Eikös tämä ole vapaa foorumi jossa saa kertoa omia mielitpiteitä. Mulla sattuu olemaan henkilökohtaista kokemusta HK:n kopterista, vierestä seurasin kuin eräs 250 kokoinen HK ei koskaan suostunut lentämään oikeasti. Sen sai ilmaan ja aina se hajosi jostain ihmeellisestä syystä, sen kanssa pärjäsi mainiosti yhdellä akulla, koskaan ei voinut kahta lentää tyhjäksi. Myös Räpeltäjällä oli omakohtaista kokemusta.
Tietysti olis mukava kun aina kehuttaisiin kaikki mahtaviksi, loistaviksi ja hienoiksi täydellisiksi kamppeiksi. Samalla voitais sitten sanoa että on ihan rahantuhlausta ostaa parempia.
Itse en omasta mielestäni haukkunut vaan kerroin mitä se tarvii toimiakseen. Jos perä ei toimi, sen voi polkea suoraan jänkään tai vielä paremmin polttaa kyseisen summan rahaa. Mulla meni tolkuton määrä varaosiin sen hk:n laitteen kanssa ja hermot. Minä haluan lentää enkä odottaa aina yllättävää torppia.
Miksi ostaa 20 € halpis huono gyro kun 40 € saa käytettynä huippuluokan vehkeitä, 10€ lisää peräservoon sen hK:n halvimman sijaan niin homma voi alkaa toimimaan.
Mun mielestä tuo vaikuttaa kekkosslovakialaiselta sensuurilta jos lähdetään tuolle linjalle. Jos niitä ei saa haukkua eikä kertoa niiden vioista, niitä ei saa myöskään kehua eikä hehkuttaa yhtään, silloin on tasapuolisuus vallalla.
Tosin silloin jää kysyjältä myös informaatiota saamatta. Tätä voitaisiin tietysti laajentaa kaikkiin vähänkään koptereihin liittyvään, ei saa kehua eikä haukkua. Siis kaikenlainen arvostelu pois kokonaan hommasta. Fiilistellään vaan että paistoin kopterin vieressä makkaraa.