Kirjoittaja Aihe: Go Nuts With Dumle!  (Luettu 62299 kertaa)

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #100 : 26 Helmikuu, 2012, 15:41:38 »

Siinäpä se on. 2x 6S 2650mAh 35C Nano-Techiä (T-Rex 500:sen akut) isketty vaan kiinni ja kokeilemaan :) Eipä näyttänyt 400gramman lisäpaino juuri haittaavan menoa ;D

Alkuun akuista toinen oli edessä ja toinen takana, mutta ensimmäisen testissä toihan lähti hakeutumaan ilmoja kohti jo 1/4kaasulla. Siirsin molemmat eteen ja ensin näytti että tulee vielä paha sukellus sillä nokan lippa painu paikoillaan ollessa melkein lumeen kiinni, mutta kun pistin liikkeelle niin härveli kulki kuin kiskoilla ja perän heitto onnistui melkein yrittämättä. Oikeastaan missään vaiheessa en tainnu edes puolen kaasun ylitte päästä kun liukuri etupainosta huolimatta pyrki taivasta kohti ja koitin muutenkin antaa vähän armoa puhaltimille jotka ei todellakaan olleet tarkotettu yli 4S käyttöön.

Seuraavaksi haen Prismasta toisen liukurin ja leikkaan siitä "nokan" pois ja kiinnitän sen tavallaan kuomuksi eteen. Näin toivottavasti saan paremman downforcen eteen ja lisää vauhtia + suojaa akkuja lumelta jos sattuu haukkaamaan. Tolla 6S setupilla toi tulee vielä kulkeen lujaa :P

Harmillisesti vaan leikki loppui kesken kun liukuri hyppäsi ilmaan, tipahti oikealle reunalle ja en ilmeisesti ehtiny vetään tarpeeksi kaasuja pois ennen lumeen osumista, sillä yksi lapa lähti irti. Tuota ennen lumeen tipahteluita oli jo alla ties kuinka monta, mutta kun vaan ehti kaasun ottaan pois niin ei puhaltimille käy mitenkään. Toisen puhaltimen hajoamisesta saakin hyvän syyn päivittää molemmat föönit sellaisiksi että kestää 6S käytön... ja kuka sanoi että puhaltimien tarvitsee olla "vain" ton nykyisen 71milliä? ;) Luultavasti moottoritkin vaihtuu pienempi kierrosvolttisiksi. Tarkoitus on siis yksinkertaisesti väsätä toi pelaamaan samoilla akuilla kuin T-Rex 500:nen :)

Hauska peli. Toivottavasti talvi ei lopu kesken ennen kui ton saa kivaksi ::)
« Viimeksi muokattu: 26 Helmikuu, 2012, 16:22:09 kirjoittanut Dumle »
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #101 : 26 Helmikuu, 2012, 16:11:52 »
Siinäpä se on. 2x 6S 2650mAh 35C Nano-Techiä (T-Rex 500:sen akut) isketty vaan kiinni ja kokeilemaan :) Eipä näyttänyt 400gramman lisäpaino juuri haittaavan menoa ;D

Alkuun akuista toinen oli edessä ja toinen takana, mutta ensimmäisen testissä toihan lähti hakeutumaan ilmoja kohti jo 1/4kaasulla. Siirsin molemmat eteen ja ensin näytti että tulee vielä paha sukellus sillä nokan lippa painu paikoillaan ollessa melkein lumeen kiinni, mutta kun pistin liikkeelle niin härveli kulki kuin kiskoilla ja perän heitto onnistui melkein yrittämättä. Oikeastaan missään vaiheessa en tainnu edes puolen kaasun ylitte päästä kun liukuri etupainosta huolimatta pyrki taivasta kohti ja koitin muutenkin antaa vähän armoa puhaltimille jotka ei todellakaan olleet tarkotettu yli 4S käyttöön.

Seuraavaksi haen Prismasta toisen liukurin ja leikkaan siitä "nokan" pois ja kiinnitän sen tavallaan kuomuksi eteen. Näin toivottavasti saan paremman downforcen eteen ja lisää vauhtia + suojaa akkuja lumelta jos sattuu haukkaamaan. Tolla 6S setupilla toi tulee vielä kulkeen lujaa :P

Harmillisesti vaan leikki loppui kesken kun liukuri hyppäsi ilmaan, tipahti oikealle reunalle ja en ilmeisesti ehtiny vetään tarpeeksi kaasuja pois ennen lumeen osumista, sillä yksi lapa lähti irti. Tuota ennen lumeen tipahteluita oli jo alla ties kuinka monta, mutta kun vaan ehti kaasun ottaan pois niin ei puhaltimille käy mitenkään. Toisen puhaltimen hajoamisesta saakin hyvän syyn päivittää molemmat föönit sellaisiksi että kestää 6S käytön... ja kuka sanoi että puhaltimien tarvitsee olla "vain" ton nykyisen 71milliä? ;) Luultavasti moottoritkin vaihtuu pienempi kierrosvolttisiksi. Tarkoitus on siis yksinkertaisesti väsätä toi pelaamaan samoilla akuilla kuin T-Rex 500:nen :)

Hauska peli. Toivottavasti talvi ei lopu kesken ennen kui ton saa kivaksi ::)

Kuva ei näy, mutta muistithan sisäänajaa noi föönit? Luultavasti kun 6S:llä ne pyörii enemmän kuin sun 3S:llä ja samalla se impelleri venyy enemmän ja näin ollen leikkaa herkemmin kiinni siihen runkoon.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #102 : 26 Helmikuu, 2012, 16:24:29 »
Kuva ei näy, mutta muistithan sisäänajaa noi föönit? Luultavasti kun 6S:llä ne pyörii enemmän kuin sun 3S:llä ja samalla se impelleri venyy enemmän ja näin ollen leikkaa herkemmin kiinni siihen runkoon.

Eiköhän nyt kuva näy, pistin omalle serverille. Föönit oli sisäänajettu kotosalla aina tonne puolelle kaasulle asti 6S setupilla. Sen enempää en tolle antanu jenkaa kentälläkään... vahva veikkaus syyksi oli kyllä toi Ssulti'n videollakin (tampere-ketjussa) näkyvä viimenen sukellus. Sen verran meni lumijäätä föönistä läpi vielä kun oli kaasu päällä.
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #103 : 26 Helmikuu, 2012, 16:32:03 »
Laita kaksi kokonaista luikuria päällekkäin ja reiät fööneille. Taakse ulostulot ja imu hieman sivuilta.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #104 : 26 Helmikuu, 2012, 16:51:54 »
Laita kaksi kokonaista luikuria päällekkäin ja reiät fööneille. Taakse ulostulot ja imu hieman sivuilta.

Ajatus tuokin. Pitääpä pohtia tuota kun käväsen hakemassa toisen liukurin... jos totean, että turhaa hommaa ja turhaa painoa, niin lippa riittäköön :)
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #105 : 26 Helmikuu, 2012, 19:13:55 »
Imut sais suoraan niistä kahvojen koloista. Tulis aika ufon näkönen ;)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #106 : 26 Helmikuu, 2012, 19:31:06 »
Toi on kyllä totta. Saiskohan noi liukurit peräti istuun niin toisiinsa että puhaltimet saisi piilotettua sauman kohdalle, vaikka sitten just noihin kahvojen kohtiin. Jos liukuri flippaa ympäri niin homma vaan jatkuu kun koko hökötys on symmetrinen. Ohjaussuunnat tietty vaihtuu siinä samalla mutta ohjauksenkin käännön voi laittaa vaikka kytkimelle :)

Testaillaan...
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #107 : 26 Helmikuu, 2012, 19:50:57 »
Toisesta luikurista vois leikata reunaaa pois sen verran että se istuu toisen sisään.
Siten vois vaan vetästä yhden läpipultin keskeltä ja ne pysyis yhdessä pakosta.
Siitä tosiaan vois tulla "ikiliikkuja" kun ai flippaaminen haittaa, eikä varmaan jäis hankeenkaan jumiin kovin helposti.
Koitahan suunnitella semmonen. Jos tulee hyvä niin vois kans tehä.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #108 : 26 Helmikuu, 2012, 20:07:22 »
Aikamoine ufoalus.  ;D

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #109 : 26 Helmikuu, 2012, 20:40:25 »
Toisesta luikurista vois leikata reunaaa pois sen verran että se istuu toisen sisään.
Siten vois vaan vetästä yhden läpipultin keskeltä ja ne pysyis yhdessä pakosta.
Siitä tosiaan vois tulla "ikiliikkuja" kun ai flippaaminen haittaa, eikä varmaan jäis hankeenkaan jumiin kovin helposti.
Koitahan suunnitella semmonen. Jos tulee hyvä niin vois kans tehä.

Tossa liukurimallissa on sellanen "käännetty reuna". Meinasin, että kun täysin ehjät ja kokonaiset liukurit pistää päällekäin (toisesta tuhoaa vaan kahva osaa tarpeeksi), niin tuosta käännetystä kohdasta puoliskot on täysin flättinä yhdessä ja siitä saa poppariniiteillä tai pulttimutterivirityksell ä vaikka kuinka monesta kohtaa puoliskot yhteen. Ainoan isomman tuhoamis-/suunnitteluvaiheen tekee tuo, että saa puhaltimet tiputettua sauman kohdalle. Kun tarkotus olis mennä niin pitkälle valmiilla rakennelmalla kuin vain mahdollista rakentamatta mitään omia tukivirityksiä. Tänään jo huvikseni kokeilin kuinka tuo ohjaussuuntien vaihto kytkimellä onnistuu ja onnistuihan se pienen pään raapimisen jälkeen :)

Mutta ajatuksia, miten toteuttaa liukurin puoliskojen yhdessä pysyminen, mutta mahdollistaa myös akun vaihdon? En haluis alkaa avaan miljoonaa pulttimutteria joka vaihdon yhteydessä, enkä myöskään haluis tehdä mitään huoltoluukkua. Se kun on taas yksi tekninen kohta, joka voi mennä hajalle tai pettää...

Katotaan mitä ensi viikolla saa aikaseksi.
« Viimeksi muokattu: 26 Helmikuu, 2012, 20:51:43 kirjoittanut Dumle »
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #110 : 26 Helmikuu, 2012, 21:12:06 »
Meniskö yhteenkiinnitys muutamalla pulttilla tms. johon porattu reikä poikittain ja siitä sokka läpi? Siis mutterin sijasta sokka. Ei niitä varmaan 3-4 enempää tarvis olla.

Tai sitten jokin lyhyt venyvä jossa molemmissa päissä koukku. Se menis näppärästi siitä reunataitoksien yli koukulla. Vaikka jousi.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #111 : 26 Helmikuu, 2012, 22:29:49 »
Ensimmäinen vaikuttaa hyvältä. Ei sen sauman tarvitse olla koko matkalta täysin tiivis... eteen voi sitten laittaa saumaan jotain teippiä tai kestävämpänä ratkaisuna emäntä ompelee jostain spandeksista päälle heitettävän hupun :)

Ei muutakun ens viikolla dremeli huutamaan... naapureille iloa ;D
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #112 : 27 Helmikuu, 2012, 07:23:45 »
Tiivisteeksi ikkunan tms. tiivistenauhaa. Ja jos keskeltä laittaa kierretangon jolla kiinnittää, niin muttereille voi helposti sulattaa pikku monton liukurii etteivät jatkuvasti hinkkaa lumeen.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #113 : 01 Maaliskuu, 2012, 21:17:22 »


Tuupparipuhaltimien paikat valmiina. Kolot tehty noilla vanhoilla ja odottaa vaan uusia puhaltimia, jotka kiinnitetään kuumaliimalla ja parilla pultilla.

Helpomminkin noi olis saanu kiinni, mutta nyt ajatellaan sitä että liukurista joku päivä voi tulla symmetrinen pienellä vaivalla. Tässä se tarkoittaa vaan samanmoisia koloja toiseen puoliskoon.

Ohjauspuhaltimet kiinnitän näin alkuun niinkuin aikasemminkin kahvan ja reunan väliin, mutta jos tehot riittää UFO-malliin, niin nekin sitten tarvis jotenkin kolottaa samalla tavalla.
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #114 : 02 Maaliskuu, 2012, 07:42:58 »
Aika tylyn näkönen.
On muuten kumma homma kun kaikki tuon väriset liukurit ainakin täällä Rovaniemen kaupoissa on aivan kieroja. En osta niitä sen takia. Aina valitsen sen joka on mahdollisimman suora.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #115 : 02 Maaliskuu, 2012, 19:33:56 »


Lataussalkkukin aikalailla valmis. ICharger 306b matkalla ja sen virkaa toimittaa toistaseksi lainalaturi. Riittää kun uuteen heittää pehmeen tarranauhan kiinni ja iskee paikoilleen, niin se on siinä.

Kanteen mahtui tollanen töistä lipastettu lokerikko, josta saa salkun kannen ollessa auki tavallaan pienen hyllykön :D Sisällä kulkee ruuvimeisselit, teipit, liimat, säätötyökalut, kutistesukat ja sekalaiset latauspiuhat sekä adapterit.

Sellaisena featurena tilasin ProgressiveRC:stä muun tilpehöörin mukana tuollaisen Powerblockin (HD-versio), joka näkyy akkujen alla kannessa. Näppärä jakopalikka jakamaan virtaa muillekin tarvitsijoille. Kesällä kentällä ollessa yleensä porukkaa on enemmänkin jotka haluaa ladata samasta autonakusta, niin tuosta vaan piuha akkuun kiinni ja kas, meillä on 5 porttia johon pistää helposti latureita. Oletusarvoisesti Powerblocki on kuitenkin kiinni virtalähteessä.

Järjestelemällä palikoita tuonne saa vielä mahtumaan helposti toisen 306b:n tarvittaessa esim. siirtämällä akut radion viereen ja sieltä rinnakkaislatauslaudan lokerikon alle kanteen. Tilaahan tuolla on loppujen lopuksi vielä vaikka kuinka :)
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #116 : 03 Maaliskuu, 2012, 18:58:13 »
Ihan hieno setuppi laukussa, ei voi kieltää!
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #117 : 30 Maaliskuu, 2012, 17:27:52 »
Hieman uutta pulikkaa kopuun ja jettiin.

Kopteriin tuli hommattua rapakon takaa Hyperionin mottiin pari satsia laakereita... ei muuten tahtonu oikein löytää moisia, mutta lopulta löyty www.heli-heli.com putiikki, josta voikin mainita heidän toimivan niin että international orderit täytyy tehdä ensin tilaus, jota ei "suorita loppuun asti", lähettää hepuille mailia että siellä on tilaus odottamassa ja he lähettävät takaisin eri postikuluineen "tarjouksen".

Samasta lafkasta bongasin etusivulta tarjouksen, jossa oli STEALTH Carbon Fiber 430mm Main Blade 25% alennuksessa (vain 2 jäljellä silloin, tilasin yhdet ja näköjään on vieläkin 2 jäljellä ;D)
Sanovat että lavat on paritettu painon ja painopisteen suhteen toisiinsa... osuiko sitten hyvä pari vai mitä, mutta lapojen painot oli 56,3g/56,5g ja painopisteessä oli n. ½mm ero, jota en lähtenyt korjaamaan ennen testilentoa. Ei näin alustavasti mielestäni hassummat hintaansa nähden, 18$ = 13€ ;D Viikonloppuna nähdään tuleeko kopu muovipussissa takasin, kun lapaset lähteny ilmassa kotia kohti. Älkää huoliko, ensimmäiset pyöritykset tehdään varmasti paikasta jossa ei oo vaaraa kenellekään... kyllä itseäkin hieman arveluttaa.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Virtojen, jännitteiden, kierroksien, katteluun ja tarkasteluun hommasin Vertical Hobbystä E-Logger V3, 150A. Lisäherkuiksi pistin RPM-mittauksen (hyvin pieni erillinen palikka jonka kaksi johtoa kiinnitetään kahteen mihin tahansa moottorin kolmesta johdosta) ja Throttle Logging haarotuksen, jolla mankassa käskettävän kaasuntason saa logattua. Hauska peli, eikä tarvitse enää arpoa ja laskea kuinka paljon mikäkin setuppi vie mehua kun näkee sen suoraan.

Jettiin sen nyt virittelin ensimmäisenä kiinni ja viikonloppuna pitäisi käydä lennokkia kurmoottamassa, että saa säädellä lisää loggerin asetuksia oikeaan suuntaan. Tää värkki ois vaan pitäny olla jo sillon kiinni kun jetillä lennettiin 6S pakalla. Kohtuullisesti ois kiinnostanu millaset virrat siellä on kulkenu :)



Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #118 : 30 Maaliskuu, 2012, 18:10:56 »
Näytti koptersteille sopivaa lukemistakin olevan pöydän kulmalla.. ;D

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #119 : 31 Maaliskuu, 2012, 00:11:05 »
niinpä niin... Mitä lie lehtiä jääny lojumaan kun kuvia napsin ;D Itsehän tykkään enemmän miehistä... Siis MeMiehet lehdestä.
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #120 : 31 Maaliskuu, 2012, 07:11:26 »
Kuvassa on myös muutakin erikoista  ;D 5 lapanen takaroottori ja vielä samaan suuntaan kun pääroottori.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #121 : 31 Maaliskuu, 2012, 11:05:01 »
Kuvassa on myös muutakin erikoista  ;D 5 lapanen takaroottori ja vielä samaan suuntaan kun pääroottori.

Huomashan sen joku sentään. Rupesin vasta kuvat koneelle otettuani katteleen, että mitäs ihmettä :)
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #122 : 03 Huhtikuu, 2012, 15:22:57 »
mulla oli joskus myös tollaset lavat stealth lavat, mutta olivat jotenki nii löysät ja pärisi oudosti niin en uskaltanu lennellä niillä kauheesti :D

#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #123 : 03 Huhtikuu, 2012, 17:40:02 »
Lauantaina tuli käytyä porukalla lennättelemässä Teletappimaassa.



Jettiä lennätettiin parin akullisen verran E-Logger kyydissä. Vaikutti hyvältä hankinnalta, kun nyt näki tarkkaan mitä kone kuluttaa milläkin kaasun tasolla ja piikkivirrat loggaantuu 10hz taajuudella komeesti. Esim. lentoonlähdön piikkivirta näkyy logissa kun täysin stopista isketään 100% tehot. HjuwaHjuwa... vieläkin vaan odotellaan liukuria varten tulevia mörköpannuja. Taitaa menno yks kappale testiin jetissä :)

500-rekkulaakin pyöriteltiin uusilla STEALT-lavoilla vähän eri kierroksilla. Käytössä oli 2400rpm, 2600rpm ja 16t pinionin tuoma uutuus 2800rpm. Käytös ei aikasemmin lennetylä 2600rpm tasolla juuri eronnut Alingin vastaavista, ei suuntavakaudessa, ei flippinopeudessa, ei äänissä, ei missään. Eroa Aligniin 2800rpm tasolla ei ole vertailua, mutta kyllähän se kopu innostu lisäkierroksista... innostu vähän pilottikin kun oli taas uutta puhtia :P Kaikesta huolimatta menee lavat vaihtoon. Syynä tuo väritys; täysmustat lavat ei omaa sitä näkyvää roottorikehää, jota huomasin tämän perusteella käyttäväni suurimmalta osin orientaation hahmottamiseen. Mikäli aikasemmin olisin noi lavat heittäny kiinni ja lentänyt, niin uskon että torppi olisi ollut lähes takuu varma. Nyt osas kopua lentää "fiiliksellä" ja sen mukaan mikä on lihasmuistissa ja viimesimmän liikkeen perusteella.

Äänet lisäänty aavistuksen verran, mutta menee varmaan tuon lisääntyneen jengan ansioksi.

Komeethan noi stealttilavat kyllä on, mutta ei omaan lentoon sopivat. Kallis kokeiluhan tämä ei ollu: posteineen tais olla n. 20€. Kyllä nämä kiinakopiorimpulat hakkaa mennen tullen ja uskon kestävän vähintään samoja kierroksia kuin Alignit. Ja kuten aikasemmassa postauksessani totean, niin lavat oli lähes täydellisesti identtiset painopisteen ja painon suhteen. Suoraan kopuun kiinni, eikä värinän tai tärinän häivää.

Jos joku on kiinnostunut lavoista, niin pistäkää YV:tä tulemaan!
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Go Nuts With Dumle!
« Vastaus #124 : 03 Huhtikuu, 2012, 22:57:51 »
joku oli helifreakissa kertonu lentäneensä noilla stealth lavoilla nelipuokissa
normi leijutuksessa ok, idle päälle, räsäyksen saattelemana toinen lapa oli lähteny omille teilleen, oli revenny irti siitä kiinnitysreiän kohalta, se metalli juttu oli vielä kiinni ruuvissa.
oli siellä kuvakin, ei nyt vaan osu silmään tuo artikkeli...