ite on tullu lennettyä joku nelisensataa lentoa eli kokonainen kesä kepillisellä 500 rekkulalla ja kyllä sillä lensi kun ei paremmasta tiennyt
kun sitte aikanaan tuli hankittua biisti ei paluuta keppeihin ollu! koitin kyllä 500 rekkulaa lennättää kepillisenä biistin hankinnan jälkeenkin (joka siis tuli tohon pikkuseen 250 rekkulaan) ja paluuta kepillisiin ei ollut! tuntui yksinkertasesti ihan hirveeltä!
nyökki ja kampes vaikka miten eikä se silmää hivelly vaikka kyllähän sillä olis lentää pystyny
kepillistä 500 rekkulaa vaivaa muutenkin se että jos laitat nuppiin riittävästi cycliciä niin collective jää liian pieneksi ja päin vastoin eli aina joutu tyytymään kompromissiin
kepitön nuppi korjas ongelman ja molempia löytyy ilman bindauksia vaikka kuinka paljon!
nää on makuasioita sano koira ku pallejansa nuoli! tästä hyvä esimerkki on se että itse pidän yhtenä FBL kopterin hyvistä piirteistä juuri sitä että fliprate on sama välittämättä nopeudesta kun taas Niko sano täysin päinvastoin
pääasia taitaa kuitenkin olla se että itse tykkää ja lentäähän jotkut jollain moniroottorillisillakin
omiini ei kyllä taida enää keppejä tulla!
se että kopterin muut komponentit on epäsoveliaat pilaakin sitte koko kopterin FBL muunnoksessa vaikka se ennen sitä olis kepillä hyvältä tuntunutkin
FBL vehje tarvii nopeat ja vääntävät nuppiservot ja jos niissä tinkii ni ei se laite hyväksi tule! jos joku osa on kierona kopterista niin saattaa se myös kaatua heti nousussa! se ei kuitenkaan ole FBL tekniikan vika vaan kopterissa tai asennuksessa on kyllä sitte jotain mätää! polttiksiakin käytetään paljon FBL purkkien kanssa ihan ilman mitään ongelmia!
moni on biistin viiveistä puhunu! kerron lisää kokemuksia eroista kun saan ton v-barin tohon 500 kepakkoon kiinni ku nyt siinä on ollu beast-x.