Tota noinaa...tästä FBL jutusta... on nyt säädetty about pöydällä 2h ja kentällä rävellettiin joku 4h,
Homma paranee koko ajan mutta ei se kyllä hyvä ole läheskään, edelleen ollaan vielä hyvin kaukana hyvästä tuntumasta.
muistaakseni joku sanoi että FBL on helppo säätää, okei se on helppo saada lentämään mutta ei hyvin se vie aikaa, toisin kuin FB kopterisssa jossa säätämiseen sopivaksi riittää pöytäsäädöt ja puoli akkua. (mielipide)
kyllä se hyväksi saanti pikkasen vie mutta toistettavuus onkin sitten helppoa.
-Perä toimii huomattavasti huonommin ja karkailee
biisti on hyvä pitämään perää joten jotain outoa teillä siellä on jos perä ei pidä! kenties liikaa kulmia? peräservon signaalin taajuus 333Hz?
-BeastX:än vasteaika on pitkä
sen kakkospotikan säätö vaikuttaa tohon fiilikseen jonkun verran
-Tic tocit joutuu tekemään aivan eri tavalla ja hirveän tönkösti
-Pitch on erittäin herkkä ja tunnoton, yritettiin kompensoida expoilla jne.
kuullostaa siltä että teillä on FB lavat!? ne tuntuu fbl kepakossa just tollaselta
-Kopteri menee kuin itsekseen jos sen pistää menemään eteenpäin ja vetää tikkua taakse niin linjassa tehty silmukka on taattu.
-kaikki tapahtuu juuri siinä linjassa missä kopteri on eli nousee aivan suoraan ylös jne.
näinhän se kopterin kuuluu mennäkkin! ei se kepinkään tarkotus ole vängätä tahallaan kopteria vinoon ja jos se sitä tekee on säädöissä hiomista
-funnelit joutuu tekemään aivan eri lailla
osaatko kuvailla? mä en keppiaikana oikein osannu noita joten olis kiva tietää eroa tossa (en ala koittamaan itse
)
-teho lisääntyi
tehoahan ei koskaan ole liikaa!
-tuulessa huono koska pysyy vaakatasossa mutta ajelehtii silti tuuleen eli vaikea kompensoida
mitä eikö nää pitäny lentää ihan ittekseen?
kompensoi sormella nyt sitte
-Flippi on hitaampi kuin rolli
taas jotain outoa! mankan asetukset?
-mekaaninen setuppi on helpompi
-nuppi on yksinkertainen
vähemmän hajoavia / kuluvia / klappaavia osia siis!
mitkä lavat ja servot teillä siellä on?