Joo, en tiedä täällä porukka on puolesta ja vastaan ja ehkä suoraansanottuna jotkut ovat turhankin merkkiin paneutuvia. Mikä muu ei mukamas ole kelvollista kuin merkki osa. Mitä olen foorumia lueskellut niin osa on jopa niin negatiivisesti asennoitunut että "haukkuu" tietämättään edes! Tyyliin: Kiinakopiot on ihan surkeita ja kelvottomia vehkeitä, en ole ikinä ostanut enkä osta. No mistä sitten porukka tietää et ne olis surkeita jos ei ole omistanut. Järki kaikessa, osat saattavat olla huonosti viimeisteltyjä tai jotkut jopa kelvottomia mutta sehän vaihdetaan kelvolliseen ja thäts it. Itse en ole vielä "Aitoa" omistanut mutta viitisen kappaletta kiinakopioita tontannut
Ja voin sanoa että hyvin ne on siihenki asti lennellyt kunnes itse olen mokannut
250€ eurolla voi saada jo HK500 ilmaan asti järkevästi.
Pistäkääs porukka vähän tietoa omista HK500 vähän tietoa: heikot kohdat, tarkistettavat kohdat useiden lentojen jälkeen jne.
Itse voisin sanoa että: -oli liian pitkä peräpuomi/ tai lyhyt hihna
-Perä vähän jumissa en tiedä miksi vieläkään mutta ei niin jumissa ettäkö näkyisi lennossa epävarmana ( Hyvin headinholdi pitää)
-Kasausvaiheessa kaikki paikat oli kuivat laakereita myöten ( vissiin oli rasvaprässi rikki, kun mun vehjettä valmistettiin )
Muuta ei ollut kaikki oli suorassa ja linkit oli hyvät.
P.s pahoittelen lievää avautumista koskien kiinalaisia kopioita, muutaman aiheen innoittamana syntyi vaan tarve purkaa ajatuksia