Bnih, paitti viärässä piässä.
Eniveis, olipa liian pitkä ja joustava, tuli wobblee:
Ininä tuossa 1:17 kohdassa tuli ku roikuin landarista.
Pätkäsin puolet pois jarruvalopuomista ja nyt toimii ok.
Oon tässä puoliks jo manannu ja ettiny "vikaa", kun vaikka telemetrian mukaan patterissa voltteja hyvin, niin kokoajan vaan vastaa huonommin ja huonommin kaasuun ja sitteku napsauttaa manuaalitilaan niin lähtee ku raketti.
Otin RTFM kauniiseen käteen ja sielähä lukee melkeen selvällä lontoolla notta kun kakkosraja alittuu, niin kaasukepin keskipointti siirtyy pikkuhiljaa 90% endpointtiin. = kaasuun vastaavuus heikkenee.
Ja sitteku ollaan tuo ruljanssi ajettu päähän, alkaa vispilä laskeutumaan väkisin.
Pitch ja rolli pysyy normaaleina, mutta korkeutta vaan ei saa.
Manuaalimoodissa löytyy jerkkua sen mitä akut jaksaa antaa.
Ruuvasin nyt huomiseksi testiin keltasen ledin 10.5v ja tokan tilan 9.9v.
Tarvii testailla ja seurailla telemetriaa.
TX monitor välilehdellä cuttoff type, defaulttina intellikenttinä.
Eli altt modessa armin jälkeen jossei kosketa keppeihin niin sammuu kohta ja olikohan että manuaalilla koneet jää pyörimään tyhjäkäynnille vaikka tikku alhaalla.
Mutku panee immediatly niin molemmissa tiloissa ei ole tyhjäkäyntiä.
Lennollisesti yks lysti, kun ei tyhjiksellä oo nostettakaan, mut ei tarvi erikseen disarm tai puolikkaassa torpissa koneet toppaa kun vetää tikun vaan alas.
Failsafemoodissahan vispilä laskeutuu hallitusti ja em asetuksesta riippuen jää tyhjäkäynnille pyörimään maahan.