Alotetaan alusta.
Missä kanavassa sulla on gyron GAIN-säätö? Käytätkö DX7:kan gyrovalikkoa, vai käytätkö GAIN:in säätämiseen kyseisen kanavan Travel Adjustia?
Oletetaan että sulla on gain-piuha kiinni vastarin gear-kanavassa ja käytät gear-kanavan travel adjustia gain-arvon säätelyyn. Täten +merkkinen arvo travel adjust valikossa meinaa HH-tilan gainia ja -merkkinen RATE-tilan gainia. Tällöin gyro vaihtelee RATE ja HH-tilaa GEAR vivun asennon mukaisesti.
Nyt jos säädät vielä throttle cutin samaan GEAR-kanavaan, käytät samaa katkaisijaa kahteen asiaan. Eli asennossa 1, sulla on moottori käynnissä ja HH-tila päällä ja asennossa 2 moottori sammuneena ja RATE-tila päällä.
Toisin sanoen, mitään ongelmaa ei ole jos käytät GAIN:in säätöön jotakin muuta kanavaa kuin GEAR:ia. GEAR:ia käytettäessä ainoa ongelma on että gyro vaihtaa RATE ja HH-tilan välillä riippuen GEAR-kytkimen asennosta. Ymmärsitkö? No ei se mitään, monimutkaisestihan mää tän selitinkin.
Tuohon Revmaxiin en ota kantaa, olen sekoittanut sut jo tarpeeksi huolellisesti.