Kirjoittaja Aihe: 90:seen moottori  (Luettu 3074 kertaa)

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
90:seen moottori
« : 03 Joulukuu, 2011, 21:06:54 »
Jos olisin ostamassa vaikkapa Alignin 700 Pro LE-combon tykötarpeineen, niin minkä moottori minun kannattaisi siihen hankkia ja miksi? Tietysti tehoreservi ei olisi haittaa..
Olisiko se joku OS91, vai YS91-120 vai joku muu? Mikäs noille olisi sitten "raadin" mielestä sopiva änkkäri?
Visiona, ja tärkeänä pointtina olisi saada "metukka-aloittelijalle, noin yhden säädön huoltovapaa moottori", josta ei olisi heti pakko saada kaikkia tehoja irti. Olisi hienoa jos saisi eri vaihtoehdoista perusteluineen esille. Ei mitään FBL-juttuja olisi tulossa, vaan ihan perus-settiä..
« Viimeksi muokattu: 03 Joulukuu, 2011, 21:16:05 kirjoittanut Dutchman »

Poissa nik-92

  • Seniori torppari
  • *****
  • #LajinHelppousViehättää
Vs: 90:seen moottori
« Vastaus #1 : 03 Joulukuu, 2011, 21:12:02 »
Omien kokemusten perusteella suosittelisin Y.S + Hatori yhdistelmää. Toimii, antaa mukavasti tehoja ja suhteellisen helppo säätää.

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: 90:seen moottori
« Vastaus #2 : 03 Joulukuu, 2011, 22:27:53 »
Osta vaa isolohko, tai mää voin myyrä käytety 91 ST YSsin, ku jäi tähteeks....kera Funtechin. Tai sit laitan sen Skeidaan ;D

YSsin säätöki on helppoa, lisää vaan pikku hiljaa nitroprosenttia, nii ei tarvi kajota neuloihin ku sisäänajaa....
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: 90:seen moottori
« Vastaus #3 : 03 Joulukuu, 2011, 22:42:38 »
No juu, itselläni ei ole ossista kokemuksia, mutta yssistä sitten sitäkin enemmän. Varmasti 120:nen ys on tehokkain nitromylly mitä markkinoilla on. Mulla on 700:sissa ys91sr+hatori ja on mielestäni loistava combo. Ys säätäminen on varsin helppoa. Tyhjäkäynti kondikseen ja neulat pari rundii auki ja siitä asteittain kiristämään. Ensin lejutukseen sopivat jengat, sitten idlellä saakin huuta sopivasti. Välillä alas ja lämpöjen tarkistus. Itsellä LE:n nupissa 2350rpm ja ys käy varsin viileenä. Voin suositella ys91sr+hatori comboa lämpimästi... tokikaan 120:nen ei varmasti jätä kylmäksi.

Rane
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
2237 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Kesäkuu, 2015, 19:54:10
kirjoittanut SiB77
0 Vastauksia
2149 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Syyskuu, 2015, 17:07:47
kirjoittanut ile52
3 Vastauksia
14029 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Tammikuu, 2016, 01:21:09
kirjoittanut Aiv
9 Vastauksia
5119 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Syyskuu, 2016, 19:29:43
kirjoittanut Dutchman
7 Vastauksia
10991 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Lokakuu, 2016, 12:16:20
kirjoittanut calicha92