laitan tällasen ketjun tänne ettei tartte sotkea tota tärkeät tiedotteet ketjua turhilla kommenteilla!
huomasin eilen heli freakissa ton pulley keskustelun ja sen johdosta on tullu jo paha torppikin (ainakin 1) toinen on ilmeisesti ollut lähellä mutta hihna oli pysynyt paikallaan...
sinänsä jännä homma että pertin ja tarekin laitteet on kestäny lähemmäs tuhat lentoa kasassa ja nyt suurelle yleisölle nää alkaa laukeemaan heti!
omat pulleyni tarkistin jo eilen töistä päästyäni ja ovat tiukasti kiinni. jäi kuitenkin pikkasen kaivamaan mieltä. mukava herätä aamulla ja huomata että SAB on reagoinut yhden vuorokauden varotusajalla ja korjatut osat saa tilalle kunhan odottelee hetken
SAB on pieni firma mutta kyllähän niillä näyttää yritystä olevan ainakin
toivottavasti ne osat myös tulee joskus.
laitoinkin heti ladille spostia ku on sieltä noi pari muutakin osaa tulossa. italiasta vastattiin jo mun vanhaankin viestiin koskien puuttuvaa collaria ja viallista 2nd stage akselia joten kaipa tää tästä
tässä vielä linkki siihen helifreakin keskusteluun
http://helifreak.com/showthread.php?t=396861toinenkin keskustelu käy kovana ku porukalla on tippunu niitä nylon muttereita irti lennon päätteeksi ja perä näin ollen on melkein irti! täsä lienee kuitenkin kyse siitä että ne on vaan väännetty niin kovaa kiinni että ovat sitten murtuneet omia aikojaan. tähän sab sais kyllä kehittää ohjeistuksen että millä momentilla noi laitetaan kiinni!
itse en ainakaan ole tollasia joutunut vääntelemään koskaan ja oli tosi vaikea arvioida miten tiukalla ne pitää olla... väänsin ne sillä kitin mukana tulleella avaimella omasta mielestäni niin että pysyy
heti kun varaosat tulee niin mä ostan pari settiä niitä ja väännää tarkotuksella yhen paskaksi niin että näkee missä momentissa se break point sitten on!