Kirjoittaja Aihe: RAKUn kenttä petikossa  (Luettu 148026 kertaa)

Poissa Iski

• Seniori torppari
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #300 : 12 Maaliskuu, 2013, 15:52:47 »
Lainaus käyttäjältä: Tohtori R -  15 Tammikuu, 2012, 16:24:08

paikalla oli myös lennokkiporukkaa ja ihan mukavia kavereita tuntui olevan huolimatta kieroutuneesta suuntautumisestaan lentävissä laitteissa ;D

Itse oon jo KAUAN sitten käynyt ihailemassa hienoja, itse rakennettuja kiinteäsiipisiä siellä.
Kun V.2008 menin jälleen tutustumaan lennumiehiin, niin olivat mukavia.
Kun sitten mainitsin, et itse ostin RTF kopteripaketin, niin samantien käänsivät mulle selän ja jutut heidän kanssaan loppuivat siihen ! Eli, oma kokemukseni: Olis pitänyt silloin olla kuussatku itse koottuna, niin olis voinut päästä yhteen nurkkaan leijuttelemaan ja maksamaan siitä.

Sorry, mut oli jälleen kerran asiasta mainittava  ;)

Eli, heti kun mainitsin sanan RTF kopupaketti, niin tuli kyllä kurja fiilis.... !

Nyt näin talvella ihmettelen, että noita jäsenmaksuja tullaan em. tavoin kyselemään kopteristeilta. Kuinkakohan moni siella talvella lennokkejaan edes lennättää. Myös kopteristit käyttäytyvät muutenkin asiallisesti ko. paikassa. Tuskin ovat mitään "pahaa" siellä tehneet  8)

4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #301 : 12 Maaliskuu, 2013, 16:17:43 »
Lainaus käyttäjältä: Tohtori R -  15 Tammikuu, 2012, 16:24:08

paikalla oli myös lennokkiporukkaa ja ihan mukavia kavereita tuntui olevan huolimatta kieroutuneesta suuntautumisestaan lentävissä laitteissa ;D

Itse oon jo KAUAN sitten käynyt ihailemassa hienoja, itse rakennettuja kiinteäsiipisiä siellä.
Kun V.2008 menin jälleen tutustumaan lennumiehiin, niin olivat mukavia.
Kun sitten mainitsin, et itse ostin RTF kopteripaketin, niin samantien käänsivät mulle selän ja jutut heidän kanssaan loppuivat siihen ! Eli, oma kokemukseni: Olis pitänyt silloin olla kuussatku itse koottuna, niin olis voinut päästä yhteen nurkkaan leijuttelemaan ja maksamaan siitä.

Sorry, mut oli jälleen kerran asiasta mainittava  ;)

Eli, heti kun mainitsin sanan RTF kopupaketti, niin tuli kyllä kurja fiilis.... !

Nyt näin talvella ihmettelen, että noita jäsenmaksuja tullaan em. tavoin kyselemään kopteristeilta. Kuinkakohan moni siella talvella lennokkejaan edes lennättää. Myös kopteristit käyttäytyvät muutenkin asiallisesti ko. paikassa. Tuskin ovat mitään "pahaa" siellä tehneet  8)

tosta on pitkä aika ja varmasti väki ja asenteet vaihtuneet. itse en ole mitään tollasta huomannut vaikka on tuolla alottelijoitakin piipahtanu.

eiköhän aihe ole jo loppuun taputeltu :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TuomasKa

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #302 : 12 Maaliskuu, 2013, 19:02:23 »

Kuulostaa vähä multa sen jälkeen kun romutin HBK 1,2 ja 3:sen sekä repullisen osia. Sen jälkeen pääsin ilmailuun kiinni lennokeilla. Kivisti otsaa ajatus kopterista. Kun oli uudet rakennetut koneet, niin puheet pyöri niissä, ei vaan muu kiinnostanut(En tosin ollut minä koska alotin vasta 2011). Yritellään ymmärtää taustoja ja että jollain saattaa oikeasti olla huono päivä. Itse kuullut aika monta kertaa kuinka ruma juuri viritelty kone on. Harrastuksesta ja erilaisista ihmisistä on kyse ja joutuu oppimaan pahastumatta ettei kaikkia oma paali tai edes puhuminen kiinnosta. Nyt itseä alkanut kopteritkin kiehtomaan, kiitos erittäin asiallisten ja mukavien kopu-ukkojen joita talvella tullut kentällä nähtyä.

Vaikka moni lennokki mies ei lennätä ollenkaan talvella ja kesälläkin vain harvoin, niin hoitavat maksun. Samat säännöt kesät talvet kaikille tasapuolisesti. Varmasti ikäviä kommentteja mahtuu vuosien varrelle, mutta yritellään löytää positiivisuus sekä päästää juttuja toisesta korvasta ulos!

Voitais ottaa kentällä kombatti päivä kiinteet vs kääntyvät. Lopuksi vapaapainia jossa katotaan kuka on kingi  :o

Poissa TuomasKa

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #303 : 13 Maaliskuu, 2013, 09:42:33 »
Tässä vielä linkki todisteeksi että kentällä on käyty. (
). Kuvattu iluurilla ja vasemmalla kädellä leikottu. Saa kuitenkin kentällä käymätön vähä käsitystä millaisesta paikasta on kyse! Reikien määrästä lumessa voi laskea käyttökuormaa. Lopussa linnki lisämateriaaliin.

Joukolla vaan lennättelee. Talvella ei tartte juurikaan vuoroja jonotella.
« Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu, 2013, 16:03:35 kirjoittanut TuomasKa »

Poissa Kehno

• Seniori torppari
« Vastaus #304 : 13 Maaliskuu, 2013, 09:55:48 »
Äijät on potkinu kaikki kopteristit kuikkaan näemmä :D

Viikonloppuna menossa tuonne, jos kelit sallii. Muita?

Poissa LoneWolf

• Pro torppari
« Vastaus #305 : 13 Maaliskuu, 2013, 10:17:04 »
Viikonloppuna menossa tuonne, jos kelit sallii. Muita?

Voisihan sitä piipahtaa muutamaksi tunniksi, lauantaina joskus puolen päivän aikoihin sopisi minulle.

Poissa Teo Mähar

• Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
  • RC-Kopterit ry #315 EastSide
« Vastaus #306 : 13 Maaliskuu, 2013, 11:15:49 »
Minä ja Juuso ollaan tänää menossa, ETA n. 12:30
Teo

"Kallein vaihtoehto on yleensä edullisin vaihtoehto!"

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #307 : 13 Maaliskuu, 2013, 11:23:58 »
mieli tekis tulla korjattua rotosta huuattamaan mutta taitaa olla parempi vielä levätä lunssaa pois jos pääsis vkl laskettelamaan ku on mökitkin varattu... tää loma ei menny kyllä nyt yhtään niinku suunnittelin.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)

Poissa Matti Häkkinen

• Seniori torppari
« Vastaus #308 : 13 Maaliskuu, 2013, 11:32:27 »
Tekis mieli tulla tänne mutta mulla ei ole lisenssiä.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa jkkmobile

• Seniori torppari
  • East Side #57
« Vastaus #309 : 13 Maaliskuu, 2013, 11:36:30 »

Täytä lisenssi hakemus ja tuu messiin!

http://www.raku.fi/index.php/jaeseneksi/jaesenhakemus

Poissa Kehno

• Seniori torppari
« Vastaus #310 : 13 Maaliskuu, 2013, 11:45:59 »
No laita TuomasKa:lle viestiä ja kysy miten tuollainen vierailu toiselta paikkakunnalta käy. Ennen se ainakin on käynyt ilman ongelmia ja ilman jäsenyyksiä.

Poissa TuomasKa

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #311 : 13 Maaliskuu, 2013, 13:22:30 »
No laita TuomasKa:lle viestiä ja kysy miten tuollainen vierailu toiselta paikkakunnalta käy. Ennen se ainakin on käynyt ilman ongelmia ja ilman jäsenyyksiä.

No minä en näitä yksin päätä. Kylläkin yksittäinen pöristelijä on saanut käydä kentän kokeilemassa ennen päätöstä ruveta vakioasiakkaaksi. Kunhan vain vakuutus on voimassa.

EDIT: Otetaan J nimi pois eikä siitä mainita. Kuulin juuri lisää sanavalinnoista joihin ei palata, voi vain pahoitella. Aikakapseli kun olisi keksitty.
« Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu, 2013, 16:04:03 kirjoittanut TuomasKa »

Poissa J@ni

• Jäsen 2024
  • Let's make 3D helis great again!
« Vastaus #312 : 13 Maaliskuu, 2013, 13:44:58 »
Olit toista kertaa, joku kolmatta tai neljättä. Koppalakki antaa punaisia päin ajamisesta sakot, vaikka sanoisit että ajoit vasta toista kertaa.

Punaisia päin ajeluhan oli kielletty!  ;)

Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Kehno

• Seniori torppari
« Vastaus #313 : 13 Maaliskuu, 2013, 13:58:08 »
No minä en näitä yksin päätä.
En minä väitäkään, että sun pitäs tietää, mutta saattaisit saada selville. Rivijäsenen on joltain lähdettävä kyselemään ja tässä tapauksessa lähin taidat olla sinä.  :)

Punaisia päin ajeluhan oli kielletty!  ;)
Mun mielestä tuossa on eroa, jos joku tulee kerran pari vuodessa käymään jostain muualta vierailemaan täällä, kuin se, että lähialueen ukot käyttää kenttää ilmatteeks. Ei varmaan kenenkään mielestä ole kovin fiksua maksaa kenttämaksuja parin käynnin takia esim Kouvolasta Helsinkiin?   :-\

Mä en ihan tiedä miten piruilu tässä asiassa taas auttaa mitään, jokainen varmaan tajuaa eron vierailun ja lokkeilun välillä. ??? Musta on ihan jees, että Tuomas käy täällä selvittelemässä asioita ja vastailee kysymyksiin ja olisi kiva jos näin olisi jatkossakin. Itse kun en jaksa lennunetissä hirveästi pyöriä, eikä varmaan moni muukaan kopteristi

Poissa J@ni

• Jäsen 2024
  • Let's make 3D helis great again!
« Vastaus #314 : 13 Maaliskuu, 2013, 14:09:35 »
Mä en ihan tiedä miten piruilu tässä asiassa taas auttaa mitään, jokainen varmaan tajuaa eron vierailun ja lokkeilun välillä. ???

Olenko käynyt lokkeilemassa?
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Kehno

• Seniori torppari
« Vastaus #315 : 13 Maaliskuu, 2013, 14:11:30 »

Olenko käynyt lokkeilemassa?
Et. En ole väittänytkään niin. Enemmänkin harmittaa, ettet käy enää tuolla.

Poissa TuomasKa

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #316 : 13 Maaliskuu, 2013, 16:32:21 »
Rivijäsenen on joltain lähdettävä kyselemään ja tässä tapauksessa lähin taidat olla sinä.  :)

Kannattaa heittää kysymykset puheenjohtaja ät raku .fi (en siis ole minä) tai käydä raku.fi sivuilla katsomassa yhteystiedot. Tällä viikolla ollut aikaa lueskella täällä, mutta veikkaan että menee osaltani aika passiiviseksi, ellen kopua osta. Zemppii vaan... kentällä törmäillään.
« Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu, 2013, 16:48:36 kirjoittanut TuomasKa »

Poissa Teo Mähar

• Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
« Vastaus #317 : 13 Maaliskuu, 2013, 17:14:34 »
Taas oli kivaa vaikka tuuli oli aivan järkyttvän kylmä...
Teo

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #318 : 13 Maaliskuu, 2013, 17:48:52 »
Taas oli kivaa vaikka tuuli oli aivan järkyttvän kylmä...

lenskö se jo?

Poissa Teo Mähar

• Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #319 : 13 Maaliskuu, 2013, 17:59:51 »
Juu tosin govi toimi päin vittua kun en uskaltanu tulla käymään teilla tartuntavaaran takia :P
Teo

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #320 : 13 Maaliskuu, 2013, 18:02:45 »
Juu tosin govi toimi päin vittua kun en uskaltanu tulla käymään teilla tartuntavaaran takia :P

no miltäs se muuten tuntu? 6ässähän se oli?

Poissa Teo Mähar

• Seniorijäsentorppari
  • Seniori torppari
« Vastaus #321 : 13 Maaliskuu, 2013, 18:04:55 »
Juu 6s mosa/akku ja matala nuppi. Meni aika kevyesti ja ketterään :)
Teo

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #322 : 13 Maaliskuu, 2013, 18:31:17 »
Juu 6s mosa/akku ja matala nuppi. Meni aika kevyesti ja ketterään :)

kevyesti ja ketterään on just ne sanat mitkä mäkin yhdistän tohon miniroottokseen :)

Poissa Kehno

• Seniori torppari
« Vastaus #323 : 15 Maaliskuu, 2013, 22:17:24 »
Olikos huomenna ketään menossa? Pitäs mennä testaan synergyä, mutta on se itekseen melko tylsää...

Poissa LoneWolf

• Pro torppari
« Vastaus #324 : 15 Maaliskuu, 2013, 22:35:03 »
Olikos huomenna ketään menossa? Pitäs mennä testaan synergyä, mutta on se itekseen melko tylsää...

Joo, voisin tulla seuraksi, 12 aikoihin käykö?

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
76 Vastauksia
29140 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Joulukuu, 2013, 01:45:32
kirjoittanut Otou
8 Vastauksia
4656 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Kesäkuu, 2009, 21:12:51
kirjoittanut juza
2 Vastauksia
3552 Lukukerrat