Kirjoittaja Aihe: marqush airborne  (Luettu 46173 kertaa)

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: Vs: marqush airborne
« Vastaus #75 : 16 Huhtikuu, 2012, 06:42:09 »
Ois ittekki pitäny ostaa Protos ku sillä näyttää nii lennot sujuvan.  :D

Välineurheilua ::)
Tai sitte siitä simuttelusta on ollu jotain hyötyä
DX8
Lampôrtsini

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Vs: marqush airborne
« Vastaus #76 : 26 Huhtikuu, 2012, 18:45:54 »
Noni, nyt kelpaa simutella!  ;D
Tulipahan siis jotain "hyödyllistä" tehtyä saikulla.
DX8
Lampôrtsini

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: marqush airborne
« Vastaus #77 : 26 Huhtikuu, 2012, 19:57:55 »
no nyt on jaksettu hieroa :o oliko vaikea käyttää se softa?

eli siis kauan tohon meni? :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #78 : 26 Huhtikuu, 2012, 20:25:11 »
Mä otin sillä phoenix creatorilla tekstuurit ulos ja modasin kuvat gimp-kuvaeditorilla. Sitte valmiit filut creatorilla valmiiksi malliksi. Tähän asti pala kakkua.

Noi lavat oli vähän haastavammat, ku joutu selaamaan puoli internettiä läpi foorumeita selaten että millä helevetillä phoenixin käyttämät bmp tiedostot saa luettavaan muotoon. Ne on siis jotenkin salattu vaikka tiedostopääte on ihan bmp. Ja sehän olis liian helppoa, että noi kuvapohjat olis jotenkin standardeja eri mallien kesken... Eli esim just toi protoksen lapamallien tekstuuri on ihan erikokoinen ku muiden mallien. Ja sitte jos yritti käyttää toisesta mallista pöllittyjä tekstuureja niin ei osunu kohdalleen. Ja onnistuin operaatiossa jotenkin tyrimään phoenixin asennuksen.. lapakehä ei enää näkynyt ollenkaan! Ei muutaku uninstalloimaan ja asentamaan uudestaan.

Ja jos siinä ei vielä ollut tarpeeksi, niin mulla oli fiiniksi asennettu aiemmin E: asemalle. No asensin uudestaan mutta C:lle. No eihän se paska poistanut uninstallissa kaikkia windowsin rekisterin viitteitä vanhaan asennuspaikkaan. Kävi sitten niin, että nyt näkyi kyllä lapakehä mutta kaikista malleista puuttui tekstuurit. Yritä nyt sitte lentää läpinäkyvää kopteria! Siitä sitten manuaalisesti regedit:illä yksitellen jokainen phoenixin väärään kansioon viittaava rekisteri osoittamaan oikeaan kansioon.. ja niitä oli muuten muutama!

Argh. No, hyvä tuli, vielä täytyy kopan väriä säätää enemmän oranssin suuntaan ku ei se oikeesti noin punainen ole. ^-^
DX8
Lampôrtsini

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: marqush airborne
« Vastaus #79 : 26 Huhtikuu, 2012, 20:53:44 »
Siinä on oikeen fbl lavat ja fbl flybarit :D. Teeppäs video miten homma toimii jos jaksat.

R
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: Vs: marqush airborne
« Vastaus #80 : 26 Huhtikuu, 2012, 20:58:31 »
Siinä on oikeen fbl lavat ja fbl flybarit :D. Teeppäs video miten homma toimii jos jaksat.

R

lol. Joo, täytyy kattoo jos sit ens viikolla tekis jonku tutoriaalin. Ei toi loppupeleissä paha urakka ole, jos photoshoppi tms taipuu.
DX8
Lampôrtsini

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: marqush airborne
« Vastaus #81 : 27 Huhtikuu, 2012, 08:00:43 »
markusmarkus! miksi siinä on kärpäslätkä ku sun kopterissa ei ole? jotain salaisia haaveita? ;D sen tiedoston voi kyllä poistaa :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #82 : 27 Huhtikuu, 2012, 12:17:41 »
Ne lätkät on siinä 3d mallissa, niitä ei saa pois. Joten nyt siinä on fbl flybar lätkät niinku rane tarkkana totesi :)
DX8
Lampôrtsini

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #83 : 03 Toukokuu, 2012, 16:49:15 »
Jiihaa!
55. Akku lennetty ja leijuteltu ihan oikeasti ja kunnolla ylösalaisin.
Ei pelkää flippausta ja takas, vaan parin metrin korkeudessa nätisti paikallaan.
DX8
Lampôrtsini

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Re: Vs: Re: marqush airborne
« Vastaus #84 : 03 Toukokuu, 2012, 17:24:29 »
Jiihaa!
55. Akku lennetty ja leijuteltu ihan oikeasti ja kunnolla ylösalaisin.
Ei pelkää flippausta ja takas, vaan parin metrin korkeudessa nätisti paikallaan.
loistavaa! Viikonloppuna sitte vaan reilusti lisää jos itsekkin pääsis välillä ilmaan.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #85 : 03 Toukokuu, 2012, 17:44:44 »
Joo, kyllä se tästä lähtee. Hyvä fiilis kyllä, vaikka ton jälkeen kädet ja koko ukko tärisi, ei saanu happea ja pieretti :D

Tarkennetaan vielä hieman, kun niin täpinöissä kirjoitin, että ei suinkaan ollut 55 akku ylösalaisin, vaan kaikenkaikkiaan lentoja oli 55 akullista. Nyt 58. Nyt pitää olla kokoajan masu ylöspäin :D isoja looppejakin tuli tehtyä ja hetkittäin nopeasti kylki itseenpäin ylösalaisin leijutusta.
DX8
Lampôrtsini

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Vs: marqush airborne
« Vastaus #86 : 03 Toukokuu, 2012, 22:28:55 »
Tässä vähän todistusaineistoa. 59 akku menossa. Oli pakko heittää kamera kiven päälle kuvaamaan, kun epäilin että J@ni ei ehdi mestoille, ennen ku mun pitää lähteä saunaan.
Eli pahoittelen kuvan laatua. Kyllä tosta nyt kuitenkin kaiken tarvittavan näkee.





Ja mitenkäs sitä sanotaan.. "On vain pilotteja jotka ovat torpanneet ja pilotteja, jotka eivät ole vielä torpanneet"
Arvatkaa kumpaan ryhmään kuulun?

Kävi vähän hassusti heti seuraavalla lennolla tuon fiilistelyn jälkeen  ;D

Ajattelin harjoitella rainbowta. Lähdin vetämään kopteria taaksepäin ja positiivisella pitchillä, kaikki OK.
Noh...  Lähdin työntämään kopteria takaisin negatiivisillä. Kun kopteri oli ylhäällä lakipisteessä perä heitti yhtäkkiä 180 astetta.. WTF!  :o
Liike seis ja elevaattorilla kopu suoraan. Jäi taivaalle nokka itseeni päin hieman kuitenkin kulkusuunta ohi.
Lähdin varovasti hitaasti koittamaan kopteria lähemmäs ja samalla yritin vielä perää kääntää itseeni päin.
Perässä ei reaktiota ja sitten alakerta irtosi. Näin että kopteri lähtee pyörimään ja valumaan autoa kohti.
HOLDi päälle ehkä 5-10m korkeudessa ja pieni liike tikuista johonkin suuntaan (en tiedä onko rankasta pirottelu harjoittelusta ollut hyötyä, mutta sain käännettyä kopterin liikesuunnan oikeaan suuntaan, eli pois autosta.)
Siinä sitten katselen, kun kopterin lapojen inertia hidastuu ja maa lähenee. Mielessä käy vain ajatus, että nyt se sitten viimein tapahtui mitä olen odottanut.
Kopteri tömähtää oikealle kyljelleen noin 45 asteen kulmassa.
TORPPI

Itse en kuitenkaan ollut missään vaiheessa tulilinjalla kun lähtötilanne oli kauempana ja korkeutta oli riittävästi.

Sitten jossittelua:
Hölmöä oli kyllä yrittää tuoda kopteria lähemmäs ja yrittää käyttää perää tuon ensimmäisen heilahduksen jälkeen.
Olisi ehkä pitänyt ensimmäisen heilahduksen jälkeen heittää takaisin idle1:selle jä tehdä hätälaskeentuminen kauemmas kentälle vaikka nenä olikin itseeni päin.
Toisaalta. Tulos olisi voinut olla ihan sama.

Eniten harmittaa, että olin juuri ehtinyt ladata molemmat akut täyteen. Joutui täysin turhaa tyhjentämään varastolataukseen  :D

Tavallaan on nyt jotenkin huojentunut olo. Oli kuin kivi olisi noussut pois harteilta, kun ei ollut muuta tehtävissä, kuin minimoida tuhot.
Viimeiset kaksi kertaa kun ollut lennättämässä on jotenkin kehitys jumiutunut paikalleen, kun "voi voi jos se menee rikki".
Nyt olin ottanut itseäni niskasta kiinni ja vääntänyt viitisen tuntia pitkästä aikaa simussa ja kokoajan ylösalaisin.
Tänään päätin kun lähdin lennättämään, että heti toisella akulla käännän masun ylös ja katsotaan miten käy.
Sen suhteen kävi hyvin, oli kiva huomata että osaa leijuttaa ylösalaisin. Eli pohjille jäi siis kuitenkin hyvä maku päivän lennoista. Taas kehitystä eteenpäin.


Ja varmaan jotain kuvatuksia haluatte nähdä!?
Olkaa hyvät:
DX8
Lampôrtsini

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: marqush airborne
« Vastaus #87 : 03 Toukokuu, 2012, 22:40:07 »
No höh.

No ei tossa näyttis kovin pahasti kyneen. Lavat ehjät?

-R
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: marqush airborne
« Vastaus #88 : 03 Toukokuu, 2012, 22:41:08 »
tossa perätönärin sorvatussa päässä on täytynyt olla valmistusvirhe! ei se muuten noin mene! >:(
todella huonoa tuuria mutta eipä toi nyt niin pahalta näytä! löytyykö kaikki palikat?

se on nyt vaan se aina vaan itseään jauhava traditio mihin säkin tuut tottumaan eli "leuka rintaa, rahat varaosakauppaan ja kohti uusia pettymyksiä" :D hienosti kyllä menee lennot :)

kannattaa heti vaan laittaa vehkeet mahdollisimman nopeesti kuosiin ja takas taivaalle tekemään sitä mihin jäikin ni ei tuu mitään hartialukkoja!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: marqush airborne
« Vastaus #89 : 03 Toukokuu, 2012, 23:06:06 »
hyvin hallitun näköstä menoa!!

Joo,mahollisimman pian takas kentälle lennätteleen,ne hartialukot ei oo kivoja.mul meni viime kevätleiri lennätysten osalta aika penkin alle ku ei tahtonu yksinkertaisetkaa temput mennä ilman lukkoa.

Tsemiä!!
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Vs: marqush airborne
« Vastaus #90 : 04 Toukokuu, 2012, 08:47:53 »
No höh.

No ei tossa näyttis kovin pahasti kyneen. Lavat ehjät?

-R

Lavat, ei ehjät. Jäi kivikon uhri alttarille. Jos noi ilmailun jumalat olisivat nyt suopeampia.  :D
DX8
Lampôrtsini

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Vs: marqush airborne
« Vastaus #91 : 06 Toukokuu, 2012, 21:10:15 »
Damage check tehty:

-Pää- ja perälavat
-Päälavanpitimet
-Perän tönäri
-Swashin anti rotation guide (ainoa jota ei löydy omista varastoista)
edit: -Pohjalevy (hah, olihan sekin rikki. Landarit katoin oli ok, mutta just ku olin menossa telkkarin ääreen tuli sellainen "hetkinen" fiilis. Hyvä että tsekkasin pohjalevynkin)
edit 16.5. : Peräputki, kiero. En tarkotuksella alkuun edes aiemmin purkanut näin pitkälle, kun kaksi kappaletta varastossa ja meinasin ton perän mekaniikan ja hihnan jokatapauksessa uusia

Mutta samalla kun kerran purkasin tota, niin meinasin tilata uuden pää-akselin, pää-akselin laakerit, vaihtaa hihnan.
Sitte perään uusi tail pitch assembly (MSH51032) , thrusted bearing tail (MSH51330), ja sitten muutamia alumiini kikkareita, niin josko niillä pääsisi eroon ylimääräisistä värinöistä ja takerteluista, ettei tarvitse toiste torpata saman asian takia.  ::)
« Viimeksi muokattu: 16 Toukokuu, 2012, 18:49:52 kirjoittanut marqush »
DX8
Lampôrtsini

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: marqush airborne
« Vastaus #92 : 24 Toukokuu, 2012, 09:33:31 »

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #93 : 28 Toukokuu, 2012, 14:47:17 »
Jahas, josko pientä päivitystä tilanteeseen.
Eli torpin jälkeen kevätleirillä 6 lentoa, tuntui kuin olisi ollut ekaa kertaa ilmassa. Viimeisillä lennoilla kuitenkin käänsin hetkeksi masun taivaalle, muuten niissä lennoissa ei ole mitään mainittavaa paitsi pilotin sydämensyke..

Seuraavilla lennoilla 23.5. Sipoon kentällä biisti säädettiin sportilta prolle. Se oli meikäläisen 73 lento ja siitä tohtori oli saanut kamerallekin tarttumaan jotain.

24.5. Käytiin uudestaan sipoon kulmilla nautiskelemassa. Tuli vedettyä kahdeksikkoa parin metrin korkeudessa eli luottamus taas hyvällä mallilla.
Sitten tuunattiin taas biistiä kireämmälle, eli prolta extremelle ja hyvältähän se alkaa tuntumaan. Nyt sen vasta tajuaa kuinka tahmea se aiemmin oli.

Lauantaina 26.5. treenasin pari-kolme tuntia peruuttelua fiiniksissä. Ai niin ja piroflipin puolikkaita.

Sunnuntaina sitten peruuttelin IRL kaseja ja nelikulmaista kasia. Ylösalaisin leijutus menee jo jotenkuten myös kyljittäin. Kovin pitkään en tohdi niin pitää, mutta siitä se lähtee. Niin ja meinasihan se kopu kadota torstaina puun latvaan, ku leijutin sivuttain ja käänsin tietty aileronia vääri päin. Ei tosin aiheuttanut edes pulssin nousua, vaan rauhassa korkeutta ja kääntö oikeinpäin.
Eteenpäin neliöt ja kasit tuntuu jo melkeimpä tylsiltä. Onneksi nyt biistin kireämpien asetusten jälkeen saa jo hieman radixeja laulamaan kun suoraan ajosta kääntää nopeasti paikallaan kopterin takaisin tulosuuntaan. Rollejakin tullut muutamia kokeiltua aina välillä, mutta ne ei vielä oikein pysy kasassa, ne vaatii vielä korkeutta.

Nyt on lentoja kasassa 95, ensi kerralla mentäneen lähes maagisen 100 lennon yli ;D
DX8
Lampôrtsini

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Vs: marqush airborne
« Vastaus #94 : 29 Toukokuu, 2012, 22:24:05 »
Ajattelin koittaa muuttaa otetta ohjaimesta, eli peukutuksesta pinsettiin. Pari tuntia fiiniksissä ja tuntuu melko hyvältä. Inverttinä itseasiassa helpompaa, pystyy jotenkin helpommin ajamaan kaseja ja kontrolloimaan suuntimaa. Joissakin liikkeissä sitten taantumaa verrattuna peukku ohjaukseen.
Täytyy koittaa seuraavan kerran kentällä miltä oikealla kopulla tuntuu, mutta täytyy varmaankin opetella kaikki vähän uudestaan :(
No, parempi kai tässä vaiheessa ku myöhemmin. Jotenkin sellainen tuntuma, että pinsetillä saisi enemmän tarkkuutta liikkeisiin ja se on mihin haluan tähdätä. Puhtaita selkeitä kontrolloituja liikkeitä ja niin että pystyy monipuoliseen lentoon.
DX8
Lampôrtsini

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #95 : 05 Kesäkuu, 2012, 23:45:17 »
Nonnih, ekan lennon alkukankeuden jälkeen sai tuntumaa ja kuudennella lennolla pystyi jo vähän nautiskelemaan pinsetti otteella. Kiva oli pitkästä aikaa (viikko) käydä ja kova polte päästä veivaamaan uudestaan.

Ai niin, kyllähän mä perjantaina tonttasin duunissa mäsäxän swashin lentokelvottomaksi kolmannella akullisella :D pinsetillä inverttiin ja suoraan autojen pakokaasuimurin letkuun joka roikkuu kelalla katosta.

Lentotaidossa tai huomiointi kyvyssä ei voi olla vikaa, mä syytän tohtoria ku se oli tuunannu sen mäsäxän niin että lavat vaan örmähtää ja se kimpoilee holtittomasti ku pitchiä käyttää ;D
DX8
Lampôrtsini

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: marqush airborne
« Vastaus #96 : 05 Kesäkuu, 2012, 23:57:46 »
se että mCPX:ssä on vakiona aivan liian vähän tehoa tasottuu juuri sopivaksi sillä että tossa on holtittomasti liikaa tehoa :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #97 : 06 Kesäkuu, 2012, 19:10:24 »
Ja näin tänään. Biisti transmitterillä ja cyclicci tuntuu edelleen hitaalta.. odotin enemmän rähinää. Keskialue on hyvä, mutta toi protoksen swashi on ihan paska ku ei siitä saanu muistaakseni ku 8,5 astetta syklikki pitsii. Enhän mä kaikkea vielä ehkä edes osaisi hyödyntää, mutta ku kääntelee niin ei se tunnu siltä miltä pitäis jos vääntää tikun laitaan.. pöh. Kai sieltä swashin alta voisi sorvata ettei bindaisi pää-akseliin mutta.. taidan kokeilla heittää päälavanpitimiin lyhyemmät linkkipallot että swashin liike siirtyy suorempana.
DX8
Lampôrtsini

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Re: marqush airborne
« Vastaus #98 : 06 Kesäkuu, 2012, 19:16:40 »
Ja näin tänään. Biisti transmitterillä ja cyclicci tuntuu edelleen hitaalta.. odotin enemmän rähinää. Keskialue on hyvä, mutta toi protoksen swashi on ihan paska ku ei siitä saanu muistaakseni ku 8,5 astetta syklikki pitsii. Enhän mä kaikkea vielä ehkä edes osaisi hyödyntää, mutta ku kääntelee niin ei se tunnu siltä miltä pitäis jos vääntää tikun laitaan.. pöh. Kai sieltä swashin alta voisi sorvata ettei bindaisi pää-akseliin mutta.. taidan kokeilla heittää päälavanpitimiin lyhyemmät linkkipallot että swashin liike siirtyy suorempana.

biisti ei toimi kauheen hyvin jos geometria ei ole kohillaan. sen softaa ei vaan ole suunniteltu niin. valitan. onko se sun transmitter mode muka viritetty jo ihan tappiin? liikealueet mankasta tapissa? menee siis kasissa muistaakseni 135% asti ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa marqush

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • 0269 East Side
Re: marqush airborne
« Vastaus #99 : 06 Kesäkuu, 2012, 19:51:29 »
No mut eiks se tee vaan sen että tikussa tulee raja vastaan aikaisemmin, ei kai se sitä swashin liikettä voi lisätä jos swash bindaa.. tikun keskialueen tuntuma on hyvä mutta jotenkin reunoilla jää kaipaamaan jotain. Mutta se ny sit vaan vissiin on sellanen ku on. Ei auta ku lopettaa itku ja jatkaa lentämistä
DX8
Lampôrtsini

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
10 Vastauksia
6065 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Tammikuu, 2012, 16:45:28
kirjoittanut Kehno
6 Vastauksia
5417 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Marraskuu, 2015, 13:38:35
kirjoittanut oskuk