Kiitos Pekka ja muut infosta! Todellakin oletin CH:sta että olis Kiina kyseessä, siksi ihmettelinkin Swisspostia... Toki Hong Kongikin on osa sitä, sen sentään tiesin
Ja oikein arvasit että LiPoja on ko. paketissa muiden osien mukana
Aika lailla maailmankuvaa avartavaa touhua tämä...
Mutta joo, osat on tsekattu ja asialliseksi havaittu. Se vaan jaksaa ihmetyttää, että kun kerran servoihin on linkkipallot 2mm:n ruuveilla mukana, niin miksi ei voi olla niihin muttereita? Ja samoin se mitä on muutkin todenneet, että mukana on ruuvit nuppiservojen kiinnittämiseen mutta ei prikkoja.
Lisähavaintoina: GWS Park HPX-servo sopii muuten hienosti peräservon telineeseen, mutta pituus-suunnassa joko etummaiset tai takimmaiset kiinnitysreiät on 4mm pielessä.
HXT900-halpisservo menee hyvin paikalleen nuppiin mutta armin reiät on suurennettava että kahden millin ruuvin saa menemään. Sama kai lienee operaatio kaikilla microservoilla?
PRO- mallin nuppiservojen asennus sinänsä on aika erikoinen tapaus. Ei vaikea eikä huono jos niitä ei tarvitsis koskaan vaihtaa. Mutta sitten kun vaihdon aika tulee niin aika paljon saa purkaa että ne irti saa. Jotenkin hurja konstruktio kun kolme servoa toimii pääakselin ylemmän ja alemman "laakeripukin" yhdistävinä komponentteina kylkien hiilikuitulevyjen lisäksi.
Sitten osastoa auttakaa aloittelijaa: Ehdin perähässäkkää vähän tutkia ja kun sen osat sovittelin toisiinsa niin remmi tuntui aika sopivan kireältä. Onko siis niin että peräputki ja remmi on sen verran tarkkaan mitoitettu että hihnan kireyttä ei ole tarkoituskaan säätää??? Vaiko vaan kiristetään sitten kun löystyy? Nyt putken peräpää on tapilla paikallaan ja etupään hahlo "pohjassa". Voi siis kiristää mutta ei enempää löysätä.
Ja vielä lopuksi: Jos joku kaipaa kuvia ko. mallista tai jostain yksityiskohdista ym. niin sopii pyytää. Mitään yleiskuvia en viitsi pyytämättä ainakaan laittaa kun niitä kyllä löytyy jo ennestään täältä ja muualta vaikka kuinka.