Kirjoittaja Aihe: Shuttle Plus  (Luettu 79190 kertaa)

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #175 : 23 Heinäkuu, 2012, 21:12:23 »
Joo toi lämpimänä kiritys voisipa olla hyvä. en itse kyseistä asiaa edes ajatellu. Nuppia tutkin tänään tossa ehtoolla. joku pistää hantiin kun liikuttelee.... sikana öljyä joka paikkaan mut ei auttanut. Swah liikuu nätisti kun otin linkit irti. Mun mielestä toi ylempi osa sen jälkeen ottaa jotenkin hirteen tossa hommassa. Yritin rasvata ja täytyy tutkia hommaa lisää ennen seuraavaa lentoa..... Ei jaksais koko nuppiakaan purkaa.
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #176 : 23 Heinäkuu, 2012, 21:20:33 »
Tarkista ohjeesta, vaikkapa sivulta 30, onko nupin ajoitus siirtynyt. Radius block on voinut jäädä liian löysälle ja siten ajoitus pääsee muuttumaan. Mä oon joskus lukinnut sen laittamalla väliin tipan pikistä.

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #177 : 23 Heinäkuu, 2012, 21:38:41 »
Piukassa kuin mikä, mun mielestä on toi slide plock mikä narisee. Otin videota mutta on liian suuri ei pystynyt liittämään....
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #178 : 23 Heinäkuu, 2012, 21:50:42 »
Joo toi lämpimänä kiritys voisipa olla hyvä. en itse kyseistä asiaa edes ajatellu. Nuppia tutkin tänään tossa ehtoolla. joku pistää hantiin kun liikuttelee.... sikana öljyä joka paikkaan mut ei auttanut. Swah liikuu nätisti kun otin linkit irti. Mun mielestä toi ylempi osa sen jälkeen ottaa jotenkin hirteen tossa hommassa. Yritin rasvata ja täytyy tutkia hommaa lisää ennen seuraavaa lentoa..... Ei jaksais koko nuppiakaan purkaa.

Mites ne mixing armit? Onko mennyt liian tiukalle?
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #179 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:14:43 »
Oli toi slide plock. Nuppi irti ja ajoitus irti. Slide plock putsaus ja rasvaus. Osat takas kiinni. nyt ei ratise enään. Oliskohan ollut jo aamulla jumis kun yht äkkiä nousi kone ylös vaikka piti leijutella. eipä silloin tommoista tullut mieleen. Ajattelin että normaali juttuja kun mitään hajua miten käyttäytyy. Ajoitus yritetty kattoa suunilleen samoihin kohtiin missä olikin. Nyt vaan mietin mitens noi lapakulmat kun on voinut hiukan siirtyä. Tarviskos ne tarkistaa??? :-[
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #180 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:21:39 »
Jos et ole linkkejä pyöritellyt, ja kaikki olet samalla tavalla kasanut, niin ei tartte tarkastaa. Kyllähän ne tietty saa tarkastaa jos haluaa, eikä vaimokaan kiellä...

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #181 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:24:32 »
Oli toi slide plock. Nuppi irti ja ajoitus irti. Slide plock putsaus ja rasvaus. Osat takas kiinni. nyt ei ratise enään. Oliskohan ollut jo aamulla jumis kun yht äkkiä nousi kone ylös vaikka piti leijutella. eipä silloin tommoista tullut mieleen. Ajattelin että normaali juttuja kun mitään hajua miten käyttäytyy. Ajoitus yritetty kattoa suunilleen samoihin kohtiin missä olikin. Nyt vaan mietin mitens noi lapakulmat kun on voinut hiukan siirtyä. Tarviskos ne tarkistaa??? :-[

Kannattaa ehkä varmuudeksi katsoa. Mullahan kävi kerran niin että nupin säätöjen jälkeen silmukkaa tehdessä tuli nokalleen alas. Ihmettelin asiaa kotona ja ruhtinaalliset 6 astetta oli plussakulmia nupissa :D
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #182 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:38:43 »
Kerro mittauksen jälkeen oliko kulmat muuttunut slide block:in putsaamisen jälkeen...

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #183 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:44:06 »
Tikku ylhäällä 9 astetta ja alhaalla -5 ja noilla käyrillä mitä mankaan asenettu. Keskellä 4 plussaa. Muistais vaan mitä normi käyrään laitettu. Tarvis varmaan kirjoittaa aina johonkin muistiin panoihin.
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #184 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:50:32 »
Hö. Säädin väärää käyrää tikku keskellä 0 eli ei se ainakaan muuttunutJa ääri päissä 9 astetta plus miinus
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #185 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:53:40 »
Hö. Säädin väärää käyrää tikku keskellä 0 eli ei se ainakaan muuttunutJa ääri päissä 9 astetta plus miinus
Joo, tuollainen sen pitikin olla...

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #186 : 23 Heinäkuu, 2012, 22:58:43 »
Ei se kaasukayrän muutaminen mitään auttanut....... Olis heti säätänyt oikeata käyrää :-[. No liikaa uusija jutuja tulee koko ajan. joten yritetään pysyä perässä ;)
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #187 : 23 Heinäkuu, 2012, 23:04:15 »
Toivottavasti laskit sitä kaasukäyrän yläpäätä, koska viimeeksi mitattiin muistaakseni jotain 2150rpm nupille. Manuaali sanoo, että ei saisi olla enempää kuin 2000... Kieltämättä sun Shuttle piti kyllä aika vinkunaakin..  ;D
Lapakulmista sen verran, että taivaslennossa pitäisi olla max +9 astetta ja -5 astetta manuaalin mukaan..

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #188 : 23 Heinäkuu, 2012, 23:13:31 »
noi lukemat ääripäissä. joten säädin takas ne mitkä olivat. joten ovat vissiin aika lailla niin kuin toni kanssa laitoit silloin.Mun mielestä viimeksi säädettiin kaasukäyrää mut en kokeillut sillon. Vaan vasta tänään, oli ainakin huomattavasti parempi ei huutanut enään sikana. Mut jos huomenna hyvä keli niin katotaan kentällä jos saavut.
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #189 : 24 Heinäkuu, 2012, 17:30:24 »
Tänään säädetiin hold toiminto kuntoon ja pari muuta pikku hommaa. Huomenna vois kentällä treenata noita nousuja ja laskuja. Perä itseen päin jonkun näköisessä lapasessa, mun mielestä kyl vaatii vielä treeniä sekin. Simulla voi ehtoolla harjoitella sivuja vaihteeksi. Ehtoolla 42 ruutu on mun kun muksut hoidossa ja emäntä lähtee yö vuoroon! ;D
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #190 : 24 Heinäkuu, 2012, 21:35:21 »
Nyt mankaa tutkiessani huomasin että on toiminassa toi leijutus kaasun hieno säätö ja lapakulman hieno säätö..... Jos nyt vaikka kokelis tossa simussa miten ne pelaa ;D ja näkis vähän niiden toimintoja.....
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #191 : 24 Heinäkuu, 2012, 22:17:15 »
Laiteaan tostakin nyt sit kuva. Kaupasta löytyi shutleen orkkis harjoitus jalakset jotka sopii myös hirobon sceadu EVO:on. Osin muistaakseni samalla kuin kopterin. On näppärä kuskata kasassa ja todella helpot kiinittää. Eikä tarvi murehtia onko paino piste muutunut! Eri asia mitä muut meinaa!!!
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #193 : 25 Heinäkuu, 2012, 15:29:03 »
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #194 : 25 Heinäkuu, 2012, 15:29:48 »
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #195 : 25 Heinäkuu, 2012, 15:31:01 »
Tulihan se video näkyviin :P ton kun vielä kattois et toimii
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #196 : 04 Elokuu, 2012, 20:26:29 »
Tänään saatiin turussa taas vaihteeksi tehtyä neitsytlento uudella isolohko-Shuttlella..... ;D  Niitä alkaa olemaan täällä jo melkein joka jampalla..

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #197 : 04 Lokakuu, 2012, 10:58:40 »
Tänään tuli maalatuksi kopterin koppa, finit ja perä lavat 2 väriseksi. Nyt seuraavaksi tarvisi päälystää vielä pää lavat. Maalasin molemmat kyljet erin värisiksi. Joten pitäisi hahmottaa sitten miten päin kopteri on taivaalla. Landaritkin voisi tossa jossain vaiheessa maalata. Kuvia pistän sitten kun saan osat kopteriin paikaleen.....
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #198 : 06 Lokakuu, 2012, 12:46:58 »
Siinä olisi päivitetyt tuunaukset. Lavoissa aikaa kului tovin muuten meni noi muovi osat äkkiä.
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Shuttle Plus
« Vastaus #199 : 06 Lokakuu, 2012, 14:38:21 »
Huomenna tulet kentälle näyttämään! Varmasti eroittaa kumpi puoli on itseä kohti.  Mua kiinnostaa nähdä noiden lapojen väri pyöriessä. Oma veikkaus on, vihreä tummana värinä voittaa tuon punaisen....

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6451 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Heinäkuu, 2008, 23:01:02
kirjoittanut Vispilä
1 Vastauksia
2388 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Lokakuu, 2008, 21:26:52
kirjoittanut Happymen
10 Vastauksia
4411 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Helmikuu, 2009, 22:40:10
kirjoittanut JariN
Shuttle plus tasapainotus?

Aloittaja kromipuskuri Hirobo Nitro

5 Vastauksia
6120 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Joulukuu, 2009, 18:34:20
kirjoittanut JariN
3 Vastauksia
3537 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Syyskuu, 2010, 22:53:12
kirjoittanut Sammy