ooooooh! lähellä on!
ladilta tuli faboon tällanen viesti
Well we have had the first delivery of goblin's in to us.. Just under half of what we were hoping for from the first Batch. We are told more are following very shortly. If you were one of the early pre-orders on the first batch you will be contacted today. If you dont get a call sit tight just for a little longer as more are on there way :-)
itse en saanu tänään viestiä ja sen kyllä arvasinkin mutta eiköhän se sieltä tule ku tällä viikolla pitäis kaikki ekan erän kitit lähteä italiasta.
mullahan kävi vähä hassusti ku olin liian aikasin liikkeellä
tilasin nimittäin sen omani tuolta irlannista (radiocontrolledshop.ie) joka oli eka paikka joka tota tarjos ennakkotilattavaksi. tilaus meni sisään ja vahvistus tuli sähköpostiin. aikaa kuluin ja kitti tuli ladille ja muillekkin paikoille ennakkotilattavaksi ja mä himassa tyytyväisenä kyhertelin että homma on jo hallussa. vaan pari viikkoa myöhemmin tulikin irlannista viesti että valitettavasti et mahtunu ekaan erään! olis sen voinu vähä aiemminkin ilmottaa ni olis helposti ehtiny esim ladilta tilaamaan
sitte tuli hätä ja pistin kaikkialle viestiä että laittakaa mut peruutuspaikalle... ladiltahan se peruutuspaikka sitten irtoskin viikko eteenpäin mutta aikalailla taidan olla ladin jonon hännillä
eipä sillä ensi viikko on levin reissu eikä pääsis kuitenkaan härväämään... tietty jos se kitti tulee sillä väliin ni voin hypätä yllättäen vähä aikasempaan koneeseen että pääsee ennen postin sulkemista perjantaina takasin