Noh noh. i-luurit toimii hyvin eikä jumita tai takkua ku niissä ei oo mitää ominaisuuksia mitkä vois mennä jumii.
Tänään käytiin kentällä ja koko aika meni tuohon sähläämiseen. Saatiin kuitenki kokeiltua samoilla säädöillä Nuben koneessa molempia nopareita.
Eli ihan vaan raakasti afw pois ja gov pois kokonaan. Molempiin kaasu opetettu samoin. Sitte lenskö se Nube ny flat 95% vai millä lie kurvilla? mutta kuitenki sama oli molemmissa eli testiolosuhteet samat.
TSA 600e Potki oikeen kivasti vakio 700MX moottorilla ja Nube:n YEP120HV:llä ilman govia ja ilman afw:tä. Kokeiltiin myös laittaa govi päälle ja kai se sitte vielä parani entisestään vai mitä se Nube oli mieltä?
Sitte vaihettiin mun nopari kiinni ja setuppi oli sama. Samat asetukset tehtiin sinnekki eli afw pois ja govi kokonaa pois ja sitte kone ilmaan. En osaa sanoa ottiko leijunnassa vähemmän rinkiä kuin Nube:n noparilla, mutta kulmia annettaessa ja pientä pitch pumppia tehtäessä BBOOOOooo kyllä se puutui. Ei ehkä niin radikaalisti ku mun Rush, mutta TSA on kuitenki 600 kokoinen kone eli kuormittaa toki eri tyyliin ja silti kyllä siellä selvä puutuminen ja tehon loppuminen oli huomattavissa verrattuna Nube:n nopariin.
Eli ei toimi ei. Tehoa menee läpi maltillisesti ja sillä voi lennellä hillityillä kierroksilla. Eli collective management taidot kehittyy niin kauan aikaa ku joutuu tuommosena lentää. Kumma juttu että se nyt noin on. Luulis että jos nopari särkyy niin se on sitte rikki palanu ja ei toimi, eikä oo tuollanen että toimii, mutta ei kuitenkaa tarpeeks.
Ja ainiin muuten. Ainut ero ohjelmoitaessa kortilla oli että kennomäärä kun valittiin niin Nube:n nopari 12 kennon kohdalla hyväksyttäessä teki sen *TIDI DIN* hyväksymis äänen. Mun noparissa se ei antanu millekkään 1-14 kenno määrälle hyväksymis ääntä kortilla ohjelmoitaessa. Silti valo paloi 12 kennon kohdalla ohjelmointikortissa.
Nyt en sitte diiä että noparikaupoille vai mitä tässä tekis. YGE120HV ois kai se perusvarma 340,99e + postit.... Vai piisaako sekään sitte tuolle moottorille? Muutkin ideat on tervetulleita. Brain + hobbywing taitaa asettua aika samaan hintaluokkaan. Sillo joutus Brainin govia käyttää ja sitte ku pitäs olla se pc kentällä nii äh.. Ja sama VBarin kans. Muutenki uus nopari + Brain/VBar nii karkaa hinnat jo aivan käsistä. BeastX:llä on kiva lentää ku ei paremmasta tiiä nii jos sitä vaan noparin uusis..?