Se tahtoo olla vähän sellanen homma että kopterointi on niin uskomattoman haastavaa, eikä sitä lentotaitoa ole suotu kuin meille harvoille ja valituille niin se luo pakostakin pientä katkeruutta. Aatteleppa Tohtori ittes tilanteeseen että lennätät ihan rauhassa sitä liidokkias (tai siis katselet kun se liitää), ja yhtäkkiä kaikkien salaa ihailema ja arvostama kopteristi tulee kentälle ja vie kaiken huomion. Sitä vaan niinkö putoaa ravintoketjun huipulta syöksykierteellä maihin kun kopteristi pyörittää vähän smäkkiä.
Itteäski ketuttais olla se luuseri lennokisti joka ei osaa, eikä edes ymmärrä mitään kopterien päälle.
Mutta joo, siis käsittämätöntä touhua on ollu mitä olen itsekkin kuullut noita Petikon kentän "vihamielisyyksiä". voe rähmä rc -harrastus on muutenkin hankalaa Suomessa kun ei ole paikkoja missä harrastaa ja jos löytyy joku paikka niin heti on naapurin mummo huutamassa asiasta tai kaupunki rakentaa paikan päälle pienehkön kylän, pari moottoritietä ja kaatopaikan.
En vain voi käsittää sitä, miksei täällä ole enemmän yhteistyötä. Latokaskessa on julmetun kokonen peltoalue mikä on vain Soukan lennokkikerholaisille ja siellä ei saa mitään muuta lentää kun heidän lennokkejaan. Ja sitte Petikossa tullaan heittämään kopterit pöydiltä alas ja vittuilemaan että alue on vain lentokoneille. Ja Röyläkin ihan vaan koptereille ja sekin stressaa kun ei tiedä millonka sieltäkin loppuu lennätyspäivät kun naapurit valittaa. Henttaa menetettiin jo aikoja sitten (vaikka jotkut siellä vieläkin näkyy käyvän
).
Sit on Nummela tottakai.. KUKA AJAA TYÖPÄIVÄN PÄÄTTEEKSI NUMMELAAN LENTÄMÄÄN PARI TANKILLISTA HÄH?!
Tulis se lottovoitto niin ostaisin Kirkkonummelta 10000000 hehtaaria peltoa ja metsää. Rakentasin sinne huvilan ja tekisin tasasen 500m x 200m lennätysalueen ja parkkipaikat (asfaltoitu) 100 autolle. Mutten päästäis sinne ikinä ketään, mun oma.. vain koptereille ja vaan mun koptereille ja vaan mun lennättämänä. HAH!
Jatkanpa sekoilua yksinäni täällä yksiössäni, jos pistäs paremmaks ku Nobinan pölijä:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/maistissa_ajanut_bussikuski_sai_potkut/Mutta eikait sole mikhään. Mennään sinne minne päästää ja lennätetään sen aikaa mitä kyetään, etitää sitte taas uutta paikkaa ja sillee..