Kirjoittaja Aihe: Nuben kopterit  (Luettu 96653 kertaa)

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
Vs: Trex 450 driven by Nube
« Vastaus #50 : 12 Tammikuu, 2012, 15:43:04 »
Tässä ei ole vakaajatankoa nupissa kuten msr:ssä. Mcpx kopterilla voi taas tehdä 3D liikkeitä, tässä ei negatiivisia lapakulmia ole eikä edes muuttuvia kulmia kuten ei ole tavallisessakaan msr-kopterissa. Myöskin mcpx on flybarless eli vakaajatangoton  :)

Poissa Zenda

• Tavallinen torppari
« Vastaus #51 : 12 Tammikuu, 2012, 16:00:52 »
Tässä ei ole vakaajatankoa nupissa kuten msr:ssä. Mcpx kopterilla voi taas tehdä 3D liikkeitä, tässä ei negatiivisia lapakulmia ole eikä edes muuttuvia kulmia kuten ei ole tavallisessakaan msr-kopterissa. Myöskin mcpx on flybarless eli vakaajatangoton  :)

Siispä flybarless msr ilman mitään 3D ym, selvä.

Vaikuttaa kyllä ihan jänskältä, meneeköhän msr:n blingit tuohon?

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #52 : 15 Tammikuu, 2012, 21:08:09 »
Empäs osaa sanoa.  Ainakin kestävä peli mitä tuolla oon nyt lentänyt  :) Tiltaa tarvii, oli vikkelämpi kuin mitä kuvittelin  ;D

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #53 : 22 Tammikuu, 2012, 18:50:34 »
Tänään eka torppi tällä kopterilla. Lennettyjä akkuja taitaa olla takana vähän yli 20. Matalalta nokka itseen päin ja rolli, kusahti jotenkin ja perä pyörähti itseen päin. Kun sain kopterin oikein päin hipaisi perä jo maata ja lavat katki. Hold päälle ja koperi räpiköi loppu-inertiat nupista maata pitkin  ;D

Rikki meni perälavat, pääratas, pääakseli, lepatusakseli ja kaikista nuppiservoista rattaat! Hitto kun olisin vetäny holdilla pellolle, ei olisi varmaan mennyt paljon mitiä..

Näillä eväillä eteenpäin! Kuvia turha laittaa kun ei menny mitenkään hienosti hajalle  ;D

Poissa Toeh

• Seniori torppari
  • Kaikki toimii savulla!
« Vastaus #54 : 22 Tammikuu, 2012, 19:59:46 »
Tänään eka torppi tällä kopterilla. Lennettyjä akkuja taitaa olla takana vähän yli 20. Matalalta nokka itseen päin ja rolli, kusahti jotenkin ja perä pyörähti itseen päin. Kun sain kopterin oikein päin hipaisi perä jo maata ja lavat katki. Hold päälle ja koperi räpiköi loppu-inertiat nupista maata pitkin  ;D

Rikki meni perälavat, pääratas, pääakseli, lepatusakseli ja kaikista nuppiservoista rattaat! Hitto kun olisin vetäny holdilla pellolle, ei olisi varmaan mennyt paljon mitiä..

Näillä eväillä eteenpäin! Kuvia turha laittaa kun ei menny mitenkään hienosti hajalle  ;D
Aijai. Kävitkö tuossa prunttimäessä vai? Mä sain just HK500 lentokuntoon ja jahka perä alkaa pitämään nii meen siellä käymään. Ehkä ens perjantaina vois olla jees. Ens viikko taas iltavuoroa nii lentoaikaa on oikeastaan vaan tuossa 9-12 välillä. Kesällä toki kopu töihi ja illalla prunttimäkeen tyhjäämään akut ja siitä nukkumaan.  ;D

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #55 : 22 Tammikuu, 2012, 20:42:26 »
En, olin taas emännän kotomarkilla, siinä on peltoa jokasuuntaan melkein tuvan ympärillä. Ei mennytkään kuin kahdesta servosta rattaat  :) Mulla on ens perjantaina jo kopteri ehjä jotta voin tulla kans pöristämään silloin!  Kolmisen kymppiä tuli torpin hinnaksi  >:(

Poissa Toeh

• Seniori torppari
  • Kaikki toimii savulla!
« Vastaus #56 : 22 Tammikuu, 2012, 21:10:03 »
En, olin taas emännän kotomarkilla, siinä on peltoa jokasuuntaan melkein tuvan ympärillä. Ei mennytkään kuin kahdesta servosta rattaat  :) Mulla on ens perjantaina jo kopteri ehjä jotta voin tulla kans pöristämään silloin!  Kolmisen kymppiä tuli torpin hinnaksi  >:(
No äläs ny! Kyllä halvalla pääsit!  :D Mua vähän pelottaa, että se on 3 numeroinen luku ku mä saan poron alas. Jotenki vaan näissä lentävissä laitteissa mulla menee aina niin että ilmassa ollaan ihan hyvin, mutta sitte ku tullaan alas nii sen kyllä huomaa.

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #57 : 22 Tammikuu, 2012, 21:33:12 »
Holdi pelastaa paljon. Mulla oli nuo radixit nupis, ei ne vissiin halvat nekään oo lavoiksi. Harmittaa kun osuin juuri tielle torppaamaan kahden pellon välissä. Pelloissa olisi ollut pirusti lunta ja olis voinut servojen rattaat ja perälavatkin säästyä :)

No pian taas lennetään, osat on jo tilattuna  ;)

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #58 : 03 Maaliskuu, 2012, 20:28:11 »
Piti vähän leikkiä kameralla, aika tylsää videota kun osoitti suoraan alas mutta laitan tänne kuitenkin. Mun ketjuhan tää on  ;D

Poissa Toeh

• Seniori torppari
  • Kaikki toimii savulla!
« Vastaus #59 : 03 Maaliskuu, 2012, 20:46:29 »
Piti vähän leikkiä kameralla, aika tylsää videota kun osoitti suoraan alas mutta laitan tänne kuitenkin. Mun ketjuhan tää on  ;D

Tuosta puuttuu vaan se takaa-ajettava auto ja selostus "*KSSSH* suspect is driving straight to.."
« Viimeksi muokattu: 03 Maaliskuu, 2012, 20:48:36 kirjoittanut Toeh »

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #60 : 15 Maaliskuu, 2012, 18:52:07 »
Kirjoitan tännekin nyt kun tulee tusattua näitä juttuja. Ostin Toeh:ilta tuon hookoon, siihen tulee spektrum vastari, align gp gyro ja ds510 servot. Perällä on varmaan mun lentoon riittävän nopea kiinalainen servo. Enhän mä muuta osaakkaan ku pystäreitä  ;D Vaihdan vielä eriväriset landarit ja peräsliderin alignin blingiin. Swashplatenkin hankin ettei halkea tuo oma. Niinkin on kuulemma päässyt käymään. Muutama pääratas tuli myös hankittua hammaspeikon varalle, samoin torquetuben rattaita :) Lisäksi kaikkea muka tärkeää tarviketta ostin, taas ihmetellään kun pakki on täynä rojua. Akut vielä puuttuu ja voipi olla että tästä tulee joskus vielä tangoton, tai sitten ei tule.

Oujee.

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #61 : 17 Maaliskuu, 2012, 18:35:00 »
Tattada daa, ulkonäkö muuttuu ja osat asentuu  :)

Kävin myös 450 poroa ulkoiluttamassa. Kannattaa muistaa laittaa se idle päälle ennenkuin alkaa treenaamaan inverted ympyrää  ;D ;D Eipä hajonnut kuin pääratas ja pääakseli , kopteri tuli nupilleen lumeen pellolle.Osien vaihto ja kyllä ne treenit onnistui äsken Prunttimäessä. Yksi akku on ilmeisesti antautunut. Latautuu täyteen mutta kyykkää samantien.

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #62 : 18 Maaliskuu, 2012, 20:04:08 »
Joo, pyörittelin onnistuneesti kasit selällään porolla tänään  :D No, sitten kokeiltiin omassa kotona kylässä käydessä. Oli vähän ahdas pellon pläntti ja vedin sitten perä edellä selällään puuhun... Saldoa:

Pääratas, pääakseli, lepari, linkkejä, peräputki,tt,peräservon tönäri, perätuet, peräakseli,peräfinin pidike, canopy ja servojen rattaat.

Voivoivoivoivoivoivoivoi voivoi :-X

Poissa jesi

• Seniori torppari
« Vastaus #63 : 18 Maaliskuu, 2012, 21:28:52 »
Hih, on täälläkin näemmä reenattu ritariässäkäännöksiä  ;D
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #64 : 25 Maaliskuu, 2012, 11:51:04 »
Tänään pitäisi käydä kokeilemassa toisen kerran 500 kopukkaa. Ekalla kerralla oli mukana tärinää jä värinää joten koitanma tasapainottaa lavat ja tarkastaa nupin. Samalla täytyy hieroa vähän biaatchkurvia kohdalleen :) Videota tuonnempana jossa kone toivottavasti ehyt.

ja:

« Viimeksi muokattu: 25 Maaliskuu, 2012, 14:41:11 kirjoittanut Nube »

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #65 : 26 Maaliskuu, 2012, 20:56:51 »
Lisää alignia 500:seen, hk:n perä oli murtunut joten se korvataan alignin tt-peräsetillä. Josko se sitten kestäis ;)

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #66 : 30 Maaliskuu, 2012, 18:18:29 »
Vit**n kiinamiini, nuppi räjähti itekseen, ei tietoa miksi koska kaikki oli koottu itse lukitteen kanssa eikä kyse ollut boomstrikestakaan. Sitten hankimme Align nupin. Elikkäs vastaten edelliseen viestiini: paskat se mitään kestä.  :-X

Poissa Sandu

• Seniori torppari
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
« Vastaus #67 : 30 Maaliskuu, 2012, 18:20:10 »
veikkaisin että lepari on menny poikki, tyypillisstä kiinavehkeille... kalliiks tulee sun HK :D

Poissa Eispii

• Seniori torppari
« Vastaus #68 : 30 Maaliskuu, 2012, 18:31:06 »
Vai näin kun mulla,kesken lennon swassi irti keskustasta
http://www.kopterit.net/index.php?action=dlattach;topic=14133.0;attach=37072;image
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Toeh

• Seniori torppari
  • Kaikki toimii savulla!
« Vastaus #69 : 30 Maaliskuu, 2012, 18:44:05 »
veikkaisin että lepari on menny poikki, tyypillisstä kiinavehkeille... kalliiks tulee sun HK :D
Tuohon kyseiseen runkoon on tosiaan laitettu pian rekkulan seitensatkun verran rahaa varmaan.  :D Eka minä ja sitte Nube.

Poissa njs

• Jäsen 2024
  • RC-Kopterit Ry #65
« Vastaus #70 : 30 Maaliskuu, 2012, 19:02:01 »
Omien kokemusten mukaan HK500:sta saa oikein toimivan kun ostaa kitin, pitää runkolevyt ja muut osat vaihtaa Alignin osiin.

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #71 : 31 Maaliskuu, 2012, 11:00:43 »
Tiritti, vaihtoon menee: peräratas, pääratas,perän vetoratas,perälavat,perälapojen pidike, pohjalevy,landarit,stabbari ja varmaan loputkin nupista. Hmmmm ;D

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #72 : 13 Toukokuu, 2012, 17:01:13 »
Noniin. Viimein kopteri lensi ja ekalla akulla siloittui ttn rattaat perästä, alzrc:n varjoratas kaipasi shimmin jotta alkoi toimia! Enää ei lyö yli ja on paljon mukavampi lentää  ;)

Pyöräytimpä samalla ensimmäisen piroflipin ja kone on jopa ehjä, vielä se kaipaa treeniä jotta alkaa mennä hienosti, ainakin mitä youtuben esimerkeistä katselin. koitan laittaa illalla haukuttavaksi piroflip-videon jos sää sallii käydä kuvaamassa!

Jeejee, ihan hyvät fiilikset jäi  :)

::EDIT::

Kylhän ne flipit pyörii 2 akun ajan,aika kylmä tuuli eikä äijä kestäny nössö kun on.
Paska kamera eikä tähystysristikkoa silmälle niin paskat videot, ei niistä näe mitään  >:( >:( >:(

« Viimeksi muokattu: 13 Toukokuu, 2012, 20:20:19 kirjoittanut Nube »

Poissa Nube

• Seniori torppari
  • Team E-P
« Vastaus #73 : 14 Toukokuu, 2012, 18:50:16 »
Noniin, tuli mcpx osia ja tein etukäteen canopynkin tulostellen mutta ei oo mun hommaa, tuohan on niinku kerran niistetty nessu >:(

Ehjästä porostakin yksi kuva, vielä kun se on sitä eli ehjä  ;D Vkl laitan Toehin kuvaamaan kun yritän kämästä piroflippiä  :)

Poissa Toeh

• Seniori torppari
  • Kaikki toimii savulla!
« Vastaus #74 : 14 Toukokuu, 2012, 19:47:01 »
Ai onko tuo poro lentokunnossa nyt? Siellähän sojottaa joku tommone tanko nupista nii eikö se jotenki haittaa lentämistä?  ;) :D Pitää koittaa päästä pörrää sitte ku ei tuule nii hulluna ku tänää. Ja varsinki noilla pienillä koneilla.  :D

Melko näkyvät landarit mCPX:äs ja onha tuo koppa hyvä.

Porossa muute hiilari tönäri BLING.

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2850 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Maaliskuu, 2008, 18:02:46
kirjoittanut Mikaelni
Jaska.t kopterit

Aloittaja jaska.t « 1 2 ... 19 20 » MyFleet

494 Vastauksia
184623 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2020, 19:53:15