tuota pienempiä torppikustannuksia en allekirjoita, ikinä en oo torpissa saanu mitään miksereitä tai laakereita tai linkkejä nupista rikki ja säästää paremmin servoja, fbl taas porsii servot herkästi ja kaikki voima kohdistuu niihin muutamiin osiin, ne servon rattaat on kalliimpia ku ne mikserit
ja toisaalta eihän sitä kannata torpata
sehän siinä fbl:ssä on sitä helpotusta kun menee kuin raiteilla
ja toinen juttu on kun löytää kopterille sopivan asennon niin sitä pystyy piroleijuttaan tekemättä mitään, oisinkuin tangolla jouuu korjailemaan
tämä robottimaisuus on juuri fbl:län helpotus verrattuna tangolliseen toveriin
ja fbl:län ja norminupin ostohinnat ovat todennäköisesti ihan samat suunnilleen siis kun koko kopusta ja elektroniikasta puhutaan, tai jopa kalliimmat kun tarvitsee hyvät servot ja jos ostaa jonkun kalliin fbl purkin
mulla ei ainakaan tangollisissa oo viel mekaniikka tullu vastaan et sais tarpeeks liikettä,
mulla ainaki noista saa säädettyä just sellasia kun haluaa että ne on, toki niillä on pikkusen sitä omaa tahtoa se kuuluu asiaan ja sitä oon oppinu kompensoimaan automaagisesti ei se lentoon hirveesti vaikuta. skillillä mennään
en kyllä fb:ssä saa torppikorjauksien jälkeen aikaiseksi mitenkään kovin erilaista tuntumaa, kasaa kaiken vaan samalla tavalla
kuka tykkää lentää milläkin, tottumuskysymyshän tämä on, vähän niinkuin ikuisuuskysymys peukalo vai kynäote, tai se että mikä radio on hyvä käteen toiset tykkää toiset ei, kaikilla on omat hyvät ja huonot puolet ja perustelut.