Olisi tarkoitus tässä hankkia ensimmäinen RC-kopteri, olen aikaisemmin ajanut rc autoa ja tottunut purkamaan ja kokoamaan sen ym, mutta se on jo käynyt hieman helpoksi ja siksi tylsäksi.
Siksi haluaisin siirtyä vaikeampiin, joten tarkoitus olisi hankkia rc-kopteri, olen lukenut täältä aiheita mitä aloittelija tarvitsee ym ja mielipiteet tuntuu jakautuvan jne.
Olisko ihan typerä idea hankkia esimerkiksi T-Rex 500 E Super Combo (
http://www.trex-store.com/trex-super-combo-p-2235.html) ensimmäiseksi kopteriksi, tarkoituksena ei ole lennättää kopteria sisällä vaan ulkona, ja koska asun suht lähellä merta täällä on harvemmin aivan tyyntä joten kopteria tulisi voida lentää myös jos tulee hieman.
Olen ajatellut että isompi kopteri voisi siksi olla hyvä vaihtoehto, ja lukemani perusteella se on myös vakaampi kuin pienemmät(?)
Koska rc-auton 2-kanavainen ohjain ei tuohon sovi, mikä noista ohjaimista olisi pätevin ja mitä muuta minun tulisi hankkia jotta pääsee harrastuksessa alkuun?
Kokemus rc-koptereista on oikeastaan olematon koska olen ajanut vain autoja, mutta jostain sitä on lähdettävä aloittamaan?
Arvostan paljon sitä, että kopteriin saisi hyvin varaosia koska alas se varmasti tulee ennenkuin oppii lennättämään kunnolla.
Simulaattori voisi olla kans hyvä, mutta tulee koneella oltua turhan paljon, paremmin oppii kun itse koittaa ja epäonnistuu ja yrittää sitten uudestaan.
Toivotaan, että saitte tästä selvää ja anteeksi uusi topic.
Kiitos.
EDIT: Olisi hyvä jos paketti sisältäisi kaiken tarvittavan.