Hieno päivä tänään lentää, melkeen t-paidalla ois selvinny eikä tuulikaan juuri haitannu, joten mikäs sen hienompaa tekemistä ku vetää kopuja tonttiin
Niko aloittaa tämän päivän tarinan. Pakatessa autoa hän mainitsi että otetaan rauhallisesti että koput säilyy ehjänä, sitte autossa naureskeltiin ku mä torppailen isoja kopuja ja niko vaa nelipuokkia no....
Niko kerkeää lentämään X7:lla yhen tuntuma lennon, castle edellee vetelee cutoffia, no toinen lento, nyt ei tuu cutoffia, hirvee rääkki päälle, lentoa noin minutti ja roottorikehä itteenpäin pysäytyksessä kuuluu räsähys, sitte ei mitää.... niko ottaa samantien kopun leijuntaa ja säikähti ääntä sen verran että holdi päälle ja rotaatio platalle, no siihe sitte keryy iso kasa ihmisiä kummastelemaan tapahtunutta, mitä sieltä tulee... sieltä tulee BOOM STRIKE! Molemman lavat oli osunu puomiin, tosin vain puomin puoleenväliin joten tt jäi ehjäks eipä puomi katkennu, lopputarkasteluna totesimme että syynä olivat liian löysät lavat jotka olivat päässeet taittumaan taaksepäin liikaa ja osuneet puomiin, no onni onnettomuudessa, saldoa on, EDGE 693mm SE, perän vaakafini (ei sitä tartte) ja peräpuomi+tt, ei paha siis.
Seuraavaksi markus päättää räpsäyttää. Hän keskittyy liikaa musiikin tahtiin lentämiseen ja kopu pyörähtää hieman jännään asentoon, ajatukset solmuun ja kopu tonttiin. no ei sekään niin pahasti onneksi mennyt. kannattaa vaan olla varovainen ton musan kanssa että keskittyy tarpeeksi siihen lentämiseenkin
ja sitte taas nikon vuoro, eli, nitrolla matalalla flippejä. tuulenpuuska aiheuttaa flybarin tuulikorjaukset eli kopu kallistuu->flippi menee vinoon, korkeutta ei ole korjata joten sehän poksahti siihen aika komeesti.
Elikkäs nyt hajotettiin seiskasatasia oikein urakallla. Positiivista on, että mä sain mun vbarin säädöt tosi hyvin kohdilleen ja kopusta tuli ihan erilainen lentää. Governorikin toimii hyvin, kiitokset markukselle vinkeistä. ainoa ongelma on tuo spool up, se on hieman.... pätkivä ja hämärä, täytyy odortella castlen vbar päivitystä ja laitella sitte sellasta.
elikkäs nyt se on hyvä ja valmis leirille, kuten mun muutkin koput.
Paikalla kentällä olivat tänään Minä, Niko, Jussi., Juza, Pilot4fn, Markus, Maikko ja Zxiicci. Hyvä lentopäivä siis mutta romuakin syntyi. No toivotaan että nämä ehtivät leirlle parsia kopunsa kasaan.
vois siis melko tapahtumarikkaaks päiväks kehua
BOOM STRIKE, maailman ensimmäinen X7:lla ja varmaan myös ensimmäinen mistä on vielä voinut rotatoida.
By markus
tää on skilliä, noihin ei siis oo koskettu ollenkaan, oli suoraan torpista tossa asennossa.
by niko