Kirjoittaja Aihe: Raptor 90 painopiste  (Luettu 3292 kertaa)

mrsaila

  • Vieras
Raptor 90 painopiste
« : 30 Toukokuu, 2011, 16:09:13 »
Moi,

Toisesta säikeestä:
Lainaus
Aika tarkasti kenttäoloissa se painopiste saadaan määritetty siten, että nostetaan kopteri lavanpitimistä kiinni pitäen kylkilentoasentoon, eli kopterin pohja osoittaa samaan suuntaan mihin nenäkin kun pää on suorassa. Mikäli kopterin painopiste on pääakselin kohdalla, pysyy se mekaniikka siinä vaakasuorassa aivan kuin vaakakierteen aikana. Jos taas nokka alkaa kääntymään kohti maata je perä kohti kuuta, niin kone on nokka painoinen jne.

Onko rapukka normaalisti takapainoinen täydellä tankilla?

Itse siirsin vastarinakkua pari senttiä eteenpäin ja nyt vaikuttaisi tyhjällä tankilla olevan balanssissa.

Miten on, kannattaako laittaa keulalle lisäpainoja (vara-akku vastarille tms.)? Rapukan tankki vetää metukaa noin 550cc, eli jos ajatellaan että puolella tankilla olisi keskimäärin balanssissa, niin aika paljon painoa pitäisi lisätä.
« Viimeksi muokattu: 30 Toukokuu, 2011, 16:11:38 kirjoittanut Teme »

makopa

  • Vieras
Vs: Raptor 90 painopiste
« Vastaus #1 : 31 Toukokuu, 2011, 00:20:04 »
tuntuu minustakin aika paljon takapainoiselta vaikka aika iso vastarin akku, jalakset siirretty taakse tappiin, ehkä joutuu painoja harkitsemaan nuppiin  ??? ???

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2353 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Kesäkuu, 2007, 18:43:40
kirjoittanut jaska.t
Raptor 50 & NH-90

Aloittaja Kopteri-eki MyFleet

5 Vastauksia
4209 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Heinäkuu, 2009, 16:57:44
kirjoittanut Kopteri-eki
raptor 60

Aloittaja makopa Thunder Tiger Nitro

17 Vastauksia
8700 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2011, 21:55:30
kirjoittanut Simo_M
14 Vastauksia
6875 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Syyskuu, 2011, 22:02:11
kirjoittanut Toeh
4 Vastauksia
3169 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Joulukuu, 2012, 13:50:47
kirjoittanut 338federal