Kirjoittaja Aihe: SST-EAGLE2  (Luettu 3599 kertaa)

akba

  • Vieras
SST-EAGLE2
« : 03 Tammikuu, 2012, 10:20:39 »
Mulla on varastossa SST-EAGLE2, enkä ole vähään (10 vuotta) aikaan seuraillut koneiden kehytystä. Onko eagle2 enään mikään peli vai auttamatta vanhanaikainen möykky?
Kannattako laittaa ilmaan vai jättää historiahyllylle?

Poissa jukka

  • Pro torppari
  • ****
Vs: SST-EAGLE2
« Vastaus #1 : 03 Tammikuu, 2012, 14:44:25 »
Moikka,

Laita pari kuvaa niin osataan kertoa enemmän!

t Jukka
SAB Goblin 380 KSE
SAB Goblin 570 KSE
Hirobo Eagle 3 EP x4
JR forza 450
Futaba 18SZ

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: SST-EAGLE2
« Vastaus #2 : 03 Tammikuu, 2012, 15:48:50 »
On hyvin käypä laite. Varaosiakin taitaa olla Saben hyllyssä. Kannattaa laittaa tulille vaan...
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.

akba

  • Vieras
Vs: SST-EAGLE2
« Vastaus #3 : 03 Tammikuu, 2012, 18:30:41 »
Kiitti kannustuksesta. Entä jos vertaa nykyisiin sähkökäyttöisiin?
Onko vielä niin paljon suorituskykyeroa että kannattaa palavien nesteiden kanssa pelata?

-Aki

Poissa Naamis

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit RY #0252
Vs: SST-EAGLE2
« Vastaus #4 : 03 Tammikuu, 2012, 18:31:34 »
Kiitti kannustuksesta. Entä jos vertaa nykyisiin sähkökäyttöisiin?
Onko vielä niin paljon suorituskykyeroa että kannattaa palavien nesteiden kanssa pelata?

-Aki

Taitaa sähköt olla nykyään huomattavasti tehokkaampia. Siis rahalla...
T-Rex 450 Sport, T-Rex 600 ESP + Brain, Walkera Mini CP
Quadro jossa FF Controller
Futaba T8FG, Walkera Devo 7
Phoenix

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: SST-EAGLE2
« Vastaus #5 : 03 Tammikuu, 2012, 18:35:06 »
Päivität siihen vaan uuden YS91 moottorin niin tehotkin on riittävät. Sähkön konvertoiminen edellyttää omia viritelmiä. YS:n pitäisi istua siihenkin suoraan.
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.