...ja kannattaa säätää rudder-kanavan expoksi -50% ja travelit 120%(Right) - 128%(Left) tuntumaan. Niillä asetuksilla perä on just sopivan herkkä.
Just näin olen tehnyt.
Eli mulla on nyt sitten maanantai perä
Tänään ekan kerran pääsin lentämään jumppasalissa olohuoneen sijaan.
Lentää kauniisti. Takuulla yhtä vakaasti kun tangollinen 450 tai jopa vakaammin.
Tehoa on normi taivaslentelyyn riittävästi, mutta 3D kikkailuun tehoa kaipaa heti lisää.
Varmaan harjattomaksi pitää päivittää.
Odotin että flipit olis onnistunut pienemmässä tilassa, mutta ei. Pieni pettymys. Liikkeitä laitoin niin paljon kun kallistuslevy vaan antaa myöden. Lisää huutaa! Muualta olis mahdollista laittaa enemmän, mutta tuo kallistuslevy ei vaan taivu enempää ilman että se alkaa ahistaa. Walkeroissa mulla aina ollut sama ongelma.
Mistähän tuohon sais levyn joka kärsii isommat liikkeet?
Pitihän se arvata ettei maailmassa ole kuin yksi kepakko joka liikkuu mun mielestä riittävästi
TDRMikään särkymätön kepakkohan tuo ei ole.
Saldona reissusta:
-Canopy tuhannen pillunpäreinä
-Takapotkuria suojaavaa pystykeppiä ei ole enää olemassakaan. No ei se ole kun turhaa painoa.
-Landarit vetelee ihan viimeisiään melkein joka nurkasta.
-Akkukotelon asioita poikki
-niin ja pääakselin pysytysuunnassa pitävä ruuvikiristeinen muoviholkki ei vaan ota pysyäkseen paikoillaan.
No, siis tätä Geeniusta ei juurikaan säälitty ensimmäisellä juppasalilennolla ja sen kyllä huomaa
Mutta on se enemmän rikki kuin osasin kotoa lähtiessä odottaa.
Todella hauska vehes, ja olen varma että näitä toverit tilaa heti lisää
eikä tämä varmasti jää Rovaniemen ainoaksi vaikka olis se voinut olla parempikin.
Mutta tämän hankinta ei harmita pisaraakaan.
Edit:
Niin, ja niillä alkuperäisillä akuilla ei paljoa juhlita. Ne 25C Hyperionit on aivan toista maata. Tehoa huomattavasti enemmän.