Kirjoittaja Aihe: DJI purkkien vinkit/kysymykset  (Luettu 373150 kertaa)

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #125 : 12 Kesäkuu, 2012, 17:12:55 »
Nyt on gps tilattu tännekin :) 

Poissa pepenow

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #126 : 12 Kesäkuu, 2012, 19:05:04 »
Huoleton quaditon miekkonen

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #127 : 12 Kesäkuu, 2012, 19:38:38 »
Sanokaas tyhmälle että mitä eroja on käyttää 3S tai 4S akkuja näissä vekottimissa. Mulla on nyt nurkissa vanhoja akkuja joilla olen ajellut Flame Wheel 450 + Naza yhdistelmällä. Sinänsä kummepaa eroa ei niillä ole ollut kun Atti moodissa ajaa, kummillakin kopteri lentelee samankaltaisesti vaikka 4S akku onkin kokoluokkaa isompi ja sen kautta myös huomattavasti painavampi. Nyt lentoaikaa kohtuullisella reservillä tulee 3S 2200mAh akuilla 7 minsaa ja  4S 3300mAh reilut kymmenen.
Miten olis 2 x 2200mAh 3S rinnan? Päästäänkö tuplalentoaikaan vrt. 1 akku vai miten käy?

Asiasta kuudenteen, vain roottorit ja GPS uupuu...



 8)
« Viimeksi muokattu: 12 Kesäkuu, 2012, 19:41:33 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #128 : 12 Kesäkuu, 2012, 23:18:07 »
Kyllä se on semmosta tasapainoilua että hukkaantuuko kapasiteetit painon myötä.
Kokeilemalla toki selviää.

Noihin virtalautoihin suhtautuisin kevyellä varauksella...
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Esku

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #129 : 12 Kesäkuu, 2012, 23:27:10 »
Kyllä se on semmosta tasapainoilua että hukkaantuuko kapasiteetit painon myötä.
Kokeilemalla toki selviää.


Tämä tuntuu pitävän kutinsa todella hyvin. Mutta 2 x 2200mAh 3S ei varmasti tuplaa lentoaikaa vrt.  1x 2200mAh 3S.

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #130 : 13 Kesäkuu, 2012, 00:57:29 »
Noihin virtalautoihin suhtautuisin kevyellä varauksella...
No, kyllä jonninmoisella varauksella suhtaudun myös piuhojen yhteen tinaamiseen... ihan niinkuin käytännöllisyyden takia. Vai oliko sinulla jotain muita vaihtoehtoja mielessä?

Valmistaja ilmoittaa tuolle laudalle näin: "Dickes 70qm Kupfer für hohe Ströme, Anwender haben über 100A gezogen ohne Erwärmung.". Eiköhän se riitä 450-quadiin ja aika isolla toleranssilla?
« Viimeksi muokattu: 13 Kesäkuu, 2012, 00:59:10 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #131 : 13 Kesäkuu, 2012, 05:52:29 »
Juuh, mulla oli jotain myös 100a speksattuja lautoja, mutta jotenkin kun päissään katso "johtimien" pinta-aloja ja funtsi sitä sataa amppeeria, niin ei oikee voittoa meinannut tulla.

Mähä tein mysteeriön kuparitavarasta missä on kuudelle koneelle+aux lähdöt.
Ei kaunis, mutta omaan käyttöön toimiva kun on xt60 liittimetkin joka pannulle.


Suht fiksun näkösenhä saa kun ottaa vaikka pari kuparilevynpalasta ja naittaa ne yhteen nylonipulteilla, toiseen pintaan kasaa plussat ja toiseen miinukset.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #132 : 13 Kesäkuu, 2012, 09:31:51 »
No, hoppas että tuo lauta pelaa. Jos ei niin korvataan kuparirimaratkaisulla.

EDIT: jottei tule spämmättyä tätä ketjua niin lisään tähän vanhaan postiin. Tinasin siihen 4 ESC:lle liittimet ja päävirtapiuhat. Eli tommonen:



Hmm...ainiin, hain ledeille virtapiuhoja. Täytyypä nekin tinata kiinni.
« Viimeksi muokattu: 13 Kesäkuu, 2012, 15:38:28 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Esku

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #133 : 13 Kesäkuu, 2012, 12:02:06 »
jesi, valitettavasti käytän vakiosoftaa, enkä luota taitoihini sen vertaa että alkasin päivittään firmistä :)

Tässä on eräs ohje flyskyn 3-asentoisen namiskan käyttöön: http://aeroquad.com/showthread.php?3462-Flight-Mode-Switch-on-Turnigy-9x-Transmitte-with-standard-Firmware&highlight=turnigy+switch

en saanu tälläkään pelaamaan, assistant software näyttää että x2-kanava muuttuu tuon kolmeasentoisen kytkimen mukaan? Kaikenkukkuraksi tuo softa on alkanu kaatuilemaan kokoajan enkä pysty tekeen sillä yhtään mitään :(

Onko GPS-tilassa myös Atti-automaattisesti päällä? Jos on, niin sittenhän en tarviikkaan tuon säätämiseen mitään muuta kuin 2-asentoisen kytkimen. Force failsafe ois myös mukava saada jotenkin pelittään. Tarvis varmaan miksausten kautta tehdä sekin jollain tapaa.


Muokataas nyt vielä :) eli jätän varmaan kaikkien gainien remotet kanavaan X1. Tietysti ne on säädetty jo etukäteen sinneppäin, remotena sitten voi kaikkia gaineja tarvittaessa lisätä hieman jos sattuu oleen tuulinen sää ilmakuvailuun.

X2 kanavan ja 3-asentoisen lentotilakytkimen saa tuolla ohjeen miksauksella toimimaan kuitenkin Course lock/Home lock/Off - kytkimenä, laitan sen siis siihen. Ainakin tuo Home lock-toiminto helpottaa todennäköisesti kokemattoman lennättäjän hommaa paljon.

Kompromissina sitten GPS/ATTI/Manual-tilan säätäminen 2-asentoiselle kytkimelle ja force failsafe jää pois käytöstä. Sitä ei varmaan lennokki-tilassa saa mitenkään esim throttle holdiin laitettua?
« Viimeksi muokattu: 13 Kesäkuu, 2012, 13:09:23 kirjoittanut Esku »

Poissa WB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #134 : 13 Kesäkuu, 2012, 14:52:42 »
jesi, valitettavasti käytän vakiosoftaa, enkä luota taitoihini sen vertaa että alkasin päivittään firmistä :)

en saanu tälläkään pelaamaan, assistant software näyttää että x2-kanava muuttuu tuon kolmeasentoisen kytkimen mukaan? Kaikenkukkuraksi tuo softa on alkanu kaatuilemaan kokoajan enkä pysty tekeen sillä yhtään mitään :(

Onko GPS-tilassa myös Atti-automaattisesti päällä? Jos on, niin sittenhän en tarviikkaan tuon säätämiseen mitään muuta kuin 2-asentoisen kytkimen. Force failsafe ois myös mukava saada jotenkin pelittään. Tarvis varmaan miksausten kautta tehdä sekin jollain tapaa.


Muokataas nyt vielä :) eli jätän varmaan kaikkien gainien remotet kanavaan X1. Tietysti ne on säädetty jo etukäteen sinneppäin, remotena sitten voi kaikkia gaineja tarvittaessa lisätä hieman jos sattuu oleen tuulinen sää ilmakuvailuun.

X2 kanavan ja 3-asentoisen lentotilakytkimen saa tuolla ohjeen miksauksella toimimaan kuitenkin Course lock/Home lock/Off - kytkimenä, laitan sen siis siihen. Ainakin tuo Home lock-toiminto helpottaa todennäköisesti kokemattoman lennättäjän hommaa paljon.

Kompromissina sitten GPS/ATTI/Manual-tilan säätäminen 2-asentoiselle kytkimelle ja force failsafe jää pois käytöstä. Sitä ei varmaan lennokki-tilassa saa mitenkään esim throttle holdiin laitettua?

Jos Nazan purkissa ei ole GPS kiinni ja käytössä on GPS -tila, niin Naza siirtää lentotilan automaattisesti ATL -modeen. Joten mielestäni riittää, jos laitat kaksi asentoisen kytkimen toimimaan GPS-Norm. Sitten kun sulla on GPS, niin tuskin ihan kauheest lennat ALT -modessa. Vai?

Itsellä tuo failsafe asento ei oikeastaan toiminut, enkä jaksanut alkaa selvittelemään mitä siinä oli vikana. Tuossa modessa naza lykkäri kaasut täysille. Fail safe -mode on automaattisesti käytössä silloin kun nasa huomaa, että vastaanottimen singaali katoaa. Näin ollen fail safe on joka tapauksessa olemassa ja se tulee käyttöön, silloin kun on oikea fail safe -tilanne. Gepsin kanssa on se tulee kuitekin kotiin asti jos haluaa.

Kytkimet saa oikeille kohdilleen säätämällä ATV/end pointteja (Futaba FG8S:ssä 78-100 / 100-79). Jos säätöalue ei riitä, niin tähän minulla ei ole lääkettä. Futessa, kun kaikki toimii.  8)

Edellisellä kerrallan tuo tuli tosiaan tonttiin, niin olin aikasemmin kokeillut jaksaako tuo nostaa 2x2200 mAh paketin? Aika raskaalta vaikutti.  Kun tulin alas, niin huomasin, että olin unohtanut jalan akkupaikkaan 2200 mAh 4S C40 -akun.... (Hexa + Gopro + 4400 mAh 3S + 2200 mAh 4S) Yleisesti ottaen, lentoaika ei voi teoriassakaan tuplaantua, sillä akkukapasiteettia kuluu myös ylimääräisen massan potenttiaalienergiaan ja hallintaan. Kesällä yritän laatia jonkun laisen laskentakaavan optimi lentoajan suhteen eri painotuksilla. Nyt mennään ihan vain niillä akuilla mitä on.  Isojen poikien maailmassa sanotaan, että kerosiinille tarvitaan kerosiinia, mikä kuvaa tilannetta hyvin. Jos Lennät Lontoosta Dubaihin tehden välilaskun Helsingistä, vie tämä reissu vähemmän polttoainetta per matkustaja, kuin suora lento Lontoo-Dubai. Tämä johtuhtuu, juuri tuosta "kerosiinille kerosiiniä" -ilmiöstä. Helsingistä siis lyhyempi matka Dubaihin, mutta matka helsingin kautta on kokonaisuudessaan pidempi. 

Mikäs motti ToniH:lla tuossa on? NTM 28-sarjan 1200kv 250W?

Torpin takia oon nyt ollu maadotettuna muutaman päivän ja on ihan kauheet vierotus oireet. Mulla on 4-5 toimivaa moottoria ja funtsin, että pitäsköhän siirtää rojut tohin QX -runkoon ja kokeilla riittäiskö 12A Plush -eskit millään pikku nättiin lennättelyyn ilman goprota? Mitäs ihmiset on mieltä tosta virran kulutuksesta? Itsellä ei oo amppeeri mittaria. -Vielä.

WB
-Hexa, Dji Nasa
-HK450 GT
-Esky Honey Bee King 4 (RIP)
-Esky Lama 3 (RIP)
-Menoa tahditaa Futaba FG8S ja tunnelman tallentaa GoPro2

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #135 : 13 Kesäkuu, 2012, 16:02:05 »
Mikäs motti ToniH:lla tuossa on? NTM 28-sarjan 1200kv 250W?
Joo, kuulostaa tutulta - ainakin 28 ja 1200kv.Mulla ei ollut mitään tieteellistä prosessia mosien valintaan vaan kopsasin forumeista ja muista lähteistä semmosen mallin, mikä oli saanut kehuja ja tilasin moiset näin alkuunsa. Aikamoinen kierroskone kyllä ;)

Propseiksi tilasin alunperin 8x4.5 EPP:tä mutta ne lienevät missi (saman putkan sekundaa kuin DJI:t). Tulossa myös Graupnerin 9x5 ja ja testimielessä myös 10x5 E-propseja. Näistä 9x5 lienee se oikea.
« Viimeksi muokattu: 13 Kesäkuu, 2012, 17:29:35 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa Tuomas P.

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #136 : 13 Kesäkuu, 2012, 19:59:06 »
Lentelyä Kallen 450:n perässä...myös juniorit osallistuivat  :)




TP.
Hiivaleipä + maapähkinävoi + Pepsi Max

Poissa Pursi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #137 : 14 Kesäkuu, 2012, 04:12:39 »
Hei kaikille, kesis alkaa ja pääsee rauhassa virittelemään Naza X4:sta.
Tilasin jo toisen samanlaisen rungon ja siihen ESC:t ja moottorit.
Ajatus on värkätä Naza paketti, jossa FC + GPS + VU + RX sekä telemetri yksikkö.
Tämä kaikki samalla CF levyllä, joka liitetään parilla liittimellä ja ruuvilla runkoon.

Lisävarusteena kahdella servolla kääntyvä, pikkukameralle tarkoitettu teline FPV lentoa varten.
Mun videolaseissa on oma gyro ja se ohjaa Futaban kautta kameraa katseen suuntaan, ainakin teoriassa... ;D
Servot on 260* kääntyvät...

Eki

p.s. voi kun se Naza GPS Uppi tulis jo...
Trex 550E FBL | 450 pro DFC | 250 pro DFC
Walkera M120D01 | Walkera Mini CP
TBS 3D Disco | TBS Disco Pro | Sky Hero Spider Little
Futaba T8FG | dji RC-system | Walkera Devo 8s | Devo 8
PhoenixRC simu

Poissa Pursi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #138 : 14 Kesäkuu, 2012, 04:18:23 »
No, hoppas että tuo lauta pelaa. Jos ei niin korvataan kuparirimaratkaisulla.

Hei, suosittelen että lisäät reilusti tinaa noiden lattaliittimien juureen. Se pienentää vastusta ja estää juotospiikkien taipumisen...

Eki
Trex 550E FBL | 450 pro DFC | 250 pro DFC
Walkera M120D01 | Walkera Mini CP
TBS 3D Disco | TBS Disco Pro | Sky Hero Spider Little
Futaba T8FG | dji RC-system | Walkera Devo 8s | Devo 8
PhoenixRC simu

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #139 : 14 Kesäkuu, 2012, 12:09:20 »
No, hoppas että tuo lauta pelaa. Jos ei niin korvataan kuparirimaratkaisulla.

Mulla on ebaysta semmonen perus 100A lankku, mitä Jesilläkin jossain vaiheessa oli myynnissä. Max. 3 kg kuorman kanssa painavassa hexassa on jatkuva virta ollut keskimäärin semmosta 30+ A, joskus lähempänä 40 A, 4s akuilla ,eikä oo ainakaan vielä lankku pettänyt. Viilenäkin on jälkimittausten perusteella pysynyt. Pitäis varmaan kokeilla laittaa loggeriin lämpöanturi tuonkin seuraamiseen.

Toinen mielenkiintoinen mittauskohde voisi olla yksittäisten moottorien virrankulutukset erilaisissa lentoliikkeissä. Yhteiskulutuksen perusteella kun ei voi ihan suoraan laskea yksittäisen noparin läpi kulkevaa virtaa. Käytössä 6 x NTM 750kv motit, 10x5 ropellit ja 25 A escit, mutta varmaan 18 ampeerisetkin riittäisi.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #140 : 14 Kesäkuu, 2012, 13:13:46 »
Hei, suosittelen että lisäät reilusti tinaa noiden lattaliittimien juureen. Se pienentää vastusta ja estää juotospiikkien taipumisen...

Joo, tinaa oli vain alapuolella mutta lisäsin nyt myös yläpuolelle.
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #141 : 14 Kesäkuu, 2012, 15:45:03 »
Ajatuksia Nazan, VU:n ja vastarin oikeaoppisesta sijoittelusta?

Nazan nokkapuoli jo selvisikin mutta kun olen kattellut nettikuvia sen sijoittelusta niin aika kirjavaa touhua. Mulla on ollut semmonen käsitys, että se tykkäisi tasan keskelle sijoituksesta (?). Mutta netissä noita on milloin missäkin - varsinkin Flamewheeleissä, joissa on ne "laajennukset" runkolevyissä.

Niinkuin tähän tyyliin:



tai



Onko sillä väliä, onko se keskellä?

Ei muuten mutta kun kiinanpoika päätti leikata miltei Nazan mentävän reiän keskelle asennustasoa....  ::)
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Esku

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #142 : 14 Kesäkuu, 2012, 15:53:08 »
Ajatuksia Nazan, VU:n ja vastarin oikeaoppisesta sijoittelusta?

Mulla on ollu tuossa ulokkeessa sivulla ja nyt tasan keskellä. Ainoa asia missä huomasin selvän eron; ulokkeeseen asennettuna gainit piti pitää jossain 200 pinnassa, keskelle asennettuna tiputtaa 130-140 pintaan tai oskilloi ja pahemman kerran.

Naza menee moottoriliitännät kohti menosuuntaa, mutta se tais olla jo selvä pläkki.

Vastarin pistin flamewheelissä ulokkeeseen, toiseen ulokkeeseen FPV lähettimen. Akku päällä, FPV-sydeemin kamera päällä, Contour GPS pohjassa ja jalaksissa karut pleksistä väsätyt jatkot.

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #143 : 14 Kesäkuu, 2012, 16:17:14 »
Okei eli on vaikutusta paikalla. Keskelle siis.

Tuolla mun ketjussa kuva ekasta sijoitteluhahmotelmasta.
« Viimeksi muokattu: 14 Kesäkuu, 2012, 16:19:19 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa WB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #144 : 14 Kesäkuu, 2012, 17:05:52 »
Okei eli on vaikutusta paikalla. Keskelle siis.

Tuolla mun ketjussa kuva ekasta sijoitteluhahmotelmasta.

Kyl toi näyttäis ihan ok, toki suuntaus voisi olla vähän tarkempi. Toki ton Nazan voisi laittaa tonne runkolevyjen väliin, lähemmäs painokeskiötä, tai mikä ikinä onkaan nimeltään. Itellä kävi ekan asennuksen kanssa niin, että piti vähän väliä säätää liittimien kanssa millon mitäkin ja asennut helppoon paikkaan olisi helpottanut asiaa kummasti.
-Hexa, Dji Nasa
-HK450 GT
-Esky Honey Bee King 4 (RIP)
-Esky Lama 3 (RIP)
-Menoa tahditaa Futaba FG8S ja tunnelman tallentaa GoPro2

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #145 : 14 Kesäkuu, 2012, 19:36:14 »
Suuntausta ei vielä ole koska vasta hahmotellaan eikä mikään ole missään kiinni. Piuhat siis vääntää vinoon eikä edes kuvan oton ajaksi saa nätisti ;)
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa WB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #146 : 14 Kesäkuu, 2012, 20:01:26 »
Tässä olis sitten vähän referenssiä, millasta jälkeä tulee kun lähtö tilanne on noin 40m ja loppu tilanne asvaltti. Sanotaanko näin, että ei ihan hirveesti hymyilytä. Ajoin hetken normi -modessa ja alaspäin tultaessa kopteri veti jälleen takaperin kuperkeikan. Onneksi Gopro ei ollut kyydissä, ja muutenkin tää oli kevyin setti millä oon lentänyt.

Tonille sellanen vinkki, että noitten mottien kanssa ei näkökään kannata käyttää kymppi tuumasia vispilöitä.

Diu-di-diu.

-Hexa, Dji Nasa
-HK450 GT
-Esky Honey Bee King 4 (RIP)
-Esky Lama 3 (RIP)
-Menoa tahditaa Futaba FG8S ja tunnelman tallentaa GoPro2

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #147 : 14 Kesäkuu, 2012, 20:40:11 »
Osanotot  :( Toivottavasti se tärkein säilyi ehjänä?

Graupnerin 9x5:set on tarkoitus pääasiassa laittaa mutta kokeeksi on tulossa setti kymppejäkin. Mikä sun mielestä aiheutti tuon? Eikö riittänyt vääntö tai kierrosherkkyys kymppien kanssa? Aikamoinen kiekkakonehan toi on. Vai kyykkäskö joku kone tai ESC?

Tuolla maailmalla ovat jutelleet, että Nazan kanssa paras tapa tulla alas on liu'ussa eikä suoraan alaspäin. Eli etukallistuksella mutkittelee alas ja vasta lähellä maata ottaa suoraan alas. En sitten tiedä päteekö normimodeen myös?
« Viimeksi muokattu: 14 Kesäkuu, 2012, 20:46:18 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #148 : 14 Kesäkuu, 2012, 20:42:43 »
karmeeta katteltavaa   :-X

Tänään tuli kolvailtua nuo uudet akut (4s 4500mah)
ja voe pojat kun parani kopteri. liikkeet on tarkkoja ja kierää hyvin.  ekoilla akuilla ajoin 7min ja virtaa jäi 15.8v 8" potkureilla. :)


Esku

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #149 : 14 Kesäkuu, 2012, 21:11:28 »
Auts :/ pahaa jälkeä.

Tänään oli tulla itelläkin tontitus, vähän liian agressiivista lentoa ATTI päällä. Lensin eteenpäin ja rupesin jarruttelemaan vauhtia, heittää koneen väkisellä vaakaseen ja siitä kallistuu voimakkaasti taaksepäin. Hetken se siinä jotain venkuloi kunnes asettu aloilleen ???

Kattopa BigDaddy paljonko saat lentoajaksi tuolla akulla, vois itekin siirtyä 4s aikaan ja tilata graupnerin 8x5 E-Propit :)

muoks: masiinaan on tullu niin paljon tärinää että kaikki videot on täynnä jellyä. Yhessä motissa laakerit tulossa rohinasta päätellen tiensä päähän.
« Viimeksi muokattu: 14 Kesäkuu, 2012, 21:15:46 kirjoittanut Esku »

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
5584 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Joulukuu, 2008, 19:22:51
kirjoittanut Vispilä
63 Vastauksia
27446 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2010, 22:40:06
kirjoittanut Dutchman
21 Vastauksia
10151 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2009, 09:22:06
kirjoittanut znake
6 Vastauksia
3666 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Lokakuu, 2009, 09:25:57
kirjoittanut Rotary
6 Vastauksia
4184 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Elokuu, 2011, 00:38:41
kirjoittanut Sammy