Laittaisit ennemmin pienemmän ja kevyemmän mosan. Kopu poistuu samallalailla ja paikat ja varsinkin akut kestää paremmin.
Pienemmällä motilla, käämittynä lähes saman tehoiseksi, säästäisin vain 50 - 70 grammaa, tosin väitän ettei pienemmästä motista saa samaa vääntöä varsinkaan noin isolla pinjonilla. Massa tuo vääntöä.
... edelleen akut huutaisivat silti leipää ja lentoaika jäisi kovassa räiminnässä 2.5 - 3 minuuttiin Ei se lentoaika nouse jos kopun paino putoo 3 - 4% ...
Jos taas laittaisi tehottoman 100 grammaa kevyemmän motin, ( toi mun motti on 126 grammaa painavampi kuin vakio motti ) ei koko RÄYHÄ kopussa olisi enää ideaa! Toki sillä olisi varmasti kiva lentää ja akut kestäisivät paremmin, mutta se ei ole tämän projektin pointti.
Uusilla suuremmilla akuilla haen kestävyyttä ja lentoaikaa super paiskomiseen. Normaali treenissä nykyiset riittää hienosti mutta haluan kokeilla saisko noilla 1800silla paremmin kestoa kovaan rääkkii.
Projektin tarkoitus oli luoda HIRMUINEN vekotin jonka ylläpitäminen ja torppaaminen on edukasta. Mielestäni olen onnistunut siinä 100%