Tänään oli todella hyvä lennätyspäivä. Paattisilla hienossa kelissä pöristelin joku 6 tankkia. Mulla on yleensä ollut tavoitteena että pakotan itseni opettelemaan yhden uuden jutun aina kentällä, vaikka pienenkin. Tänään tuli varmaan kolme tai neljä liikettä opeteltua.
Ensiksi kokeilin piroflippiä, jota sain tehtyä samoin kuin simussa, eli puolikas flippi jonka aikana yksi piro:) Näiden puolikkaiden väliin tulee aina jostain syystä sellainen sekunnin paussi, täytyy jatkaa simulla treenaamista. Yllätyksekseni liike oli oikealla kopulla aivan samanlainen suorittaa kuin Phoenixin simussa. Simu siis toimii
Joka tapauksessa, hyvä fiilis jäi.
Piroflippi harjoitusten lisäksi kokeilin varsinaista selkälentoa koska olen jäänyt aina siihen leijutteluasteelle. Tein sellaisia pystäreitä josta tein ohilentoja matalalla selällään.
Kokeilin myös ekaa kertaa rainbowia, joka ei nyt mennyt mitenkään erityisen nappiin, mutta kaipa sen siitä tunnistaa.
Lopuksi vielä harjoittelin nose in - leijutusta, koska se on jostain syystä jäänyt.
Kiitokset vielä Sampalle Spartanin Quarkista. Todella helppo gyro oli säätää ja ei ainakaan mun lennätyksillä päästänyt irti missään tilanteessa.