Noissa kiina-ihmeissä jollainen mullakin on, on karan maksimikierrosnopeus kuuleman mukaan noin 8000 RPM. Pitää ottaa ensi kerralla koneen luo mennessä kiekkamittari mukaan, niin varmistuu. Minkälaisilla asetuksilla noilla kierroksilla pitäisi esim. hiilaria ajaa, jos terinä on parimilliset eBay-terät (vastaavista kuva siis tuolla edellä)? Olen tähän asti vetänyt täysin mututuntumalla, eli kierrokset aina täysillä ja syöttöä sen verran että jaksaa hyvin mennä eikä terät katkeile. Parin millin levyä olen leikannut 2mm terällä syöttövauhdilla 100mm/min. Samaa parin millin levyä vedin myös millisellä terällä, mutta ei auttanut syöttövauhdin laskeminen edes 50mm/min, vaan terät senkun katkeilivat. Vasta kun äkkäsin työstää 0.8mm kerroksissa (100mm/min, maksimikierrokset), alkoi tulosta syntyä. Lasikuitua (2mm) olen työstänyt 250mm/min 2mm terällä.
Ainakin noi mun tekeleet melkeinpä vaatii tuon 1 tai 2mm terän, sen verran pienistä koloista ja nurkista puhutaan. Jos esimerkiksi tekee osan 1,5mm levystä, pitää kaikki liitoshahlot tehdä vastaavasti 1,5mm levyiksi - tähän ei tietenkään esim. 2mm terä käy.