No avataas nyt sitte tämmönen ettei tarvi kaikkia aiheita täyttää aina OT:llä.
Nykyinen fleet:
Gaui 425CF
HK 450TT Pro
Align T-Rex 600EFL Pro
Tuoreimpana tulokkaana on tuo "rexi", "alikili", "kusiainen", you name it. UPS:än kuriiri kaarto pihaan torstaina ja samantien alkoi kasaaminen. Kymmenisen tuntia meni rungon ja mekaniikan kasaamisessa, kun yritti olla huolellinen. Eipä tossa mitään ihmeempiä ollut, lukuun ottamatta tota elevator armia, joka on ihan paska. Sen lisäksi että siihen tahtoo jäädä klappia, tai sitten se takertelee, niin minulla oli vielä kierteetkin siitä rikki. Siis ne, jolla se armi lukitaan siihen akseliin. Sain sen kuitenkin melko tukevasti kiinni, mutta koska tuo toimii samalla anti rotation bracket:tina, niin en oikein tiedä uskallanko lentää tuolla. Uusi osa on jo tulossa. Ehkä voisi huomenna ainakin kokeilla sitä tuossa pihalla sen verran että käyttää nupissa täydet kierrokset.
Tekniikaksi tuohon tuli:
Align 600MX
Castle ICE HV 80
3 x DS610
DS650
BeastX
Hyperion 2S 2100mAh LiFe
2 x Turnigy 3600mAh 6S
Eli Align:in BEC korvattiin tuolla LiFe:llä, josta syötetään suoraan 6,6V vastarille. Peräservolle laitoin regun, vaikka toimisi tuo varmaan ilmankin. Akut ovat ehkä hieman liian isot. Täytyy ostaa noita akkutelineitä ja sträppejä lisää, niin ei tarvi kikkailla aina akun vaihdon yhteydessä, vaan voi vain työntää uuden paketin kopun kyytin.
Jotkut on tohon vaihdelleet lyhyempiä linkkipalloja servoarmeihin ja pidempiä swashiin, että geometria osuisi paremmin Beastin kanssa yhteen. Itse laitoin kuitenkin ihan noi vakio pallot sisempiin reikiin ja kuudella asteella tuli sininen, collective 11 astetta ja cyclikki 11 astetta. Ei bindaa, eikä pullahtele linkit pois, joten mennään nyt ainakin aluksi noin.
Olihan mulla jotain kysyttävääkin... Kuinka paljon teillä yleensä tärisee noi ton kokoluokan vehkeet, kun pyörittää nuppia täysillä kierroksilla ilman lapoja? A: ei yhtään, B: sen verran että juuri ja juuri huomaa, C: saman verran kun emännän (tai miks ei oma!?) vibraattori, D: tärisee kunnolla, E: tärisee p**keleesti? Toi ainakin tuntui noparia testatessa tärisevän paljon enemmän kun esim. Gaui, joka ei toimiessaan tärise oikeastaan yhtään. Oikei, mulla oli kyllä testin aikana perälapojen pultit ja mutterit löysänä (EI NÄIN!!) lavan pitimissä, joten voinee vaikuttaa asiaan? Myös toi autorotaatioratas heittää hiukan, tuttuun Aling tyylin.
Lopuksi tietty niitä kuvia. Tosin huonoja sellaisia. Huono valo ja ei jaksa virittää jalustaa, joten otettu vähän reilummalla ISO:lla ja jostain syystä toi kuvat.fi pakkaa niistä tollasia. Alkuperäset kuvat koneella, on ihan eri näkösiä, mutta en jaksa alkaa pakkaamaan niitä ja uppimaan uusiksi...
Jos pistää kuvissa jokin pahasti silmään (muukin kuin kohina), niin kertokaa heti!!
Ja tuolla on muutama lisää -->
http://tuukkajk.kuvat.fi/kuvat/T-Rex%20600EFL%20Pro/