Kirjoittaja Aihe: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.  (Luettu 139828 kertaa)

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #150 : 28 Heinäkuu, 2012, 13:21:25 »
Siinä pitää mennä Limits-kohtaan ja siellä ensin tikku keskellä swashi suoraan SubT-säädöllä. Sitten tikku alas ja swashi suoraan Min- tai Max-säädöillä. Sitten tikku ylös ja sama juttu vastakkaisista säädöistä. Mulla ainakin pysyy kohdallaan vaikka tikkuja veivaisi kuinka.

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #151 : 28 Heinäkuu, 2012, 13:24:16 »
Siinä pitää mennä Limits-kohtaan ja siellä ensin tikku keskellä swashi suoraan SubT-säädöllä. Sitten tikku alas ja swashi suoraan Min- tai Max-säädöillä. Sitten tikku ylös ja sama juttu vastakkaisista säädöistä. Mulla ainakin pysyy kohdallaan vaikka tikkuja veivaisi kuinka.

Yritetty. Mutta täytynee vielä viidennenkymmenennen kerran katsoa... :P
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #152 : 28 Heinäkuu, 2012, 13:26:12 »
Voihan se tietty olla että ne potikatkaan ei ihan uudenveroisessa kunnossa enää ole... :D

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #153 : 28 Heinäkuu, 2012, 13:57:47 »
Jos 450 oli hel***** saada edes vähän siihen suuntaan, niin 250:n kanssa homma menee er9x:n swash-mixin kanssa lopullisesti perseelleen. Servot ja swash katsottu tikku keskellä vaakaan, mutta... Tikku alas, niin edestä katsoen oikea-etu servo jääkin ylemmäs kuin muut -> swash vinossa. Yläasennossa yksikään servoista ei ole samalla tasolla toisten kanssa... Ja keskelle palatessa ei sitten ollakkaan enää vaakana, eli jostain tulee outoa elämää liikkeeseen. Servojen pitäisi olla ok, samoilla servoilla meni moitteetta Futaban kanssa...

Eli swash heiluu vähän joka suuntaan, kun vasenta tikkua vie nollasta täyteen.

Opittua? Markalla et saa euron tuotetta. Potikoissa tuntuu olevan 9X:ssä keskikohdassa epätarkkuutta... Osa siitä ehkä poistui, kun otti SING(LE) tilan käyttöön tarkkuudessa, aikaisemmin FILT(ERED).
Tarvitsee taas jossain vaiheessa käydä kokeilemassa, saadaanko mitään aikaiseksi.
Erikoisia haasteita sulla ton Er9X:n kanssa. En itse ole tavannut noita swash ihmetyksiäkään (ainakaan vielä). Oisko sun mankka joku maanantai kappale...

Mietin tossa viikko takaperin ääneen kentällä, jotta kannattaisko mun hommata Futaba 7C kun joku ois sellaista halvalla tyrkyttänyt. Fixummat sanoivat kentällä, jotta "Jos vaihdat heikompaan Futabaan kuin 8FG, niin se on kyllä Downgrade". Jäi vaihto tekemättä ja tyytyväisyys ER9X:ään pysyy.
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #154 : 28 Heinäkuu, 2012, 14:04:03 »
Erikoisia haasteita sulla ton Er9X:n kanssa. En itse ole tavannut noita swash ihmetyksiäkään (ainakaan vielä). Oisko sun mankka joku maanantai kappale...
Sama ajatus on mielessä käynyt kun ei oman FlySky/ER9X:n kanssa ole missään vaiheessa ollut aihetta muuhun kuin riemuun ;D

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #155 : 28 Heinäkuu, 2012, 14:38:42 »
Nonii. Viideskymmenes kuudes yritys ja nyt se swashi mötköttää suorassa kokoajan. Suurta ihmettelyä tää kyl aiheuttaa. Samalla tuli todettua, että onneksi 250 ei eilen noussut. Toisen lavanpitimen pallolinkki oli enää hajulla kiinni - siitä oli korkannut kierteet -> uudet pitimet tilalle... Olisiko jossain torpissa ottanut itseensä.

Jos vaikka tänään koittaisi saada noita romuja taas ilmaan...

Totta on er9x:stä en siirtyisi enää takaisin Futten 6J;n, mutta 8J voisi vielä olla ominaisuuksiltaan riittävä itselle. Ja tarpeeksi rautalanka-säädettävä tämmöiselle konsultti-plantulle. ;)

Eka swash-mix oli tehty PDF ohjeilla (ilman mankan swash-templatea) ja sen hienoudeksi osoittautui se, että kun veti trimmejä oikealle ja taakse, niin nupin maksimi-lapakulmat tipahti jonnekkin alle 6;n - ympäri koko swashin, ei vain ohjaussuunnissa.

Katsellaan ja ihmetellään, jos homma alkaa toimimaan, niin hyvä, jos ei - 9X myyntiin vastareineen ja Futtekauppaan käymään... :P
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #156 : 28 Heinäkuu, 2012, 14:55:14 »
Enempää ollut kiinnostunut, mutta 9xr mainos artikkelina on ollut paremmat potikat ja viikset.

Ainakin dji softan mukaan sliderit elää näytöllä, en jaksa muistaa värisikö oikealla mankalla.

Enivei, mulla toimii.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Re: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #157 : 28 Heinäkuu, 2012, 15:09:50 »
Ainakin dji softan mukaan sliderit elää näytöllä, en jaksa muistaa värisikö oikealla mankalla.

AIL/ELE (oikea tikku siis) ei keskitä aina kunnolla, välistä tahtoo olla -2 ~ +2 haitarissa pahimmillaan tuon oman näytön perusteella, pääosin toki menee 0.5;n sisään arvo. Nuppien potikat, hyppiipomppii ja toimii vähän riippuen kuun asennosta ja lämpötilasta - niihin ei tohdi laittaa mitään mikä voi vaikuttaa lentoon... :P
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #158 : 28 Heinäkuu, 2012, 15:34:35 »
Miksi muuten juuri Futte sitten kun merkkilaitteeseen palaat? JR on kuulemma helpompi säädeltävä ja halvemmat vastaritkin...

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #159 : 28 Heinäkuu, 2012, 15:42:24 »
Vissiin koska se on paras (tm)!
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #160 : 28 Heinäkuu, 2012, 15:45:42 »
Lue: Kallein ;D

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #161 : 28 Heinäkuu, 2012, 16:10:45 »
Miksi muuten juuri Futte sitten kun merkkilaitteeseen palaat? JR on kuulemma helpompi säädeltävä ja halvemmat vastaritkin...

Tähän asti ollut Futubaa ja jotenkin vain se toimintamalli menee omien aivoväylien kanssa yhteen.  ::)

Eka 27MHz mankka oli futten beige-peltilaatikko ja sen jälkeen ei muistaakseni muita merkkejä ole ollut (ennen tätä TGY 9X:ää).

8J;n kanssa kiinnostaa S.Bus ja vähemmän johtoja biistille. S-FHSS vastarit ovat noin 35-45e/kpl, joten ei ne hirveitä maksa - Fäästit on sitten lukunsa erikseen.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #162 : 28 Heinäkuu, 2012, 17:15:07 »
Homma 250;n kanssa menee jo farssiksi. Nyt kun nupin suunnat on oikein ja oletin peränkin olevan kunnossa - pashat... Perä ei pidä ollenkaan, tikku kokonaan oikealle ja sitten pitää... sliderikin oli tapissa perällä. Ei oteta ylös.

Tarkempi diagnoosi: remmi löysällä ja remmissä outo kierre, joka ei oikene millään. Auki, peräpuomi irti ja remmiä ulos perän kautta. Ihmettelyä. Remmistä puskee ulos langanpätkä. Vähän nykäisyä remmille tuossa kohtaa: se venyy kuin kuminauha - ei siis ihme, että veto ei riittänyt perälle. Poikki ja roskikseen. Varaosavaraston varastosaldo remmeille: 0.

250 hyllyyn toistaiseksi, akuista virrat varastotilaan ja hieman mutinaa perään. Se o siinä ny. Ei päässyt todentamaan asetuksista muuta kuin, että swash meni kuten piti ja nostetta olisi ollut, koska pikku pomppu saatiin aikaan karvan yli puolella tikulla...

450;stä voisi jossain kohtaa kokeilla vielä, että toimiiko oikein... Viimeksi se jo toimi liki hyvin, mutta tikkujen hienosäädöissä vielä hieromista.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #163 : 29 Heinäkuu, 2012, 13:47:50 »
450 nostettu kuumankosteassa ilmassa ilmaan ja todettu, että tikut tuntuvat jo lopultakin olevan yhteydessä siihen kopteriin jota lennättäjä katsoo - ei siihen kummitukseen joka nykkii villisti sen näkyvän kopterin naruja.

Eli 9X taitaa olla alistettu tahtoon... Simulaattorilla pitää vedellä vielä jokunen tunti, että tulee tutummaksi tuo 9X:n tikusto ja toiminta. D/R ja expo säätöjä rukkailtu samalla jonniverran, DR:ää alaspäin ja expoa loivemmaksi. Tuon er9x:n expo kun tuntuu tekevän terävän nousukohdan noin 1/3 tikun kohdalta lähtien.

250... alkaa hitaasti tulla niin huonoksi huolto-vs-lento suhde, että taidan siirtää koko kopterin seuraavalle harrastajalle. Mahdollisesti pidän itselläni siitä vain gyron (Futten GY520) ja peräservon (INO-Lab HG-D201HB) tulevia projekteja varten...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #164 : 12 Elokuu, 2012, 17:53:00 »
Hetki Ikean hiekoilla. Kirppu lensi kuten kirppu tapaa, paitsi mitä nyt Eispii koelennossa koitti etsiä "negatiivisia" lapakulmia ja sai moottorit sammumaan ~2-3m korkeudessa... ;)

SkyRunner, tapahtumaköyhää lentoa ja liitelyä. Ei mitään uutta länsirintamalla.

450 pari akkua lentoa asenteella "Do Or Die Trying"... kopteri on edelleen ehyt ja lento oli jotain taivaslennon tapaista räpiköintiä... Äänekäs katsomo kommentoikoon loput. ;)

Tallissa tapahtuu myös muutakin: 160cm kärkivälillä varustettu lentävä siipi on työstettävänä, joskohan joskus vielä lentää. Moottori/esc/propelli-combo on vielä tulematta.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #165 : 29 Elokuu, 2012, 13:36:28 »
450:n runko lähtee lähipäivinä Eispiille, eli osaltani kopteroinnit on toistaiseksi micro-coaxiaalin ja multiroottorin varassa. Hyvin se lensi, mutta jatkakoon lentojaan joko osina tai kokonaisena jonkun toisen käsissä. Itse haaveilen suuremmasta 2013 kesäkaudelle.  8)

Harrastus sinällään ei jää, katsotaan 2013 keväälle jotain uutta tilalle, vedellään nyt syksy/talvi/kevät parin motoliidokin (70cm ja 200cm) ja (ehkä)lentävän siven kanssa, sekä leppiksen / naza quadin voimin... Ja luppaa pyöriä haitalla pirkanmaan alueella kommentoimassa kaikkea liikkuvaa ja häiriköidä kopterointeja kiinteäsiipisillä... ;)

Voi olla, että talven mittaan kopterirahoitusta kasatessa tulee osa nykyisistä siivellisistä/siivettömistä lennätyslaitteista myytyä... ;)
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #166 : 06 Syyskuu, 2012, 19:51:17 »
Päivitystä....

Phoenix 2000 liidokki lentää ja kukkuu. 4-servosiipien asetukset vielä haussa... Ehkä helpoin ratkaisu on vaihtaa liidokki ohjelman sisältävään mankkaan.

Uusi tulokas on Quad (DJI Naza) kera F450 kloonirungon (saksalainen Warth..jotain... EuroRC:stä). Ensilento suoritettu, gainit otettu satunnaislukugeneraattor ista ja kova tuuli - lensi hyvin vaikka vähän hermostunutta oli lento. Ehyenä sisälle, se on se tärkein...

Kuvia kun saan koneen takaisin OSX:n puolelle, nyt Naza Assistantin takia Windowssissa...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #167 : 14 Syyskuu, 2012, 07:29:16 »
Nazalla lennelty jokunen lento, alkaa löytymään gainit ja asetukset. Lavat pitänee vielä laittaa vaihtoon, sekä kehittää vakaampi ja tärinättömämpi paikka kameralle.

Pari viteota, olkaatte hyvät...


Kotipihalla korkeuden ottoa ja maiseman katselua.


Täysmittainen lento Teletappilandian sunnuntaista.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #168 : 29 Lokakuu, 2012, 12:35:06 »
Työpöydälle pyrähti pari uutta tulokasta, kuten hankinta-ketjussa on mainittukin. Ensimmäisenä näistä lentokuntoon tulee todennäköisimmin CopterX 250 FBL setti. Joskus myöhemmin sitten tuo 500ESP. Molemmat ovat Dumlen varastosta minulle tulleita. ESP vaatii isomman säädön ja korjauksen, sekä pitkän listan hankintoja saadakseen ilmaa lapojensa alle.

250 vaatii vain perän osat ja vastarin. Overkill Futaba peräservo vain vaihtuu 9gr kokoiseen servoon.

Muutoin lentokalustoon on liittynyt liidokin rinnalle Hype-RC:n Focke Wulf FW-190 sähköfoamipaali.



Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #169 : 01 Marraskuu, 2012, 14:06:24 »
250 odottelee pilotin rohkeuden kerääntymistä, että pääsee ensilennolle. Tuo mukana tullut moottori on lievästi ilmaistuna "jessus"... Eli laskurin mukaan 6k rpm on nupissa lähempänä kuin 5k rpm... Puolella kaasulla ravistelee jo iloisesti ruuveja irti. Jos ei sininen lukite pidä, niin pitänee iskeä väkevintä mitä talosta löytyy... :P

Koetan muistaa ottaa kameran mukaan kun menen kokeilemaan tätä vikuraa idioottia. Itseltä loppui pokka pöydällä ilman lapoja testatessa kohdassa jossa kaasukepukka oli vasta noin 55% kohdalla...

500:een tulossa kasa osia ja suunnitelmat tämän osalta myös selkenevät. 500DFC konversio ja myöhemmin päätettävä FBL murikka kaveriksi. Tämän seurauksena hyllyssä on 500EPS nuppi (täydellinen, käytetty) sekä 500ePro nuppi (pääosin kasaamaton ja käyttämätön). Jos jollakulla olisi tuommoisille tarvetta, niin kysellä voi. Tämän kopterin osalta on tiedossa täysi, pura, putsaa ja kasaa homma. Ruuvit korvataan samalla RC Screwssin ruuveilla...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #170 : 01 Marraskuu, 2012, 18:51:40 »
Paketti saapui, nyt sitten alkaa ihmettely. Ensimmäisenä ihmettelyä aiheutti canopy. 250/450 kokoisiin tottuneena toi näyttää isolta...  :o

« Viimeksi muokattu: 01 Marraskuu, 2012, 20:35:16 kirjoittanut ssulti »
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #171 : 04 Marraskuu, 2012, 10:42:34 »
500 purettu ja kasattu käyttäen RC Screwssin ruuvisarjaa ja kasaa uusia osia. Ruuvilukitetta jokaiseen väliin johon vain saattoi laittaa... Nuppi (postissa tulossa DFC) ja loput hammasrattaat (Dumlen muuttokuormassa), niin mekaniikka olisi sähköjä vaille valmis.



Kuvassa tuleva kopteristi? Ainakin mairean ilmeen perusteella...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #172 : 05 Marraskuu, 2012, 21:42:30 »
DFC osat tulivat, joten mekaniikka olisi nyt iskussa. Sähköjen kehittely seuraavaksi - ajan kanssa... (tai niin sitä koittaa selittää itselleen...)

Nupin rakenne on kyllä uskomattoman simppeli tuon DFC kitin kanssa. Sormia polttelisi päästä taivaalle, mutta tuo lentää nykyisessä konfiguraatiossaan vain Pitkämäen tyylillä ja laskeutuminen on aina torppi.  ::)

Jos sitä seuraavaksi iskisi 250:n kimppuun ja koettaisi saada sitä uhmaikäistä angryböördiä aisoihin. :P
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #173 : 05 Marraskuu, 2012, 22:18:03 »
Onko tuo vaan näköharha vai ylettääkö päälavat jokseenkin pyrstöroottorin yläpuolelle?
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: ssulti's fleet - eli kun annat pikkusormen se vie...isän ja pojan.
« Vastaus #174 : 05 Marraskuu, 2012, 22:32:31 »
Onko tuo vaan näköharha vai ylettääkö päälavat jokseenkin pyrstöroottorin yläpuolelle?

Optinen harha. Kopteri on vähän vinossa ja lapaset eivät ole suorassa linjassa runkoon - vaan kameraan -> "pitenevät". :)
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
1512 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Syyskuu, 2011, 21:32:40
kirjoittanut Sambas
24 Vastauksia
7877 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Syyskuu, 2012, 19:59:25
kirjoittanut Tucho