Kirjoittaja Aihe: Nuben kopterit  (Luettu 96669 kertaa)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #200 : 29 Syyskuu, 2013, 18:33:30 »
Kyllä kyllä. Tuossa videolla innostuttiin leikkimään kun luisti niin kivasti nurmikolla. Täytyy treenailla pikkuhiljaa  :)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #201 : 13 Lokakuu, 2013, 18:17:41 »
Kävimmä tänään Jinx:in kanssa koptereita koittamassa, oli aika moinen tuuli mutta koneet lensi hyvin. Jinxillä kävi onnettomuus mutta nämä koneet on onneksi korjattavia. 600sella tuli 4 lentoa tehtyä joka on varmaan tähän mennessä ennätys per lennätyskerta, akkujen lataaminen kun on ennemmin ollut aika hidasta  :)  600nen on toiminut mekaanisesti hyvin ja ilman mitään konkeloita, 3300mah akuilla saa lennelläkkin ihan hyvän aikaa. 5min timerissa ja kennojännitteet 3.86 tienoilla. Lentoja 600sella on nyt noin 50 ja pikkuhiljaa sitä uskaltaa pyörittää rennommin :)  Otin vielä räpsyn kun on vihreä nurmikko alla, tosin lähetin pussukka piti jo olla kovan tuulen takia..


Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #202 : 03 Marraskuu, 2013, 19:01:16 »
Nönnön taas on lennetty. 600sen radixit testattu, on hyvät -> check. 450 lennetty ja lennetty tolppaa päin -> check. Mcpx koeponnistettu by Jalippo ja lopuksi mekaanisesti häpäisty -> check.

 




Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #203 : 09 Marraskuu, 2013, 18:51:34 »
Kävimpä tänään koittamassa 450iä uudella fbl purkilla ja 500sta uusilla lavoilla. 450iin laitoin Toehin varastoista Cx 3x1000 fbl purkin ihan vaan piruuttani ja luovutin Toehin rushiin yhden biistin. Täytyy sanoa että vähän nauratti kun kiinalainen tekee puoli ilmaiseksi tuollaisia purnukoita jotka lentää out of the box ihan pirun hyvin. Vähän jos vielä tweekkaa niin varmasti saa yhtä hyvän kuin beast x:stä :D Normi setuppi ja säätöohjelmasta saikin valita valikosta  "Hc 3D" :D Säätö tietenkin läppärillä, eikö se ole nykyaikaa ;)

500sen Revolution fbl lapoja testailin pari akkua ja ne suoriutuu kyllä mallikkaasti. Tuntuu paljon samalle kuin Radix ilmassa. Tarkat eikä päästä läpi juurikaan. Ääntäkin lähtee sopivasti. Kädessä kiinnitin huomiota siihen että lapa on aika paksu etureunalta ja kapenee jättöreunalle, paljon läskimpi profiili mitä muissa lavoissa on tullut vastaan.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #204 : 11 Marraskuu, 2013, 22:52:29 »
Nyt kävi niin että painoin order nappia TSA Infusion 600E pro:n kohdalla  8) Jostain syystä tuo miellyttää meikäläistä. Ratkaisut näyttää yksinkertaiselta ja mitä netin syövereistä on tullut tutkittua, kestää myös aikamoista retuutusta. Moottoreissa on mahtumisen puolesta valinnan varaa, 700mx moottorikin sopisi mutta kokeillaan nyt ensin 600mx moottorilla. Akut tulee olemaan  4000mah paikkeilla varmaan. 5000mah sopisi mutta painoa tulee enemmän. Toki isolla mosalla ne tyhjenee myös enemmän.

Edelliskuun Model Helicopter Worldissä oli hyvä juttu tsa 600e ja 600n mallista ja kehuivat muunmuassa tuota muoviseosta joka on todella lujaa. Jotain paikkaa oli ollut tarkoitus avartaa mutta muovin leikkaaminen oli ollut työn takana. Aika näyttää millainen kone tuo tulee olemaan. Erikoisuus oli omaan silmään oli myös se että lepari on keskeltä tuettu erillisellä ohjurilla.
Setupiksi tulee beast x, align servot, 120A yep esc, castlen bec, 600mx moottori ja radix 600mm fbl lavat + radix perälavat.


Toivottavasti posti kuskaa ennen viikonloppua  :)


Helifreakin build thread löytyy täältä: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=571785
Ja lisää selattavaa täältä: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=555991

Dunkan Bossion kurmoottaa 600N infusionia:

Myös tareq on ottanut fleettiinsä tsa koptereita, eihän se silloin voi olla ainakaan ihan sysipaska, eihän?   :D



Full length of fuselage: 1235mm    
Fullweight(12s 5000mAh approx): 4720g
Full width of fuselage: 215mm    
Engine class(12s KV): 3,000 ~ 5000 W / 500 ~ 550KV
Height: 390mm    
Power battery    6 ~ 12S Li-Po 3800 ~ 5000mAh
Main blade: 600 ~ 620mm    
Material specification Carbon fiber, FRP
Main rotor diameter: 1345mm    
Tail rotor drive : shaft drive
Tail blade: 90mm
Swashplate angle: 120°
Tail rotor diameter: 252mm       
Main gear ratio: 11T / 12T / 13T / 14T: 122T       
Tail gear ratio    113T : 25T    




Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #205 : 17 Marraskuu, 2013, 16:05:47 »
Ei se UPS nyt kerinnyt tsa kittiä tuomaan viikonloppuvietteeksi mutta ehtiipäs ensiviikolla sitä koota :) Yritettiin tänään lennättää mutta vähän tuo tuuli haittasi. 3 akkua kuitenkin lensin 500sella kovista puuskista huolimatta, kyllä se lentää taas hyvin. Nuppi on matalimmassa asennossa viimein kun jaksoi ruuvata enemmän ja servojen armitkin siten että beastin valo on sinisellä 6 asteen kohdalla.

Räpsy tältä päivältä, muttei lennätyspaikalta:


Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #206 : 25 Marraskuu, 2013, 19:06:26 »
Alkaa oleen TSA kasassa ja valmiina lentoon. Ensimmäinen isompi kopteri jonka kokoan paketista uutena ja hyvimpä osuu osat kohdalleen :) Runkolevyt on 2mm vahvuista lasikuitua joka jäykistyy 3 laakeripukin, moottoripukin ja 5 poikittaisen välilevyn avulla todella jäykäksi. Vaikea kuvitella että hiilikuituinen levy toisi enää suurta eroa tähän runkoon. Lisänä on tietty muutamia alumiinisia poikittaistukia. Ero 1.6mm vahvuiseen trex 600n hiilikuiturunkoon on melkoinen.

Oikeastaan missään kohtaa ei ollut kokoamisen kanssa ongelmia. Osat sopii paikoilleen kuten manuaali käskee ja laatu on hyvää. Toki harvemmin kopterit huonolaatuisia taitaa ollakkaan nykyään. Muoviseoksiset lavanpitimet on aika möhköt, toki jotta ne kestää täytyy sitä materiaalia jonkin verran ollakkin. TSA on brändännyt uudelleen myös beastin ja myy sitä kittien mukana nimella trajectory. Tämä selittänee sen että nuppi on aika optimi beastille. Sininen valo säätäessä löytyi jo 3 asteessa.

Servojen laakeroidut tuet on myös kopioitu tähänkin kopteriin ja toteutuskin toimii. Myös peräakselilla oleva collari on hyvä idea, perään ei jää pitkittäistä välystä ollenkaan eikä tarvitse kikkalla millään prikkavirityksillä.

Canopy on kivan värikäs ja varmasti näkyy taivaalla, sen kiinnitys on just eikä melkeen. Kerrankin koppa joka sopii ilman että tarvitsee kirota ja venytellä eestaas. Akkujen kytkennät toteutin myös siten ettei koppaa tarvitse akkuja vaihtaessa irroittaa.

Servojohdoille on omat valmiit reittinsä ja lisänä klipsit joilla johdot kiinnitetään runkolevyn valmiisiin reikiin. Nopeudensäätimelle on oma kolonsa rungon sisällä ja mikäli tykkää castle cremationsin noparia käyttää on sellaiselle myös valmiit kierteet kiinni roppaamista varten. Palaa nätimmin kun nopari on pultattu keskelle kopteria niin että pysyy :D

Innolla odotan että pääsee viikonloppuna ensilennoille. Jos näyttää siltä että 600mx moottori ei jaksa laulaa täytyy hankkia 700 tai 750mx. Iso moottori on tulevaisuuttakin ajatellen hyvä sijoitus mikäli innostuu venyttämään. TSA 700 ja 600e pron kokoero ei ole kovin suuri.  Päälavat nyt on vähän tyngät, 20mm pidemmät olisi saanut laitta heti kättelyssä..

Pakotan Toehin videoimaan jos tällä ehtisi viikonloppuna räimimään. Seuraavana täytyy lähteä akkukaupoille jos moottorissa piisaa löyly. 4400mah gens ace olisi aika asiallinen akkukoko. Toki 5000mah akut sopii myös mutta 600mx ei paljon mehua vaadi. Jos moottoria täytyy kasvattaa niin sitten isompaa akkua kehiin.



https://www.dropbox.com/sh/mnkkbd921ccxe59/OmtnoC0I8U



Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #207 : 26 Marraskuu, 2013, 01:03:40 »
Jos sininen valo löytyi kolmella asteella niin sillonhan se ei varmaankaan löydy enää kuudella asteella? Sehän nimenomaan pitää olla siellä kuudella asteella sinisenä että geometria on kohillaan. Siinähän ei ole tarkotus säätää sitä valoa siniselle vaan nimenomaan se 6 astetta että purkki tietää paljonko servoja pitää ajaa tiettyyn poikkeutukseen. Se ledin väri on vaan indikointi kuinka oikein nupin geometria on. Eli säädetään aina kuuteen riippumatta väristä mutta tietty jos geometria on oilein niin kuudella asteella ledi on sininen. Vai muistanko mä nyt ihan metsään....?
« Viimeksi muokattu: 26 Marraskuu, 2013, 01:07:52 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

kekke

  • Vieras
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #208 : 26 Marraskuu, 2013, 02:00:26 »
Jos sininen valo löytyi kolmella asteella niin sillonhan se ei varmaankaan löydy enää kuudella asteella? Sehän nimenomaan pitää olla siellä kuudella asteella sinisenä että geometria on kohillaan. Siinähän ei ole tarkotus säätää sitä valoa siniselle vaan nimenomaan se 6 astetta että purkki tietää paljonko servoja pitää ajaa tiettyyn poikkeutukseen. Se ledin väri on vaan indikointi kuinka oikein nupin geometria on. Eli säädetään aina kuuteen riippumatta väristä mutta tietty jos geometria on oilein niin kuudella asteella ledi on sininen. Vai muistanko mä nyt ihan metsään....?

Et muista juurikin noin ku kirjotit.

t:k

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #209 : 26 Marraskuu, 2013, 06:43:08 »
Ahaa, pitääpä tutkia. Valo pysyy sinisenä kuitenkin kolmesta kuuteen asteeseen. Yli kuuden mentäessä muuttuu mutta en muista mihin väriin.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #210 : 26 Marraskuu, 2013, 06:54:53 »
Niin ja nuppi on säädetty tietenkin kuuteen asteeseen kuten manuaali käskee. Valo on sininen kokoajan matkan kolmesta kuuteen joten pakkoha se on olla priima :)

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #211 : 26 Marraskuu, 2013, 07:44:49 »
On se. :)

Riippumatta siitä, missä kohtaa se valo siniseksi muuttuu, jos se on sininen 6:ssa asteessa, se on just hyvä.
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #212 : 26 Marraskuu, 2013, 08:46:37 »
niin on :) ihmettelin vaan että miten se priiman alue voi olla 3 astetta joka on 50% koko poikkeutuksesta tohon kuuteen... mutta hyvä että näyttää sinistä ja on säädetty oikeasti kuuteen asteeseen. pisti vaan silmään ni halusin varmistaa että on ymmärretty oikein :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #213 : 26 Marraskuu, 2013, 09:45:24 »
Mä olen kuvitellut, että se on suurimmaksi osaksi kiinni vaan resoluutiosta ja siitä, että servoilla on riittävä liikealue siihen kuuteen asteeseen. Varmasti voi olla liikaakin liikealuetta, mutta kuvittelis sen olevan pienempi ongelma. Ainakin noin keskimäärin... ;)
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #214 : 26 Marraskuu, 2013, 13:23:24 »
oli miten oli jos säädät sen johonkin muuhun kuin 6 asteeseen käyttäytyy kopteri selvästi huonommin. epäilen siis että vaikuttaa johonkin kontrolli loopin vahvuuteen tms.

ite en ole kyllä aikoihin biisteillä lentäny eikä hajuakaan onko tullu uusia softaversioita tms jotka toimii erilailla.

ajattelin vaan selventää ku alunperin kuullosti että on vähä idea hukassa. (näin ei kuitenkaan ollut)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #215 : 26 Marraskuu, 2013, 14:53:14 »
Ei varmasti ole sen kuuden asteen suhteen muuttunut mikään. Se siihen on laitettava, oli valo minkä värinen tahansa.

Enkä mä kyllä usko, että Nubelta ideakaan ihan hukassa on... :)
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #216 : 30 Marraskuu, 2013, 17:51:41 »
Ensilento on nyt suoritettu tuolla uudella kopterilla, videota ei saanut kun ei ollut ketään kuvaamassa. Onneksi ei ollut aihettakaan, hienosti se lensi :) Nuppi on mukava säätää, apuna on runkolevyissä reijät joihin voi laittaa sopivat kuusioavaimet ja näin saa servot suoraan kulmaan.  Moottori on nyt vielä tuo 600mx mutta voi olla että täytyy päivittää se 700mx moottoriin. Tehoa oli ihan hyvin mutta perä alaspäin elevator tictocissa vähän tahtoi puutua. Elikkäs jos jotain on pakko saada vielä, niin se on moottori ja uusia, vähäsen vaikka isompia akkuja  :)


Poissa Jalippo

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #27
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #217 : 30 Marraskuu, 2013, 18:22:59 »
On kyllä hyvän näkönen laitos! :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk



SAB Goblin 700 | MSH Prôtos 500 FBL | Blade mCPX V2 | Spektrum DX9
Blackout Mini-H FPV 4S | Fatshark Attitude V2

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #218 : 30 Marraskuu, 2013, 18:44:56 »
X-vitosta pidetään tehokkaana painoonsa nähden, se puutuu tosi helposti elevator tic tokissa jos tekee väärin vähänkään. Mun 450 trexsillä sen voi repiä miten vaan, se ei hyydy muuta x puutuu. Sitten olen nähnyt zciiccin (Tonin) ja Santun tekevän sillä ne ja ei puudu, ei millään. Lisäksi ne tekee sen todella nopeammin kuin minä, silti ei kuulu kierrosten laskua.

Onko tuo nyt 600 vai 700 kokoinen. 700 kokoisena voi olla jo vähän alitehoinen, mutta jos se on 600 niin pitäisi riittää. Tosin onhan X-vitoseenkin pultattu X-seiskan moottoria, tehty 4025 skorpparilla 12S setuppia yms. eli tehokastakin on vielä viritetty. Eri juttu sitten pystyykö X-seiskan moottorin tarjoaamaa tehoa siirtämään enää ilmaan, on se sen verran rajusti ylimitoitettu motti, painoa tulee kyllä sitten lisää.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #219 : 30 Marraskuu, 2013, 19:18:37 »
Tsa infusion 600 ja 700 koptereiden kokoero ei ole iso eli tämä on siis isokokoinen 600, nuppiin sopii 620mm lavatkin suoraan. Luulen että vaihdan vielä 700mx moottoriin. Saa sitten laittaa vielä suuremmat akutkin, ne tuo vähän lisäpainoa.  Aileron tictocissa taipui tosi hienosti, se ilmeisesti on tehovaateeltaan helpompi liike.

Myykää nyt joku mulle 700mx moottori  ;)

Täälä vielä kuva 600 ja 700 koptereista vierekkäin  http://www.helifreak.com/showpost.php?p=5390605&postcount=19

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #220 : 30 Marraskuu, 2013, 20:32:23 »
Tuo on niin iso 600 että taitaa 600mx olla sinne pieni. Eikö se moottoripukkiki ollu 700mx:lle sopiva ja 600mx:ää varten piti reikiä suurentaa. Tuota lennetään ameriikas 750MX:n voimin ja 2x 6S 5000mah akkua kyydis eli ihan 700 kokosen setupit siellä joka osan puolesta on. Mahtaa olla eläimellinen laite liikkumaan.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #221 : 30 Marraskuu, 2013, 20:47:39 »
True, mutta ei 600mx moottori täysin toivoton ole, voimaa riittää kyllä ihan ok. Silti se pieni kutina on että jos ihan inan verran olisi enemmän tehoa niin sitten tämä mun setuppi olis tuollakin moottorilla täydellinen :)

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #222 : 15 Joulukuu, 2013, 12:59:31 »
Tänään tuli käytyä treenaamassa uusilla akuilla. 500 rekkulaan tuli aika iso teholisä uudella gens ace akulla, 2700mah akku mahtuu kivasti kopan alle ja kaasukurvia sai vähän pudottaa. Myös Tsa sai kaksi uutta 4000mah gens acea. Genssit on muuten parin gramman heitolla saman painoiset kuin turnigyn 3300mah akut. Suorituskyky nousi hivenen, samoin lentoaika.

Uskalsin simutreenien avustuksella kokeilla inverted perä edellä kahdeksikkoa joka jopa onnistui. Sain kaarrokset nätisti mutta solmukohta ei osu ihan vielä sinne mihin pitäisi. Samaten pientä haparointia tapahtuu jos vauhti lakkaa tai kasvaa liiaksi.

Akkujen vaihto Tsa:han on aika simppeliä. Aluksi vaikutti hankalalta mutta mulla oli väärä tekniikka. Koppa saa olla paikallaan ja kopteri vaan katolleen  :)



« Viimeksi muokattu: 21 Joulukuu, 2013, 12:57:24 kirjoittanut Nube »

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #223 : 15 Joulukuu, 2013, 13:35:56 »
Aileron tictocissa taipui tosi hienosti, se ilmeisesti on tehovaateeltaan helpompi liike.

Osaat tehdä vain aileron tictocin paremmin :) Ei se ele tictoc sen enempää vaadi, reeniä reeniä!. Sitä saa vatkattua todella nopeasti pienitehoisella kopterillakin.
Juju on siinä että et saa käyttää yhtään enempää kollektiivia kuin on tarvis, ja sitä ei paljoa tartte käyttää. Ja että pitää liikkeen kulman juuri oikeana ettei mene yli tai ali.

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: T-rex 500 & 450 flown by Nube
« Vastaus #224 : 21 Joulukuu, 2013, 13:01:41 »
Tuli aamusta käytyä tyhjäämässä akut. Ihan hetken oli aurinkoista ja tyyntä, sitten arska meni piiloon, alkoi se pirullinen puuska ja meni hermo. Tein kuitenkin samoja kasi treenejä ja 500sta koitin saada vähän rauhallisemmaksi. Täytyy panostaa ilmesesti sellaisiin haskoihin seuraavaksi joilla tarkenee vaihdella akkuja.


 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2852 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Maaliskuu, 2008, 18:02:46
kirjoittanut Mikaelni
Jaska.t kopterit

Aloittaja jaska.t « 1 2 ... 19 20 » MyFleet

494 Vastauksia
184654 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2020, 19:53:15
kirjoittanut Matti Häkkinen
4 Vastauksia
4395 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Heinäkuu, 2008, 18:35:15
kirjoittanut Mikaelni
njs:n kopterit

Aloittaja njs « 1 2 ... 9 10 » MyFleet

230 Vastauksia
137440 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Elokuu, 2018, 20:11:57
kirjoittanut TimoK