Tänään oltiin lentämässä tossa hiidenrannan jäällä, keksittiin vielä parempi paikka, lennettiin venelaitureiden toisella puolella ja siinä oli pari mökkiä missä oli pöytiä ja tuoleja ja tulensija (huomenna makkarat mukaan
), eikä aurinko paista silmiin
Kenrtällä tuli vietettyä sellane 5 tuntia, auringon pasiteessa ja tuulelta suojassa mökkien välissä
No lennot alko vähä huonosti ku siihe keräänty hirveesti ihmisiä varjoliitäjien vuoks, mutta onneks ne siitä pääs ilmaan ja ihmiset kaikkos, vedeltiin sitte kolmistaan autorotaatioita nelipuokeilla (olin ainoo joka ei rikkonu mitään rotaatioissa), Mä lensin rotaatioita 2 akullista eli jonkun puoli tuntia, niko ja toni veteli niitä jonkun tunnin, FBL poro taipuu rotaatioon "vähä" paremmin ku FB hihna sport
No sitte niihi rikkomisiin niko teki blade stopin porolla jossain 10 metrissä ku poro vähä haukkas pystyyn, no se veti holdin pois mutta samantien takas ku rupes vaa tajuton pirotus ja maa tuli vastaan, damagea, tt:n etu rattaat, ja 3 servon rattaat, muuta ei vissiin menny, no tonin perä raapas porolla hieman hankea rotaatiosta ja tt:n etu rattaat rikki.
No sitte mun "torppiin" lentelin iha rauhakseen sitte toni tuli siihe ja sano että laita se pienempi headspeedi, no tein työtä käskettyä ja vedin samalla vahigossa holdin päälle, jota en tietenkään huomannu, kopu oli inverted 10 metrissä, katoin hetken aikaa sillee et täh, mosa ei pyöri, aattelin et vedin vahigossa yhen moden yli, idle-2 siis päälle ei auta, no kopun rollaus oikein päin negatiivisia kulmia ja just ennen maata täydet kulmat, kuuluu vaa poks ku landarit hajos, lapa hieman hipas maata, tarkastelun jälkeen totesin että kaikki muu on ehjää paitsi landarit
ois se siitä pelastunu jos ois tajunnu vetää holdin pois ku on autorotation mode, mutta en ees tienny että se meni päälle
kaikenkaikkiaan hyvä päivä, kaikki rikko jotain pientä, mutta kukaan ei vetäny mitää brutaalimpaa torppia, paikka on hyvä lentää ja tilaa on eteenpäin ihan tuhottomasti sivuille hieman rajoitetummin, mutta ei sitä oikeastaan huomaa
Huomenna uusiks, ja makkarat mukaan
lentopaikka
seiskat