Mekaniikka ja sähkötkin jotenkuten alkaa olla kyhäilty kasaan, ja ilman lapoja vähän pyörittelinkin "konevoimalla". Mitään ei tullut silmille, eikä kauheampaa rutinaa kuulunut mistään...
Lukitetta on yritetty muistaa laittaa kaikkiin metalli-metalli kierteisiin.
Muutamia asioita askarruttaa vielä. Nää saattaa aiheuttaa kokeneissa kopterimiehissä huvittuneisuutta, mutta pöljän pitää kysyä.
Kertokaa myös te kokemuksianne, jotka olette vasta kasanneet tällaisen GAUI:n!!
1. Käytössä on Hyperionin servot ja niillä paikallaan olevilla servopyörillä. Mitä servopyörää muut on käyttäneet? Ohjeiden mukaan servoilta niille "keinuille" menevät tangot pitäis olla tarkasti samanmittaiset, mutta minä en saa niitä silloin passaamaan servopyörän reikiin. Pitääkö porata uusia reikiä? Samoin ne "keinut" (onko nää siis jotakin armeja vai miksereitä
) ei ole mulla ihan vaakasuorassa, kun mankan tikut on keskellä. Tämä voi liittyä tuohon edelliseen asiaankin.
2. Swassin liikkeet meinasi olla hakusessa, mutta sain ne reversejä muuttamalla muuten oikeiksi, paitsi kaasua lisätessä swassi meni alaspäin. Luin jostakin ketjusta, että swashmix-valikosta laitetaan pitch arvo miinukselle, ja sillä se alkoi liikkumaan mielestäni oikeinpäin. Liekö ratkaisu sinnepäinkään mitä pitäis olla?
3. Onko se tavallista, kun mulla on 3s akut sellaisella 3-haarajohdolla sarjassa, ja sen yhteisen pään deansin tökkää noparille menevien johtojen liittimeen, kuuluu "räsäys" ja pikkuisen iskee kipinää? Kokeilin myös moottoripiuhojen ollessa irti, mutta sama ilmiö silloinkin. Vai olisko tähän joku "softimpi" tapa?
4. Gyron (G101) asetteluja en ymmärrä juuri ollenkaan. Mukana tulleessa paperissa puhutaan vihreästä ja punaisesta valonvilkahduksista, mutta en minä ole siitä vihreää valoa löytänyt vielä kertaakaan. Tää kai pitäis olla lähellä Futten G401:stä, mutta onko siinä jotakin erilaista? Gyrosta lähtevä 3-napainen johto, joka menee peräservolle, piti laittaa liittimen rakenteeseen nähden väärinpäin. Muuten johtimien värit olis menneet liittimellä ristiin! Kokeilinkin sitä myös toisinpäin, mutta silloin ei servo puhu mitään.
Tässä näitä nyt alkuunsa.
Onneksi olis toiveissa saada jossain vaiheessa "ammattiapua" tsekkaamaan tämä läpi, jospa sitten viimeistään nämäkin asiat kirkastuu myös minulle. Johny ja Maikko, varautukaa pahimpaan!