(Vispilä: Näkee ihan järkyttäviä overkill setuppeja näissä isoissa sähköissä nykyään.)
Overkill is good!
Overkill on must!
no ei...
nähtäväksi jää miten isot (ja äärettömän kalliit) TP akut kestää esimerkiksi tota mun goblinia koska siinä on aika "ei akku ystävällinen moottori"
se on maailman foorumeilta tullu selväksi että jos haluaa akuilta pitkää kestoa ja isoja virtoja on TP vahvoilla...
sanottakoon että mulla on kestäny akut tossa 700 rekkulassa seuraavasti
2*6S 5000mAh 25-50C nanothyvinä alle 10 lentoa ja näitä oli 2 settiä eli sillä otannalla mennään. toisen poistin käytöstä 18 lennon ja toisen 30 lennon jälkeen ku oli niin puhti pois ja pullistunu ettei ollu enää järkeä uhmata onneaan.
2*6S 5000mAh 45-90C nanotkesti hyvinä joku vajaa 20 lentoa ja sitte alko huomaamaan pientä puutumista. näitä kanssa kaksi settiä. pysyivät kivikovina loppuun asti mutta tehot hävis aika lineaarisesti tosta 20 lennosta eteenpäin. toiselle kerty 49 ja toiselle 50 lentoa.
2*6S 4500mAh 45C Völtztää oli selkeesti kalliimpi akku kun noi nanot ja tän ostin koska piti leirille saada akku ja nanot kuolee nopeemmin ku kerkee lisää kiinasta tilata
näitä oli vaan 1 pari. tää alko pullistumaan aika aikasessa vaiheessa mutta tehot pysy hyvänä aika pitkälle. oliskohan ollu jotain 50 sykliä ku alko huomaamaan puutumista. nyt on 75 sykliä ja enää ei uskalla lennättää ku pullistuu niin pahasti. tehoa kuitenkin tulee vielä ihan lennettävästi vaikkei kuitenkaan niinkuin uutena. tämä antoi myös uutena enemmän tehoa ku noi nanot.
2*6S 4400mAh 95-130C nanotostin yhden tällasen setin ns talviakuksi kattamaan sen muutaman hassun lennätyskerran mutta tää osottautuikin ihan ok akuksi. nyt on 27 sykliä joista yhestä pääs vielä jopa ihan kuivaksi ja edelleen potkii kuin uutena ja on kivikova.
gobliniin mulle tulee Thunder powerin 6s 4400mAh 65C akkuja ihan överistä hinnasta riippumatta yksinkertaisesti siksi koska niitä on joka puolella haukuttu parhaiksi akuiksi mitä on sekä virran antinsa että syklikestävyytensä puolesta. TP 65C akku peittoaa myös aika selkeesti Völtzin 65C akun tossa miniprotoksessa ja se tuntuu pirteemmältä sillä. samaa sanoi j@ni 250 rekkulastaan kun hankki siihen TP akun.
tällä otannalla väittäisinkin että kalliimpi = parempi kunhan katsoo mitä ostaa! maailma on täynnä brändillä eläviä akkumerkkejä jotka on kuitenkin ihan kuraa mutta maksaa paljon. ainakin toistaseksi mä pitäisin äkstremeen
järkiakkuina juuri noita TP G6 akkuja