Hoplaa!
Messuihin on aikaa vähän vajaa kuukausi joten aletaanpa kummastelemaan taas että minkälaista vispilää ja sekotinta sinne olisi tulossa.
Keneltä joutaisi taas kopteria esille ja kuka joutaisi myös itse esittelemään?
Itse järjestäjältähän ei ole tullut vielä mitään tietoa mistään, mutta koitetaan valmiiksi jo vähän katella setuppia niin ei tartte kummastella viimesellä viikolla
- Koptereita ständille * Kaikenlaisia, yksi kappale tiettyä mallia. Mahdollisimman siisti/puhdas. Eri kokoluokkia, muutama harvinaisuus (vaikka katsojat sitä tajuakkaan).
- Esittelijöitä * Oleellisesti esittelijät saavat vapaaliput messuille, tai näin ainakin aikasempina vuosina
* Riippuen porukan määrästä niin yleensä tuo on varsin vapaata ollut, eli kunhan ständillä on väkeä niin ei tartte olla 12 tuntia seisomassa siinä vaan voi käydä välillä kiertelemässä, syömässä, juomassa jne. Ja "juomassa" sanaa ei tarvinne selittää erikseen? Ollaan edustamassa siellä kopterit.nettiä, Rc-Kopterit Ry:tä, HCTF:ää (F3C Team Finland) ja lajia yleensäkkin Suomessa, edustuskuntoisena.
- Lennätyksiä * Olisiko foorumilla taas muutamaa taitavaa pilottia jotka lentäisivät lentonäytöksiä?
* Tällaisessa tapahtumassa tarvitaan sitten sitä taitoa, mikään Tareq tai Ari Holmström ei tarvitse olla, mutta kone PITÄÄ olla lapasessa 110%. Suojaverkkohan siellä on, mutta jokainen tietää näiden laitteiden vaarallisuuden, väärissä käsissä tappavia.
Laittakaa alle selkokielistä listaa ketä pääsee tulemaan ja milloin ja minkä koneen voisi tuoda tullessaan.
Ständi mennään rakentamaan torstaina illalla ja puretaan sunnuntaina illalla. Ilmoitathan myös että pääsetkö torstaina rakennuspuuhiin.
Johny
- Torstaina illalla rakentamassa, perjantaina mahdollisuuksien mukaan (työt), lauantaina en pääse, sunnuntaina olen koko päivän iltaan asti.
- ElyQ Vision 50C XE
- Peili jonka päällä on purettuna joku 200-250 kokoluokan kopteri. Tän päälle tulee joku pleksikupu.