Kirjoittaja Aihe: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.  (Luettu 1195547 kertaa)

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #550 : 13 Heinäkuu, 2012, 18:35:23 »
Olet vissiin saanut sen valmiin kopterin ja laittanut siihen oman radiosi? Kalibroi radiosi kaasutikku nopariin ihan ensimmäiseksi. Se taitaa olla pihalla kaasutikkusi asennoista nyt...

Joo, kyllä se mulle piipittelee jotain kaasutikun asentoja kun vaihtelee, mutta ei mitään tietoo mitä ne tarkoittaa.
Ei lue manuskassakaan tuosta savotasta.
Sähköttelis kunnolla jotta ymmärtäis mitä se tahtoo  :)

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #551 : 13 Heinäkuu, 2012, 18:36:52 »
Unohtu, pitääkö virtaliittimessa kipinöidä ja välähdellä kun se survotaan kiinni ?
Hirmuinen lieska tuleepi...

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #552 : 13 Heinäkuu, 2012, 18:47:24 »
Kylläpä ne aina ruukaa jonkinmoisen salaman tehdä... ei tartte huolestua.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Tonsku

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit ry #31
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #553 : 13 Heinäkuu, 2012, 18:50:45 »
Joo, kyllä se mulle piipittelee jotain kaasutikun asentoja kun vaihtelee, mutta ei mitään tietoo mitä ne tarkoittaa.
Ei lue manuskassakaan tuosta savotasta.
Sähköttelis kunnolla jotta ymmärtäis mitä se tahtoo  :)


Oliko sulla siis käytössäsi tämä Phoenixin oma manuaali
MSH PRÔTOS stretch -  Brain | MSH Mini PRÔTOS stretch - Brain
Skaala: Bell AH-1W Super Cobra
Futaba 14SG
Facebook

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #554 : 13 Heinäkuu, 2012, 18:55:33 »

Oliko sulla siis käytössäsi tämä Phoenixin oma manuaali


Just lueskelen, löyty kuukkelilla...

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #555 : 13 Heinäkuu, 2012, 19:01:49 »
Ei se kyllä noilla ohjeilla pyöri, voisko joku kertoo saman suomeks suoraan ?
Mankka TH9X, vastari FS-R8B.

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #556 : 13 Heinäkuu, 2012, 19:43:09 »
No, olkoon pyörimättä, prkl  >:(
Selvii sunnuntaina, kun myyjä on maisemissa.

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #557 : 13 Heinäkuu, 2012, 20:46:10 »
Kaasu reversenä end.pointteja säädellen motti suvaitsi pyöriä.
Normilla ei edes yritä käynnistyä, 12x beeb kyllä tulee ja siihen jää.

Mitään ehdotuksia ?

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #558 : 13 Heinäkuu, 2012, 21:28:22 »
Kaasu reversenä end.pointteja säädellen motti suvaitsi pyöriä.
Normilla ei edes yritä käynnistyä, 12x beeb kyllä tulee ja siihen jää.
Tuo 12xbeep on cell count eli ihan oikein. Onhan sulla 0-100% throttle curve käytössä? Tekeekö punainen valo noparissa jotain?

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #559 : 13 Heinäkuu, 2012, 21:49:16 »
Kaasukäyrä on suora 0 - 100 , valo vilahtelee silleen 2 kertaa peräkkäin.
End pointteja säätäessä, piippaa jo ennenkuin kaasutikku on kokonaan alhaalla.
« Viimeksi muokattu: 13 Heinäkuu, 2012, 21:54:01 kirjoittanut Ves@ »

Poissa Tonsku

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit ry #31
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #560 : 13 Heinäkuu, 2012, 22:09:57 »
Kaasukäyrä on suora 0 - 100 , valo vilahtelee silleen 2 kertaa peräkkäin.
End pointteja säätäessä, piippaa jo ennenkuin kaasutikku on kokonaan alhaalla.


Kaasun kalibrointi Castlen noparilla:


0. Virrat pois kopusta
1. Kaasukäyrä 0-100
2. Kaasun end pointit ylä- ja alapäässä säädetään mankasta vaikka niin pienelle kuin menee.
3. Kaasutikku yläasentoon
4. Virrat kopuun (lavat irti tai mosa irti päärattaalta)
5. Napsuttelee kaasun yläpään end pointtia suuremmaksi niin kauan kunnes mosasta kuuluu pieni luritus. Voi laittaa pari naksua ylikin.
6. Kaasutikku alas
7. Napsuttele kaasun alapään endpointtia niin kauan kunnes kuuluu kaksi luritusta (ja vaikka pari naksua päälle). HUOM! Nopari on nyt "tulilla"
8. Valmis, ota huikka. :D

MSH PRÔTOS stretch -  Brain | MSH Mini PRÔTOS stretch - Brain
Skaala: Bell AH-1W Super Cobra
Futaba 14SG
Facebook

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #561 : 13 Heinäkuu, 2012, 22:18:28 »

Kaasun kalibrointi Castlen noparilla:


0. Virrat pois kopusta
1. Kaasukäyrä 0-100
2. Kaasun end pointit ylä- ja alapäässä säädetään mankasta vaikka niin pienelle kuin menee.
3. Kaasutikku yläasentoon
4. Virrat kopuun (lavat irti tai mosa irti päärattaalta)
5. Napsuttelee kaasun yläpään end pointtia suuremmaksi niin kauan kunnes mosasta kuuluu pieni luritus. Voi laittaa pari naksua ylikin.
6. Kaasutikku alas
7. Napsuttele kaasun alapään endpointtia niin kauan kunnes kuuluu kaksi luritusta (ja vaikka pari naksua päälle). HUOM! Nopari on nyt "tulilla"
8. Valmis, ota huikka. :D

Ei onnistu ei, end pointit menee 0%:iin, yläpäällä pääsee n. 84%:iin ja kaasutukkua alas kääntäessä piippaa jo ennenkuin tikku on alaasennossa.
Kokeillu ainakin 10 kertaa ja aina sama tulos.
Vaikuttaako governööri asiaan jos se on päällä.

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #562 : 14 Heinäkuu, 2012, 01:10:07 »
Lopultakin onnistu, heti onnistu kun vaihtui pois tuo perjantai ja 13:sta päivä  :)
Siis niitä pahuksen piippauksia pitää kuunnella vaikka kuinka monta ennenkuin kaasuvivun vetää nollille, ainakin tässä tapauksessa.

Kiitos osallistujille  8)

Poissa Tepaja

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #563 : 16 Heinäkuu, 2012, 17:24:48 »
Ei niin ei...
Nyt en enää hoksaa, miten Futaba T6J ratiosta säädettiin 5 kanavan fail safe prosentit. Manuskasta ei ollut mitään hyötyä. Vanhat lukemat siinä vain hyppii esille, mutta en saa uusia lukemia säädettyä.. Mikäs juju tässä olikaan?

edit: Ratkaisu löytyä. Piti säätää EPA:n kautta tuo fail safe arvo...
« Viimeksi muokattu: 16 Heinäkuu, 2012, 21:47:05 kirjoittanut Tepaja »

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #564 : 22 Heinäkuu, 2012, 22:28:05 »
Tuleekos raadilla ehdotuksia seuraaviin:
- pieni gps/gsm paikannuslaite, jolta voi siis sijaintia kysellä esim tekstarilla?
- pieni yleismittari, tyyliin taskulaskin?
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #565 : 24 Heinäkuu, 2012, 12:13:18 »
Kiinan ihmeessä perähihna hyppää aina silloin tällöin jos hihna ei soi ihan tiukalla, joten ajattelin vaihtaa tämän osan. http://www.trex-store.com/metal-tail-drive-gear-assembly-p-1407.html

Ylempi laakeripukki näkyis olevan v2 mallissa halkeava, mutta näyttää ettei tuossa mun vehkeessä olen näin. Irti en sitä vielä saanut, joten ihan varma en ole, mutta taskulampulla apuvaloa antaen se näyttää yhtenäiseltä osalta. Kävikö nyt kuitenkin niin ettei tuota osaa saa vaihdettua. (pari ruuvin kantaa porsi)

Yritin etsiä myös laakeripukkia tuohon mikäli ei onnistu, mutta ne myydään vissiin koko sarjana ja hinta on jo aika suolainen kun tarvis kuitenkin vaan yhden pukin.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #566 : 24 Heinäkuu, 2012, 12:36:23 »
Kiinan ihmeessä perähihna hyppää aina silloin tällöin jos hihna ei soi ihan tiukalla, joten ajattelin vaihtaa tämän osan. http://www.trex-store.com/metal-tail-drive-gear-assembly-p-1407.html

Ylempi laakeripukki näkyis olevan v2 mallissa halkeava, mutta näyttää ettei tuossa mun vehkeessä olen näin. Irti en sitä vielä saanut, joten ihan varma en ole, mutta taskulampulla apuvaloa antaen se näyttää yhtenäiseltä osalta. Kävikö nyt kuitenkin niin ettei tuota osaa saa vaihdettua. (pari ruuvin kantaa porsi)

Yritin etsiä myös laakeripukkia tuohon mikäli ei onnistu, mutta ne myydään vissiin koko sarjana ja hinta on jo aika suolainen kun tarvis kuitenkin vaan yhden pukin.
Jos sulla on se muovinen "perävetoratashässäkkä" niin suosittelen vaihtaan metalliseen(rupee kuluun nopeeta ylempi ratas muovises)
Itellä näitä
http://www.ebay.com/itm/Metal-Tail-Drive-Gear-Assembly-450-SE-V2-113-A-S-/130526190533?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item1e63f79bc5

Muistaakseni siihen muoviseen pukkiin saa vaihdettua ton osan,mut jos mahd. niin vaihda metalliset pukit samaan syssyyn.

Eikä oo sit maailman helpoin vaihto ;D
Löysää pääakselin pukkeja,antirotation pois,löysää peräpuomin ruuveja ja pientä "väkivaltaa" käyttäen ja isoo ruuvari apuna se menee sinne paikalleen vinosti hienosti loksahtaen(älä menetä hermoja ;D)
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #567 : 24 Heinäkuu, 2012, 12:47:50 »
Jos sulla on se muovinen "perävetoratashässäkkä" niin suosittelen vaihtaan metalliseen(rupee kuluun nopeeta ylempi ratas muovises)

Muistaakseni siihen muoviseen pukkiin saa vaihdettua ton osan,mut jos mahd. niin vaihda metalliset pukit samaan syssyyn.

Eikä oo sit maailman helpoin vaihto ;D
Löysää pääakselin pukkeja,antirotation pois,löysää peräpuomin ruuveja ja pientä "väkivaltaa" käyttäen ja isoo ruuvari apuna se menee sinne paikalleen vinosti hienosti loksahtaen(älä menetä hermoja ;D)
Mulla oli alunpitäen tuo metallinen laakeripukki hässäkkä SE V2:ssa, mutta kun laakeri meni, jouduin vahtaan koko ratas sarjan laakereineen, akseleineen ja laakeripukkeineen.
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #568 : 24 Heinäkuu, 2012, 12:51:48 »
Mun mielestä mulla on metallipukit. Tuo linkittämäsi osa myydään vissiin kokonaisena könttinä, ts. siinä on pukit, rattaat laakerit yms. härpäkkeet yhtenä könttinä. Tässä on erillään tuo ilman pukkeja. http://www.trex-store.com/metal-tail-drive-gear-assembly-p-1407.html

Työ sinällään ei ole kuin purkamista (kunhan saan porsineet ruuvit auki) mutta voiko tuota vaihtaa jos ylempi pukki ei halkea.

Pääakselin laakerin sain jo vaihdettua, peräputki, pääakseli, servojen armit yms. pitää vielä vaihtaa. Tässä on niin kova työ ettei yksi lisäpurkaminen enää tee juuri mitään.

Pukit maksaa yli 40 € jos ostan koko setin ja alkaa tuntua ettei tähän kannata sellaista summaa ihan heti investoida, ennemmin kannattaa ajella se loppuun ja ostaa toimiva tilalle eikä se tule olemaan HK.

Mulla oli alunpitäen tuo metallinen laakeripukki hässäkkä SE V2:ssa, mutta kun laakeri meni, jouduin vahtaan koko ratas sarjan laakereineen, akseleineen ja laakeripukkeineen.
Juu eli nähtävästi tuota ei voi silloin vaihtaa mun koneeseen eikä tuo linkittämäni osa tule olemaan tarpeellinen. Jos sais erilliset laakeripukit niin voisin harkita, mutta ne myydään koko kopterin sarjana ja sitä en ala investoimaan.
« Viimeksi muokattu: 24 Heinäkuu, 2012, 12:56:12 kirjoittanut JuhoV »
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #569 : 24 Heinäkuu, 2012, 12:59:04 »
Mun mielestä mulla on metallipukit. Tuo linkittämäsi osa myydään vissiin kokonaisena könttinä, ts. siinä on pukit, rattaat laakerit yms. härpäkkeet yhtenä könttinä. Tässä on erillään tuo ilman pukkeja. http://www.trex-store.com/metal-tail-drive-gear-assembly-p-1407.html
Mielestäni et voi vaihtaa metallipukkiseen pelkkää tuota linkissäsi olevaa laakeri-akseli-ratas hässäkkää. Uskoisin Sinun tarvitsevan juuri tuon Eispiin linkittämän osakokonaisuuden laakeripukkeineen.
Tuo linkittämäsi akseli hässäkän vaihto onnistuu sitten sellaiseen 'halkeavaan' laakeripukki versioon.
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #570 : 24 Heinäkuu, 2012, 13:15:00 »
Mulla oli alunpitäen tuo metallinen laakeripukki hässäkkä SE V2:ssa, mutta kun laakeri meni, jouduin vahtaan koko ratas sarjan laakereineen, akseleineen ja laakeripukkeineen.
Niinpä joutuu koko hässäkän vaihtaan,mut eipä toi osa paljoo yua iibeis maksa ottaan pari samantien niin pärjää
Mun mielestä mulla on metallipukit. Tuo linkittämäsi osa myydään vissiin kokonaisena könttinä, ts. siinä on pukit, rattaat laakerit yms. härpäkkeet yhtenä könttinä. Tässä on erillään tuo ilman pukkeja. http://www.trex-store.com/metal-tail-drive-gear-assembly-p-1407.html
Siinä on kaikki
Työ sinällään ei ole kuin purkamista (kunhan saan porsineet ruuvit auki) mutta voiko tuota vaihtaa jos ylempi pukki ei halkea.
Ei taida onnistua :-\
Eikö se ylempi ratas mee siitä ylemmän laakeripukin läpi(jos menee sit se vois onnistua,en tiiä kun oon noita aina ostanu)
Eikös jossain myydä tota osaa sillain et on toi ylempi ratas erillään et sen saa noihin pukkeihin vaihdettua ja sit joutuu sen rattaan lukitteen ite siihen
Pääakselin laakerin sain jo vaihdettua, peräputki, pääakseli, servojen armit yms. pitää vielä vaihtaa. Tässä on niin kova työ ettei yksi lisäpurkaminen enää tee juuri mitään.
Jaa sulla on siinä enempikin hommaa,luulin et joudut vaihtaan ton osan pelkästään
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #571 : 24 Heinäkuu, 2012, 13:41:47 »
Juu siinä vähän piisaa tuota korjaamista. Siitä meni hajalle kaikkea pientä, sentin maksavaa osaa. Lähinnä suuri työ tulee kun servoilta swashille meneviä linkkejä vääntyi 90 asteen kulmaan, linkin päitä lenteli peltoon yms. Käytännössä joudun rakentamaan koko systeemin siis swashilta ylöspäin uudelleen ja säätämään sen.

Peräputki vääntyi samalla ja ajattelin että samalla vaivalla olis mennyt tuo perän vetoratas hässäkkä.

Hommasin tuohon myös Alignin gp 750 gyron ja se on myös tarkoitus vaihtaa samalla. Kohta vois olla tulossa myös parempi servo perälle hk:lta.

Ehkä sen vetoratas/laakeripukki hässäkän vois tilata e-baysta ja vaihtaa, tai sitten vaan hihna tiukalle ja antaa tehon vähän kulua hukkaan samalla.

Jos jolla kulla on myydä joko laakeripukit tuohon (halkeava malli) tai koko hässäkkä niin voisin ostaa pois.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #572 : 26 Heinäkuu, 2012, 14:54:04 »
Pakkohan se on kysyä kun taas tuli asia ajankohtaseks :)
Elikkä tästä osasta kyse
http://www.ebay.com/itm/Metal-Tail-Drive-Gear-Assembly-450-SE-V2-113-A-S-/130526190533?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item1e63f79bc5

Eli onko mitään käytännön merkitystä kuinka päin ton alapuolen pukin laittaa?
Osaa on niin monta versioo kuin on myyjiä,mut onko mitään oikeaa tapaa laittaa toi?

Rekkulan manuskasta ei saa varmaa tietoo,onko urat alaspäin/ylöspäin vai silee puoli ylöspäin/alaspäin
vai laakeriko sen "määrää" kuinka laitetaan?

Ite oon laittanu sillain et laakeri ei pääse "putoamaan" alas.Eli koko laakeri näkyy ylöspäin

Tosin oon kyl joskus laittanu toisinkin päin ja toiminu hyvin,mut aina mietin tota asiaa kun vaihdan osan :)

Ja sit kun viä lisää sen alarattaan "osuminen" kohilleen rotaatiorattaan kans voi poijaaaat....... ;D


T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #573 : 27 Heinäkuu, 2012, 07:23:41 »
Lainaus
Eli onko mitään käytännön merkitystä kuinka päin ton alapuolen pukin laittaa?


Ainakin HK-450:ssä oli. Laitoin vahingossa niin päin, että alapukin laakeri oli "alaspäin" jolloin perähihnan hammaspyörä pääsi hankaamaan ylempään pukkiin. Yllättävän iso kitka.
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa Rami

  • Pro torppari
  • ****
    • www.rjfmotorsport.com
Vs: Pikaiset tyhmät ja ei niin tyhmät kysymykset.
« Vastaus #574 : 28 Heinäkuu, 2012, 23:54:52 »
Kaupasta löysin Duff olutta, aikani mietin kunnes hokasin että Simpsoneistahan se on tuttu. Varsin miellyttävä uusi tuttavuus.

Kolvailin kasaan torpissa hajonneen Imax ibec-6a eli vastaavan aparaatin kuin Align 2-1.
Torpissa hajosi "kaukosäätö"palikan koppa, nyt on paljaana piirilevynä. Jännitettä ei tarvitse nähdä, hehkunappi ja virtakytkin pitäisi olla kuitenkin toiminnassa.
Olen nyt katsonut kaikki laatikot läpi ja metsästänyt sopivaa koppaa johon tuon voisi istuttaa, eipä löydy. Mietinkin tässä seuraavia vaihtoehtoja ja jos sen pyörittelis ympäri Epoxyllä tai pikaliimalla, onko ajatuksia millä tommosen saisi "peitettyä". Toimiva laite, lukuunottamatta tätä alastonta osaa joka ei herätä yhtään luottamusta tuommoisenaan.
Muutamia lentäviä, radiona Spektrum DX8 ja simuna PhoenixRC

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
5582 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Joulukuu, 2008, 19:22:51
kirjoittanut Vispilä
63 Vastauksia
27440 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2010, 22:40:06
kirjoittanut Dutchman
21 Vastauksia
10148 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2009, 09:22:06
kirjoittanut znake
14 Vastauksia
8499 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Lokakuu, 2009, 11:42:31
kirjoittanut Rotary
43 Vastauksia
19412 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Elokuu, 2013, 23:23:51
kirjoittanut Nurffe