No joo, nyt kun tuo suhdeluku lentojen ja korjailujen välillä on vihdoinkin niinpäin että kopukka on enemmän taivaalla ku työpöydällä levällää ni ajattelin laittaa tännekki jotain.
Beltillä tuli aloitettua ja tuhottua se sen verran monta kertaa (sormet ei riitä laskemaan) et meinas hermo palaa korjaamisten kanssa. Oliko sitten maanantaikappale tms. mutta ei siitä saanu edes välttävää vaikka kuinka sääti. Viimeinen kaato suoraan kiveen joka tossa pihalla on koitui sitten beltin lopuksi. Purin ehjäksi jääneet osat ja myin ne eteenpäin.
Sitten tuli hommattua Phoenixin simu ja tahkottua sitä aika huolella. Kun ei enää simussa tullu noita "ohops" tilanteita ku harvoin ja kilke alkoi pysyä suhteellisen pienellä alueella oli aika siirtyä eteenpäin (mulla on simussa aina tuuli 5m/s ja puuskissa 8m/s, masokisti kun olen
)
Tuli täältä foorumilta hommattua 450 Pro ja en ole katunu tippaakaan. Pari kömöä heti kättelyssä ei riittäny nitistämää sisua. Päätin et tuo per...le pysyy ilmassa mun käsissä. Uusia osia kiinni, ajatuksen kanssa säädöt läpi ja jumanvita, toihan leijuu lähestulkoo kun simussa
Kopsuja tulee tietysti vieläkin mutta harvemmin onneksi niinpä tuo ruokahalu karkasi ahmimisen puolelle. Gyron paikalle ilmestyi Beasti, nupista katosi lepari ja muuta pientä. Vielä tuohon vaihtuu Castlen nopari ja MKS:n nuppiservot ... sitten voikin taas huolella räimästä tuohon halvatun murikkaan mikä tossa meidän takapihalla on niin kutsuvasti
Kyllä, nuo landarit on 500:n rekkulan mut sen jälkee ku noi tunkasin tohon ei kertaakaa ole perä kaivanu poteroa laskeutuessa (ja pystyfinin alareunaa laitoin pienen tapin poikittain et jarruttaa jos meinaa kaivamaa alkaa). Ja tiedän, johdotus voisi olla siistimpikin mutta toi toimii ja se riittää mulle