Nonnii, tulipahan torpattuakin jo entuudestaan lentokiellossa ollut quadi
Kasatessa kun oli kauhee kiire niin jäi prop adapterit liimaamatta ja nyt jäi tarkistamatta, metrin korkeudessa oikea takavispilä päätti irtaantua ilmalaivasta.
Jäin vähän hämilleen ja tuli poskelleen alas, olin kylläkin ehtinyt tappamaan jo koneet, joten lavat ei kärsinyt.
Mutta harmaa puomi mistä osia tippunut edeltävillä kerroilla ja juuri "vahvistettuna" nippareilla, meni tyystin poikki nyt:
Tämmönen sen pitäis olla kaikkine osinensa:
Enivei, syy miksi lähdin edes lentämään oli se, että turasin oman vastarin kiinni (ensilennot mentiin tomin vastarilla kun unohtu satelliitti matkasta), sitte aloin funtsimaan tuota lentotilaa.
Opus sanoo että 2-asentoiseen namiskaan, tunkkasin sen kolmiasentoiseen namiskaan.
Eli alhaalla alttituudi, keskellä failsafe, ylhäällä manual.
Testailin tuossa, niin kesken lennon voi hyvin vaihtaa altista manuaalin, ilman että mitään mystistä tapahtuu.
Mutta nyttenku tuikkasee keskelle, niin kopteri lähtee laskeutumaan hallittua nopeutta alas ja jos sattuu tasamaalle osumaan, niin jää tyhjäkäynnille röpöttämään.
Sitte bindasin mankan uudestaan, siten ettäkun sammutti mankan, niin vastari antoi komennon tuolle failsafelle.
Joten, jos oikeen nappuloin, niin kun siKnaali katoaa, Naza menee failsafeen ja laskeutuu hallitusti paikkaan X, olkoon se sitten järvi, puu, rekka, mikä nyt sattuukaan olemaan laitteen alla sillä hetkellä.
Toinen vaihtoehtohan olis tunkata mankan failsafe tikut keskelle moodiin, mutta sittenhän se jää taivaalle pörisemään ja tulee low voltage alarmista hallitusti laskeutuen, taas jonnekkin minne lystää.
Toki täähän ois helppo ratkaista wookongilla, että kun siknaali katoo niin laite ajelee gpsin avulla kotionsa omin nokkinensa.
Niin ja turasin mankan knobin duunaamaan pitch ja roll gainia.