Kirjoittaja Aihe: Kallen kopterit  (Luettu 167617 kertaa)

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Kallen kopterit
« : 24 Huhtikuu, 2012, 18:31:54 »
Tässä puolisen vuotta harrastelleena voisin itsekin aloittaa tällaisen ketjun. Ostin siis viime syksynä ensimmäisen kopterini, Blade 400:sen. Sitä opettelin leijuttelemaan ja vähän kaartelemaan taivaalla. Se ei kerinnyt mulla olla kuin noin kuukauden päivät. Sen kanssa kävikin niin, että saanut sitä vähän tuulisemmalla säällä enää tulemaan takaisin vaan otin sen holdilla alas jossain muutaman sadan metrin päässä. En kuitenkaan löytänyt kampetta enää vaikka olin näkevinäni mihin se tippui. Syyllinen on mitä luultavimmin muutaman metrin leveä oja joka kulkee lennätyspaikan läpi. Kävin etsimässä sitä varmaan neljänä päivänä putkeen kunnes luovutin :)

Tilalle tuli sitten T-Rex 450s GF, eli vähän vanhempaa mallia. Sen kanssa sitten jatkettiin siitä mihin jäätiin. Muutama kuukausi meni vaan leijutellessa, kunnes ostin simun. Sen jälkeen alkoi jotenkuten luonnistua oikealla koneella flipit, rollit sekä inverted leijuttelu.

Nitrokopterit kiinnosti heti alkuunsa ja tuossa pari kuukautta sitten rakensin tuollaisen Hirobo Shuttlen. Sen kaveriksi hommasin vielä käytetyn 50 Raptorin.

Raptorista kilahti kone heti ensikäynnistyksellä. Männästä puuttui pala ja männänrengaskin oli kolmessa osassa. Varmaan jonkin aikaa jo käynyt entisellä omistajalla laihalla. Laitoin siihen uuden männän sekä männänrenkaan. Etummainen laakeri meni myös vaihtoon. Tänään oli ensimmäiset taivaslentokokeilut raptorilla ja hyvin se kulki. Vastatuuleenkin meni kauheaa vauhtia Shuttleen verrattuna :) Autorotaatioiden tekeminenkin oli jotenkin todella helpon tuntuista, inertiaa on vaikka kuinka paljon. Ongelmiakin oli, sillä ekalla tankillisella perän sliderista löystyi eräs osa joka esti perän toiminnan. Kopteri alkoi yhtäkkiä hiljalleen pyöriä eikä vastannut perän ohjaukseen. Äkkiä holdi päälle ja pyörivällä koneella rotaatio :) Hiukan siinä pulssi nousi, heh. En uskaltanut vielä kokeilla mitään temppuja tuon kanssa. Katsotaan ensi kerralla sitten.
« Viimeksi muokattu: 30 Heinäkuu, 2014, 03:17:42 kirjoittanut KL »
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #1 : 29 Huhtikuu, 2012, 17:02:51 »
Tänään nelisen tuntia lennättelyä Paattisilla. Raptorilla kokeilin ekaa kertaa silmukoita ja vaakakierteitä. Vaakakierteistä tuli aina jotain ihme tynnyreitä, mutta silmukat menivät ihan ok alkukankeuksien jälkeen. Taas tuli muutamia autorotaatioita tehtyä ja kerran tuli vähän kovemminkin alas kun tein vahingossa myötätuuleen. Hiukan jotenkin vaivaa kun tuossa rapussa ei ole mitään tarroja tms. Pelkkä valkoinen koppa. Ensi viikolla täytynee laittaa tarrat tilaukseen. Muuten kyllä kone toimii kuin unelma.

Hiroboakin käyttelin, mutta siihen on tullut nyt jotain outoa vaivaa. Tehot ovat aivan kateissa jostain syystä. Kone käy aika lämpimänä vaikka samat säädöt kuin ennenkin. Vaikka avasin neulaa reilusti, niin silti lämpenee. Kone puutui aivan täysin siinä leijutellessa ja tuli sen takia aika raju laskeutuminen, joten jätin homman sikseen. Täytyy tutkia.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #2 : 30 Huhtikuu, 2012, 12:48:38 »
Halusin näkyvyyttä raptoriin ja ostin jossain mielenhäiriössä Camo-kuvioisen tarrasetin, hehe.

http://www.ebay.com/itm/Raptor-30-50-TITAN-V2-CANOPY-DECAL-SKIN-CAMOFLAGE-CAMO?item=260996194188&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8082366691532243122

Miten noita tarroja olisi paras kiinnittää kopteriin? Oliko siihen jotain niksejä että saa aseteltua ne suoraan?
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa Simo_M

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #3 : 30 Huhtikuu, 2012, 14:28:19 »
Ihan silmällä noita tarroja pitää linjata. Mukana tulee ohje missä järjestyksessä noita paloja pitää laitella. Kabiini kun on vino ja kaareva vähän joka suuntaan niin ei niitä oikeastaan "suoraan" laiteta, lähinnä tarraa pitää koittaa linjata siihen edelliseen tarrapalaan.

Isompia tarroja asennetaan usein fairy veden kanssa, mutta näissä se ei oikein onnistu koska tarroja pitää hiukan venyttää. Föönistä voi olla apua venytyksessä.

Rasvat hyvin pois pinnasta ja sormista. Fairy toimii tässäkin ellei löydy vahvempia aineita.

Nitrokopterin tarroitusten reunat kannattaa käsitellä lakalla tai pikaliimalla. Hammastikku on hyvä työkalu.

Overdrivessä "asentajan" vinkki isoihin tarroihin.

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #4 : 01 Toukokuu, 2012, 18:11:09 »
Kiitoksia vinkeistä Simo.

Tänään raptor lensi Paattisilla kolme tankillista ja nyt alkoi jo rollitkin sujua paremmin. Tuli alkuun laitettua ihan liikaa negatiivisia kulmia joten silloin tulee näköjään vaakakierteistä tynnyriä helposti. Silmukoita ja autorotaatioita vähän korkeammalta tuli myöskin taas harjoiteltua.

Hiroboa taisikin vaan vaivata jotkut hölmöydet lapakulmissa. Nyt pitäisi olla säädöissä ja illalla mahdollisesti tuohon lähikentälle kokeilemaan.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #5 : 04 Toukokuu, 2012, 12:44:32 »
Hirobo toimii taas. Kyllä se ongelma oli kuitenkin väärin säädetty nuppi.

Löytyi täältä Paimion suunnalta hyvä lentopaikkakin. Sellainen pieni niitty/pellonpätkä. Se kun on aika lähellä moottoritietä, niin ei pitäisi varmaan nitron ääni haitata illallakaan. Tuli myöskin huomattua, että herättää aika paljon kiinnostusta tämä kopterointi. Kentälle juoksi heti eräs Rc-autoharrastaja kameran kanssa ja varmaan kolme autoa pysähtyi läheiselle bussipysäkille tiirailemaan lentelyä :) Rc-automies tiesi kertoa että pelto on hänen kaverinsa ja ei pitäisi olla kuulemma mitään ongelmaa jos siinä lennättää.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #6 : 06 Toukokuu, 2012, 18:39:50 »
Paattisilla taas neljä tai viisi tankillista lennätystä. On se vaan hauskaa tuolla rapulla lentää. Nyt alkaa pikkuhiljaa tottumaan tuohon koneeseen. Kokeilin tehdä muutamia immelmanneja, pystykäännöksiä sekä todella korkealta (mun mittakaavalla) autorotaatioita. Viimeisellä tankillisella kokeilin vielä vetää nopeusvetoja. Kyllähän tuo rapukka myötätuuleen menee kovaa, mutta ei vastatuuleen mitään mainittavaa vauhtia.

Pakko kai hommata sellainen field boxi jossa power paneeli kun taas oli hehkusta patteri tyhjä.

Mites muuten kun tuossa Raptorin washout armissa on kaksi vaihtoehtoa sille pallolinkille, niin mahtaako roll rate lisääntyä paljon jos laittaa siihen ulompaan? Jostain luin että tulisi aika kiikkeräksi?
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #7 : 09 Toukokuu, 2012, 14:01:36 »
Ostin uuden kuitukopan Raptoriin johon tilasin siis nuo camokuvioiset tarrat. Ilman tuota saippuavesivinkkiä ei olisi tullut yhtään mitään tuosta tarrojen asettelusta, ihan mahdotonta ilman. Alunperin piti tuo "ikkuna" maalata mustaksi, mutta ajattelinkin jättää sen noin. Uskoisin että näkyy paremmin tuolla tavalla.

SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #8 : 14 Toukokuu, 2012, 00:36:26 »
Jaaha, Raptor Down.

Olin tänään illansuussa Paimiossa lennättämässä, kun en Paattisille äitienpäiväkahvitteluilt a kerennyt. Tosin lennätykset kesti sen 20 sekuntia kunnes joku osa antautui. Kopteri alkoi yhtäkkiä kaarroksen jälkeen vetää jotain piroflippiä itsekseen eikä vastannut ohjaukseen. Koitin laittaa holdia päälle ja throttle cuttiakin painoin monta kertaa, mutta ei mitään vaikutusta. Kone huusi maassa, mutta ei juurikaan tehnyt mitään chicken dancea. Motti kuitenkin sammui juuri kun ehdin paikalle, paineletku oli irronnut putkesta. Virrat olivat näköjään kateissa enkä saanut niitä siinä kentällä enää päälle.

Kotona kun tutkin asiaa, niin huomasin että yksi regulaattoriin menevä johto oli irronnut/katkennut. Olisikohan se siis lähtenyt jo ilmassa irti.

Saldoa:

Lavat
Nupin akselit (uskoakseni)
Peräputki
Landarit
Canopy
Muutama linkki

Tietty harmittaa kun tuo uusi koppa meni, eihän se siis kerennyt olemaan kuin sen 20 sekuntia ilmassa, heh.

Loppukevennyksenä kuva tuosta kätevästä latausjohdosta jonka tilasin hobbykingiltä :D
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #9 : 17 Toukokuu, 2012, 19:39:30 »
Olen tuota Raptoria tässä purkanut ja kyllä se syyllinen oli tuo alignin regulaattori. Siitä oli - johto irronnut piirilevystä. Kolvasin sen nyt uudelleen, saa nähdä kauanko kestää. Tuosta on kyllä näemmä enemmänkin juttua netissä, täytyy miettiä jos vaihtaisi koko palikan.

Olisihan tuossa voinut käydä huonomminkin jos olisi ollut enempi korkeutta. Jollain on ollut vähän huonompi mäihä:

http://rc.runryder.com/helicopter/t356894p1/
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #10 : 17 Toukokuu, 2012, 19:46:32 »
hhhei!

Mittailes tosta mustekalasta että kaikkien napaisuudet on oikein tai/ja edes kunnolla juotettu.
Idea tuossa ihan hyvä, laatu paikoitellen vaihteleva.

Eikä kannata kahta akkua vahingossakaan kytkeä samaan aikaan, eikä mitään kauheita virtoja...
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #11 : 17 Toukokuu, 2012, 20:07:30 »
hhhei!

Mittailes tosta mustekalasta että kaikkien napaisuudet on oikein tai/ja edes kunnolla juotettu.
Idea tuossa ihan hyvä, laatu paikoitellen vaihteleva.

Eikä kannata kahta akkua vahingossakaan kytkeä samaan aikaan, eikä mitään kauheita virtoja...

"Mustekala" on ollut käytössä jo hetken aikaa :) Kaikki liittimet mitä olen tarvinnut on pelittänyt ainakin toistaiseksi. Mutta pitää tulevaisuudessa tutkia tarkkaan jos tarvitsee jotain uutta. Lisäksi täytyy olla tarkkana ettei muutamasta tipu se "hattu" pois.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #12 : 18 Toukokuu, 2012, 22:13:59 »
Eilen tuli lennäteltyä muutama tankki Hiroboa ja kyllähän silläkin ihan mukavaa vauhtia pääsee, ainakin myötätuuleen, heh. Mutta tehoa ei ole mitään inhottavia tilanteita varten valitettavasti. Lentelin muutamia silmukoita ja pystäreitä. Lisäksi opettelin kahdeksikkoa lentämään toiseen suuntaan kuin yleensä. Olisi tuokin pitänyt opetella vähän aikaisemmin, aiheutti lievää tykytystä taas :)

Lennätyksen aikana huomasin jo että perä alkoi valumaan hitaasti oikealle. Kun otin kopterin maahan niin huomasin että Futaban Gy611 modulista oli näyttö pimeänä. Ainoastaan pieni pilkku näkyi reunassa. Olisikohan näillä joku yhteys? Joltain foorumilta luin että Futaba pyytäisi 90 dollaria näytön korjaamisesta, eli tulee halvemmaksi kytätä käytettyä vastaavaa laitetta. Tai vaihtaa kokonaan gyroa. Ellei jollain jostain syystä olisi myydä mulle pelkästään tuota modulia? :)

Taas loppui lennätyksen päätteeksi polttoaine. Onneksi sain otettua rotaatiolla ehjänä alas. Motti kuitenkin lämpeni aika paljon. Täytyy varmaan vaihtaa joku parempi klunkki, jotta ei menisi niin laihalle lopputankista.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #13 : 19 Toukokuu, 2012, 19:43:58 »
Onkos kellään mitään ideaa, että miten saisin tuon kuusiokolon irti tuosta? Tuo 2mm koko on ainoa johon mulla ei ole kunnollista työkalua joten meni pyöreäksi tuo. Ensimmäisen pyörähdyksen jälkeen otin kolvin ja lämmitin tuota kantaa, mutta ei auttanut enää, meni vaan pahemmaksi. Koitin myös nakuttaa torxia tuohon mutta ei onnistunut sekään. Enkä tiedä uskaltaako millään dremelilläkään tehdä lovea kun sitten varmaan menee helposti tuo osakin paskaksi.

On muuten aivan perseestä tämä Raptorin pääakselin laakereiden vaihto. Olisi voitu tehdä vähän helpommaksi :(
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #14 : 19 Toukokuu, 2012, 20:37:40 »
Kokeile varovasti dremelillä tehdä siihen ura.
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #15 : 19 Toukokuu, 2012, 20:44:01 »
Niinkun TeemuK sano dremelillä uraa ja sit lattapää ruuvarilla nätisti irti :)
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #16 : 21 Kesäkuu, 2012, 13:11:34 »
Päivitystä vähän tännekin.

Kiitoksia vinkeistä, dremelillä se sitten lopulta lähti. Tuo laakereiden vaihto oli kyllä niin perseestä että meni totaalisesti motivaatio vähäksi aikaa, heh. Onneksi piti vaihtaa vain se ylempi, niin ei tarvinnut ottaa sitä koko "keinua" irti. Veistelin runkoa myös hieman jotta sen ylemmän saa tarvittaessa nopeasti vaihdettua. Täältä mallia: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=198529

No, rapu olisi vihdoin taas lentokunnossa. Vaihdoin myös koko regun koska viimeksi juurikin se petti ilmassa. Laitoin tilalle Alignin B6t:n jossa myös nappihehku. Tänään mahdollisesti lennättämään. Edellisestä kerrasta onkin hetki, kun se phoenixin johtokin alkoi temppuilemaan :(
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #17 : 21 Kesäkuu, 2012, 17:32:17 »
Hyvinhän se rapu jälleen lensi. Kolme tankillista ehtisin vaan lennätellä kun oli vajaa kannu mukana. Kovasta tuulesta ja lennättelytauosta johtuen en uskaltanut mitään erikoista tehdä, piti hakea vaan tuntumaa uudelleen. Rotaatioita pystyi kuitenkin tekemään helposti kovan tuulen takia.

Nappihehku onkin tosi kätevä ja pelitti hienosti.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #18 : 24 Kesäkuu, 2012, 15:39:39 »
Nyt maistuu taas kopterihommat. Tänään ajelin neljä tankillista rapulla ja harjoittelin pääasiassa flippejä joka suuntaan sekä inverted leijuttelua. Alkaa pysymään ihan hyvin paikoillaan. Ei nyt vielä voi ruveta ihan mitään ruohoja leikkaamaan pihalta, mutta kuitenkin ihan ok. Pikkurexiinkin tuli viimeinkin tilattua puuttuvat varaosat, ei ole napannut oikein sitä alkaa laittamaan kuntoon. Jotenkin noita isoja on vaan niin kiva lennättää, mutta toisaalta nuo pienet on aika paljon kätevämpiä.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #19 : 29 Kesäkuu, 2012, 11:39:20 »
Paattisilla eilen kolme tankillista hyvässä säässä. Inverted lennätys ja flippailu oli taas työn alla. Yhdellä autorotaatiolla onnistuin tulemaan vähän rajusti alas, perä kolahti ensin maahan aika kovaa, mutta mitään ei kuitenkaan mennyt rikki.

Mites muuten, kun raptorin mukana tuli Futaban Govi, niin tarvitsen tietty 7-kanavaisen vastarin että saan sen käyttöön, mutta pitääkö lähettimessäkin olla 7-kanavaa? Entä mites kun siinä tuulettimessa oli vain yksi magneetti, niin riittäkö se?

Kuvassa nitrot
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #20 : 15 Heinäkuu, 2012, 19:08:40 »
Tänään Paattisilla muutama tankillinen lennättelyä. Eipä kerennyt paljoa lennättämään kun melkein koko ajan tuli vettä. Raptori toimii kyllä tosi hyvin ja Rolle mittaili kiekkojen olevan jossain 2000 huitteilla joka on varmaan ihan hyvä Raptorille.

Tämän päivän lentojen jälkeen huomasin että peräputkeen oli ilmestynyt lommo ja lavoissa on punaista väriä peräputkesta. Eli siis boomstrike siinä on käynyt, mutta onneksi tullut vaan pelkkä lommo. Ei kyllä mitään hajua että missä tilanteessa se olisi voinut tulla. Mulla on kuitenkin tuossa vielä ne normaalia jäykemmät siniset lepatuskumit. Punaisetkin olisi hyllyssä, mutta en tiedä sitten että onko niistä hyötyä. Jostain lueskelin että tuo muovinuppi saattaa ajan myötä alkaa vähän elämään ja boomstriken vaara kasvaa. Täytyy varmaan laittaa alunuppi hankintalistalle.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #21 : 22 Heinäkuu, 2012, 01:01:52 »
Selailin huuto.nettiä ja uskon löytäneeni kadonneen blade 400-kopterini. Siellä on myynnissä täsmälleen samanlainen torpattu peli. Kyseisessä kopussa on samanlainen akku ja vastari sekä satelliitti köytetty nippusiteellä samalla tavalla kuin omassani oli. Tietenkään en voi olla 100% varma asiasta, mutta aika epäilyttävältä tuntuu. Kopteri vielä tässä lähikunnassa myynnissä. Myyjällä näemmä vielä negatiivista ja neutraalia palautetta jonkin verran. Tekisi mieli lähestyä asiasta mutta enpä tiedä että miten :(

Tuota pyydettyä 100 euroa en ala mahdollisesti omasta kopteristani uudestaan maksamaan :)

SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #22 : 22 Heinäkuu, 2012, 01:44:11 »
Ilmoita asiasta poliisille ja mene käymään. Saat varmasti sen takas. Tollaset näpisteliät ei hanttiin edes yritä laittaa. Skoudet ymmärtää kyllä, kun kerrot tilanteen. Mä ostaisin sen ja sanoisin että tulen hakemaan rahojen kanssa. Sitten paikan päällä kertoisin, että tämän on muuten minun ilman tota satastakin.

R
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #23 : 22 Heinäkuu, 2012, 03:51:02 »
Ainaskin myynti ilmoituksen perusteella myyjä ei ole ikinä harrastanut koptereita kun ei tiedä osien nimiä ja kun tosta paketista puuttuu vielä ohjain niin suosittelisin että otat yhteyttä myyjään niin kuin rane sanoi.
ps. ei ole enää mitään hävittävää :)
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Kallen kopterit
« Vastaus #24 : 22 Heinäkuu, 2012, 04:04:17 »
Pistin sille tuonne kysymyksiin että taitaa olla minun kopterini. Toivottavasti ei nyt poista koko ilmoitusta. Olisi kyllä erittäin mukavaa saada tuo kone takaisin, senkin takia kun sitä tuli etsittyä niin pirusti silloin viime syksynä. Kiinnostaisi myös tietää että mistä se on lopulta löytynyt.

Joo, eipä taida tuo kaveri juurikaan näistä vehkeistä tietää. Aloitushintakin aika suolainen, kun en uutena alunperinkään tuosta maksanut kuin 150 euroa ja siinä oli kaksi akkua mukana :)
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2850 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Maaliskuu, 2008, 18:02:46
kirjoittanut Mikaelni
Jaska.t kopterit

Aloittaja jaska.t « 1 2 ... 19 20 » MyFleet

494 Vastauksia
184623 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2020, 19:53:15
kirjoittanut Matti Häkkinen
4 Vastauksia
4393 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Heinäkuu, 2008, 18:35:15
kirjoittanut Mikaelni
njs:n kopterit

Aloittaja njs « 1 2 ... 9 10 » MyFleet

230 Vastauksia
137393 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Elokuu, 2018, 20:11:57
kirjoittanut TimoK