Noniin sanottiin aikoinaan.
Vaihdoin siis YS 56 laakerit ja pursailin paikat, männänrengas oli vaihdetttu aiemmin. Mäntä oli alkuperäinen.
Leijuttelin pari tankillista tehdas asetuksilla. Motti kävi hyvin. Sitten kiristin hieman ja tehoa rupesi tulemaan, mutta ei kuitenkaan entiseen malliin.
Tais olla neljäs tankillinen säädöt keskineula n. 1,75 ja yläneula hieman yli 1 kierros auki. Motti sammui kuin seinään.
Onneksi treenasin tota autorotaatiota silloin kun YS lauloi kunnolla.
Vauriot reikä männässä
.
Aluminni mujua koko mylly täynnä, vaihdettava ainakin mäntä(löytyy pakista), männänrengas ja takalaakeri ehkä.
Nyt loppuu ton YS:n rassaaminen. (tarjousksia otetaan vastaaan
Täytyy osta uusi YS vaiko OS?
Edelleen nitro on kivapeli kun toimii, nyt ei oooooooo, (pitänee ottaa tää motoksi).
On tässä se hyvä puoli että fuilit säästyy.