Kirjoittaja Aihe: HK 450GT PRO  (Luettu 103488 kertaa)

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #50 : 23 Kesäkuu, 2011, 13:19:06 »
Kovasti kiitos, molemmat vastaukset erittäin hyödyllisiä. Mietin tota kierteen tekoa itsekin mutta nytpä uskallan sen tehdä  ;D


Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #51 : 23 Kesäkuu, 2011, 20:16:07 »
Nonnii, purettu ja lukitteen kanssa uudelleen kasattu. Servot ja gyro on asennettu. Säätöjä viikonloppuna ja loput kokoonpanot kunhan kaikki osat suvaitsevat saapua, ehkä ensi viikolla... Tampereella muuten M2-prikkoja ja muttereita myy entinen Ruuvi-pojat, nykyinen Kiinnikekeskus Lahdesjärvellä  ;)

Laitan muutaman kuvan joista käy joten kuten ilmi servojen asennuspaikka ja rungon kapeus. Ehkä kiinnostavia, koska juuri näillä kohdin erot muihin HK450-malleihin on kai suurimmat. Kuvista käynee ilmi myös se, että servojen vaihto purkamatta muuta laitetta ei kerta kaikkiaan ole mahdollista. Miinus PRO-mallille siitä.

Runko on todella kapea, 29mm! Sen vuoksi lähetin ja nopari on ripustettava kylkiin. Periaatteessa rungon sisällä, akun alla on vaihtoehtoinen paikka noparille mutta harva niistä sinne kuitenkaan kuulemma käytännössä mahtuu...

Ja sitten taas tietäville kysymys. Yhdessä kuvassa on pienen, kopun mukana tulleen pussukan sisältö. Mitä noilla murikoilla pitäis tehdä? Kasailen konetta Alignin PRO:n ja SE:n ohjeiden pohjalta, mutta noita osia ei kumpikaan tunne.

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #52 : 23 Kesäkuu, 2011, 20:33:30 »
Noilla laitetaan stabbarin lavat kiinni...

.. kylla ne kamat rungon sisaankin menee ;) http://www.kopterit.net/index.php?topic=12175.0


Eikun kovaa ajoa kun saat kasaa... muista tarkastaa etta myos ruuvit ym on oikean pituisia.. mulla oli toinen peralavanpitimen ruuvi liian lyhyt joten pidin lahti lentoon..

Juuso

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #53 : 23 Kesäkuu, 2011, 21:03:08 »
Juuso, tusina kiitosta  :)

Nyt kun sanoit niin joo, stabbariin ne tosiaan sopii. Oikein klassikkoesimerkki siitä miksi tällaisia foorumeita on; ilman neuvoja olis varmaan lähtenyt stabbarin lavat jossain kohtaa aika lujaa liikenteeseen...  :D

Kattelin kuvia sun PRO:sta, ja kun aika monia muitakin kuvia on nähty, niin pakko sanoa että todella upea asennus! Toivoisin että olis malttia itelläkin moiseen mutta tuskin...

Noiden ruuvien suhteen tosiaan pitää olla tarkkana. Nuppia aloin purkaa ja turhauduin kun ruuvit pirun tiukassa ja aina lukite välissä... kunnes tuli vastaan kolme kiristämätöntä ilman lukitetta :) Perää en ole vielä edes purkanut mutta ilman muuta sekin on tehtävä.

Ja perinteiseen tapaan lopuksi kysymys: Minkälaisia harjoituslaskutelineviri telmiä olette käyttäneet? Piti ottaa setti HK:lta muiden osien mukana mutta varasto miinuksella. Mainitkaahan putkien ja muiden osien mittoja myös jos ja kun hyviä kehitelmiä olette tehneet.

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #54 : 23 Kesäkuu, 2011, 21:43:41 »
Jengi on suositellu 500:sen rexin landareita.. siis jos ei haluu pallojen kanssa lentaa..

Mun piti tehda itse vahan leveammat mutta ei kerinnyt joten normi proon landareilla menty.. ei niita isompia ois tarttenutkaan kun ihan alussa..

Joo, se tuntuu turhalta availla ruuveja mutta yksikin ilman liimoja on liikaa..

Poissa fosa

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #55 : 24 Kesäkuu, 2011, 16:44:06 »
Noilla laitetaan stabbarin lavat kiinni...

Eikös noi oo ihan vaan stabbarin painot? Ite läpyskät pysyy kyllä sillä jengalla kiinni..
Pistät ne painot rekkulan ohjeen mukaselle etäisyydelle pääakselista, muistaakseni sielä on joku mitta..
Funktiona siis rauhottaa kopua, sit ku taitojen myötä haluaa lisää ketteryyttä ni painot pois..
"Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin."

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #56 : 24 Kesäkuu, 2011, 19:09:39 »
Kyllä nyt tuumailujen jälkeen on tuo 450 PRO GT tullu paremmaks vaihtoehdoks. HK500 tulee osineen sen verta hintavaks että alkaa jo aitoa rexiä saamaan. Lähiaikoina yritän siirtyä samaan leiriin ku sinä Luigi.

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #57 : 25 Kesäkuu, 2011, 18:48:57 »
No niin, tarina jatkuu.

Ne stabbarin murikat on nyt paikallaan, eli stabbarissa olevasta reiästä läpi ja ylä- ja alapuolelta topruuveilla kiinni akseliin. Sinne ne mittojensa perusteella kuuluu ja kun ovat samalla mahdollisimman kaukana pääakselista, niin se rauhoittava vaikutuskin on maksimissaan. Otetaan sitten joskus pois jos siltä tuntuu  ;D Sen verran tiukat jengat siellä stabbariläpyskässä on että varmaan ilman tota murikkaakin pysyis kiinni.

Muuta "edistystä": GWS Park HPX -servo joka oli hommattu perää varten, on ilmeisesti sökö. Aivan sama laittaako sen suoraan vastariin vai gyron perään, niin hetken aikaa kaikki ok ja sitten taas se saa hepulin ja alkaa omia aikojaan raivoisasti veivata itteensä päästä päähän, yli asetettujen liikerajojen. Hyvä ettei hajottanut mitään... Tilalle kun laittaa nuppia varten hankitun varaservon niin hyvin toimii. Tilasin siis Esky-digitaaliservon tuon romun tilalle. En viitsinyt ottaa riskiä ja tilata HK:sta, kun saattais sitten käydä niin että kaikki muut osat olis pöydällä mutta yhtä servoa puuttuu.. Alkaa aikalailla kasvaa kuume päästä hajottaan lapoja ;D
Nyt on tavoitteena saada palaset viikon sisään pöydälle ja suunnilleen kahden viikon päästä ensilento. Työt kun arkisin rajoittaa ehtimistä/jaksamista niin aikataulu on aina viikoissa, ei päivissä...

Poissa Tuoppi

  • Seniori torppari
  • *****
    • Kopteri blogi
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #58 : 25 Kesäkuu, 2011, 20:29:34 »
Kun saat Luigi sen HK:n kasattua, niin multa löytyy nuo harjoitusjalakset jotka on ihan kätevät tuossa alkusäätöjen tekemisessä varskinkin jos ei käytä gyropenkkiä. Eipä noita harkkareita juuri sen säätämisen jälkeen paljon tarvitsekkaan.

http://4.bp.blogspot.com/-_arrTKhj5kY/TdbJFNViBXI/AAAAAAAAAds/PRr7x_RWjn0/s1600/Kopteri4.jpg

Jos Tampereella olet ensilentoa ottamassa, niin huutele tuonne http://www.kopterit.net/index.php?topic=2437.705 niin saat ainakin henkistä tukea ympärille ja harjoitusjalkoja lainaan. :-)
Kaljakombattikone. Durafly Tundra. Spectrum DX8.
rc-kopteri.blogspot.com/

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #59 : 25 Kesäkuu, 2011, 21:24:38 »
Helkkari kun tuli päivän verran myöhässä tuo tarjous. Ehdin jo tilata ne harkkarit mutta voihan olla että nekin hajoaa vielä... Älä hukkaa noita omiasi, saatan tarvita :D

Ensilentojen suhteen on vähän kaksijakoinen fiilis. Toisaalta vois ottaa ne kolhut mieluummin ihan yksin varsinkin jos on kasaamisessa mokannut ja sen takia kopu ei toimi... Toisaalta taas kokeneempi vois tsekata kaiken ensin ja välttää turhan hölmöilyn.
Luulenpa että koitan ensin päästä paikalle ihan vaan katselemaan kun omaa kopuasi lennätät. Eilen harmitti ihan vietävästi kun vasta illalla huomasin että olit klo 11 aamupäivällä menossa pellolle ja aikaa olis itelläkin ollut tulla paikalle... Noh, aina ei voi voittaa ;D

Mikä ihme muuten on gyropenkki?

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #60 : 25 Kesäkuu, 2011, 23:13:59 »
Mikä ihme muuten on gyropenkki?

Jotkus on tehneet pyörivän alustan johon pulttaavat kopterin kiinni ja siinä voi testata pitääkö perä.

Mielestäni hieman turhaa, kuhan laitat mekaaniset ja sähköset asetukset kohdalleen niin kyllä se toimii. Enemmän siinä on riskejä vinguttaa kopteria täysillä pultattuna kiinni johkin häkkyrään.

Poissa Tuoppi

  • Seniori torppari
  • *****
    • Kopteri blogi
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #61 : 26 Kesäkuu, 2011, 10:28:42 »
Ja minä en saanut tuossa omassa "gyropenkissä" HK:n gyroa toimimaan ollenkaan, aina se driftasi jonnekin tai vägäsi älyttömästi. Sitten kun nostin kopterin ilmaan, niin johan toimin nätisti (tai nätimmin  ;))
Kaljakombattikone. Durafly Tundra. Spectrum DX8.
rc-kopteri.blogspot.com/

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #62 : 26 Kesäkuu, 2011, 12:02:16 »
samaa on tullu ihmeteltyä ku porukka noita gyropenkkejä väsäilee että eihän sillä nyt ole oikeastaan mitään oikeeta käyttöä ;)

gyroa ei voi sillä saada säätöön koska penkistä itsestään tulee lisää massaa joka vaikuttaa kyllä varmasti gainin märään!
korjaussuunnat sillä saa varmaan oikeaksi mutta ne saa kyllä perälapoja kattomalla ja kopua ja tikkua kääntelemällläkin joten ei oikein ymmärrä mihin tota tarvitaan!

korjaussuunnat oikeaksi ja sellanen "turvallinen" ja maltillinen gain asetus päälle ni kyllä se toimii ku sen ilmaan nostaa! sitte vaan lentämällä hienosätää gainit sopiviksi! :) (vägää-> vähentää, ei vägää-> lisää kunnes löytyy raja ja sitte vähä takas päin :) )

vähän tuntuu jopa vaaralliselta idealta köyttää kopteri kiinni johonkin ja antaa sille niin paljon rundia että perä alkaa oikeasti toimimaan ::)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #63 : 26 Kesäkuu, 2011, 20:57:52 »
Unohdan siis gyropenkit saman tien :)

Perän säätely odottaa nyt sitä uutta servoa. Ainoa hyvä puoli asiassa on, että se uusi on digitaaliservo, joten ohjeen mukaan gyron delay-säätö pitää laittaa nollille. On edes yksi säätö vähemmän...

Nupin säädöistä alan pikku hiljaa tajuta jo jotain. Hankalaahan se ummikolle on kun tuntuu aika loputtomalta se säätöjen määrä ja ennenkaikkea niiden vaikutukset toisiinsa.

Saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta miksi nuppi säädetään niin että lapakulmat on nollassa kun ohjaimen tikku on keskellä, mikäli koneella ei ole tarkoitus tehdä mitään temppuilua vaan lennellä rauhallisesti ja tarkasti vaikkapa kameran kanssa? Mitä virkaa siis on negatiivisilla lapakulmilla jos ei aio lentää selällään? Autorotaatio?
Vois jopa kuvitella että jos linkistön ja servojen vivut säätelee ja mitoittaa niin, että servon liikevara käytetään kokonaan 0-10 asteen lapakulmille, toiminta olis tarkempi. Normaalistihan homma menee niin että NORM-tilassa ohjelmallisesti pudotetaan pois osa servojen liikealueesta. Mitä olen käsittänyt väärin?  ;D

Kun nyt vaan saisivat siellä Honkkarissa ne paketit liikenteeseen että pääsis asenteleen. Jos menee toiveiden mukaan niin ens viikolla on sellanen pakettien paljous tulossa että siinä on R-kioskin tädit ihmeissään...

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #64 : 26 Kesäkuu, 2011, 21:07:53 »
Negatiivista tarvitaan myös autorotaatiossa, kopterista jne riippuen muutamia asteita 3-6??
Jos ei ole tarkoitus lennellä selällään niin tuota enempää ei tarvitse, voit säätää esim suoraan -4 tikku alhaalla, keskellä +4 ja ylhäällä +9... tai miten nyt tuntuu parhaalta itselles.
Totta tulee tarkempi jos niin säätää, jos haluaa rueta muokkaamaan linkistöä.. normaalistihan porukka käyttääkin +-kulmia yhtäpaljon taitolennon takia, joten norm tilassa täytyy ohjelmallisesti liikkeitä muokata.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #65 : 26 Kesäkuu, 2011, 21:51:49 »
Jos sulla ei ole yhtää negatiivisia kulmia käytettävissä, voi tulla suru ja hätä kun tuulenpuuska heittää kopterin suoraa ylöspäin (nimim. kokemus puhuu...) ;D

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #66 : 26 Kesäkuu, 2011, 22:06:38 »
Riemastuttavaa, olen siis tajunnut jotain ihan oikeinkin ;D Ja tosiaan hyvä huomio että vähän sentään negatiivistakin pitää olla kun tilanne sitä vaatii.

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #67 : 29 Kesäkuu, 2011, 20:42:29 »
Nonnii, uus peräservo asenettu ja gyroa säädelty. Joku vaan mättää kun uus servokin hakee koko ajan keskiaalueella jotain ja sitten tietty lämpiääkin ajan mittaan. Sama servo suoraan vastarin peräservokanavaan ja vispaus on aivan tolkutonta. Microservo pelaa ihan ok ??? Pistin just Verticalhobbyyn kysymystä että voisko vastari olla paskana ja syöttää peräservon kanavaan jotain häiriöö, johon microservo vaan on liian hidas reagoimaan. Omasta mielestä se edellinen servo saattoi hajota just siihen tärinään.
Kokemusta moisesta kellään???

Positiivisen puolella se, että nuppi on nyt säädöissään ja asetukset radiossa viritelty kohdilleen. Tein sen nupin sitten kumminkin ihan oikeaoppisesti +-10asteen kulmille ja norm-tilassa -2 - +10 astetta. Onhan se sitten "normin" mukainen jos joku muu haluaa jeesata säätöjen kanssa myöhemmin :)

Kasauksesta uutena huomiona Emax ES9257-servon asennus perään. Servo ei sovi pukkiinsa kuten on tarkoitettu, vaan se pitää ruuvata servotelineen alapuolelle. Yläpuolelle ruuvattuna servo on liian korkea, ja linkkipallo ottaa lujasti kiinni yläpuolella olevaan peräputken kiinnityspalikkaan. Sinänsä ihan hyväkin, koska nyt servon voi vaikka vaihtaa irrottamatta telinettä.
Harmi vaan turha vaiva kun ensin yrittää ohjeen mukaan ja sitten purkaa ja koittaa eri tavalla uudestaan...

Loput osat edelleen matkalla. Viikon verran jo olleet Hong Kong post:n ja Swisspost:n hellässä huomassa matkalla jostain jonnekin eikä Itella tiedä mistään mitään.

Poissa Tuoppi

  • Seniori torppari
  • *****
    • Kopteri blogi
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #68 : 30 Kesäkuu, 2011, 18:41:29 »
Tuo swisspost on hidas, viikon - kahden jälkeen kannattaa vasta alkaa odottamaan. Mahtavatkohan ajaa kumipyörillä kiinasta suomeen :-)
Mutta kyllä ne kamat sieltä lopulta tulee.
Kaljakombattikone. Durafly Tundra. Spectrum DX8.
rc-kopteri.blogspot.com/

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #69 : 30 Kesäkuu, 2011, 19:14:41 »
No juuri kun pääsit sanomaan, tänään hain postista Swisspostin paketin jossa LiPot ja liittimiä +työkaluja. Viikon ehti seikkailla ties missä.
Tänään on saapunut maahan myös se tärkeinkin lähetys missä on moottori, nopari sun muut hilut. Eli jos ei tulliin karahda niin huomenna on käsissä viimeinkin kaikki, ainoastaan varaosapaketti vielä matkalla. Sitä tosin tarvitaan vasta kun jotain hajoaa... Sekin saapunee alkuviikosta.

Vielä pitäis saada toi peräservo-ongelma hoidettua. Tai sitten uskotella itselleni ettei se väpätys nyt niin kauhean vaarallista ole  ;D

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #70 : 30 Kesäkuu, 2011, 19:40:50 »
En nyt paljoa tiedä tai osaa neuvoa mutta kysyn kuitenkn että ottaako servo jostain häiriötä? Tai gyro? Johdothan pitäis vetää vissiin jostain vähän kauempaa kun moottori tai jotain sinne päin. Ja olethan pitäny kopterin paikollaan sillon ku oot virrat kytkeny ja antanu gyron "asettua" ennen kun liikutat konetta vai miten se oli vai mikä se oli en tiiäkkään.  ;D Tulipa vaan mieleen noista "oireista"..

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #71 : 30 Kesäkuu, 2011, 21:29:30 »
Samaa epäilin mutta moottori ei ole laitteessa edes kiinni vielä. Sen verran hysteerinen olen radiohäiriöillekin että sammutin parin metrin päästä kaksi Wlan-tukiasemaakin  :D
Ja kyllä, gyro kalibroi itseään sen pari-kolme sekuntia ja sen aikana en edes hengitä kopun vieressä. Sen aikana servokin on aivan hiljaa. Sitten kun gyron valo syttyy, alkaa vispaus...
Vastaanottimeen se alkaa osoittaa, kun pelaa microservoilla mutta tommonen nopea ja tehokas servo alkaa kiukutella. Ehkä siksi että ottaa virtaakin enemmän??? Viikonloppuna pääsen testaamaan lopullisella kokoonpanolla eli oikeilla akuilla ja ESCillä. Sitten katotaan muuttuko mikään.

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #72 : 30 Kesäkuu, 2011, 22:29:47 »
Viikonloppuna pääsen testaamaan lopullisella kokoonpanolla eli oikeilla akuilla ja ESCillä. Sitten katotaan muuttuko mikään.

Huutele tonne Tampeereen saittiin koska ja minne oot menos,niin voitaisiin tulla Tuopin ja muitten? kans  pörräilleen.
Uskon et Tuopilta saisit vinkkejä tohon sun kopuun(taitaa olla samanlainen) ite vaan kattelisin suu vaahdos,kun äijillä on Kloonit ja mulla Beltin raato ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #73 : 01 Heinäkuu, 2011, 21:25:49 »
Joo Eispii, tulen huutelemaan kun sen aika on :)

Nyt on sitten projekti ottanut ison askeleen eteen päin!

Paketteja saapui taas ja osat+varaosat on nyt kotona. Nyt jo asennettukin kun valmisteluihin on ollut tarpeeksi aikaa...
Huomioita viimeisistä asennuksista:

- Turnigy Typhoon 450H -moottorissa on 3mm:n kierteet(nekin pirun väljät) kiinnitysrei'issä, mutta HK450Pro:n moottoripukissa on 2,5mm leveät urat ruuveille. Vaatii Dremelöintiä.
- Aloittelijalle mukava yllätys oli noparin ja moottorin silikonieristeiset johdot. Ne on kivat liittimiä juottaessa kun ei eristeet sula.
- 5e Turnigyn noparin ohjelmointikortista voi olla paljon kun sitä ei montaa kertaa tarvitse. Silti, kun sitä beep, beep, beep -kaaviota luin, tuli mieleen että ei ehkä sittenkään liikaa :) Yksi liitin kiinni , ja näkee yhdellä silmäyksellä kaikki säädöt. Muutama napin painallus jos/kun jotain pitää muuttaa. Helppoa. Muutenkin on kopussa niin paljon tajuttavaa että toi saa olla helppoa!

Ongelma peräservon kanssa on ratkaistu! Vika oli käyttöjännitteessä. Emax ES9257 -servo alkaa häiriköidä yli 5,1V:n jännitteellä. Harmi että noin pieni asia aiheuttaa mystisen vian mutta niin se vain on...

Ensilento olis voinut olla viikonloppuna nyt kun servo-ongelmakin on historiaa, mutta mutta... Tsekkailin nupin linkkien herkkyyttä ja toisen lavanpitimen linkki tuntui oudon yliherkältä. Linkkipallopihdit käteen ja linkki pomppas ajatuksen voimalla irti. Syy: linkki poikki siitä lenkistä pallon ympäriltä.
Sellainen linkki tietysti, mitä en ruuveja irrotellessa/kiinnitellessä vaivautunut irrottamaan... Ja huonon tuurin kulminoitumana, ne linkit oli ostoslistalla jo alunperin varaosiksi, mutta tilaushetkellä niitä ei ollut varastossa ja siksi ei nyt minullakaan.
Noh, Trex-storesta tilattu jo, ja sitten on aitoa Alignia munkin koneessa ;D

Huomenna koitan saada aikaiseksi kuvia laitteesta.

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: HK 450GT PRO
« Vastaus #74 : 01 Heinäkuu, 2011, 21:30:59 »
Tilasithan kaikki linkit storesta? Suosittelen jos et..


 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
15 Vastauksia
15551 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Joulukuu, 2015, 00:04:39
kirjoittanut tuhlaajapoika
5 Vastauksia
11448 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Heinäkuu, 2011, 20:24:03
kirjoittanut Bylsimys
7 Vastauksia
6529 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Syyskuu, 2011, 21:17:24
kirjoittanut mika66