Kirjoittaja Aihe: Heikin kopterit.  (Luettu 62788 kertaa)

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #50 : 29 Heinäkuu, 2012, 16:43:27 »
Loman päättymisen kunniaksi video muistoksi kesästä 2012.
29.7 oli hellettä ja quadrosta otettiin melkein kaikki irti.
Viimeisssä lennoissa lähtee jo kampeamaan oikealle - näin käy aina kun puskee quadron rajoille. Mistä johtunee...


Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #51 : 02 Elokuu, 2012, 22:09:57 »
Tästä taitaa tulla tämmöinen torppi & kehityskertomus. Näitä on varmaan hyvä katsella muutaman vuoden päästä :-)

Tänään tuli sitten torppi. Nykyisin torpeissa on se ero aikaisempaan, että jotakin järkevää korjausta on menossa kun tullaan alas. Niin kai nytkin.

Inverted forward ympyrä nro 2 menossa. Sitten vaan takanurkalla suunnat sekas ja kopu oikeinpäin. Korkeutta tuli pois paljon, joten collective ylös korkeutta, mutta ketoonhan se meni.

Base plate, maingear, akku teline, laskuteline. Ylin linkki toisesta lavasta rikki. Eli nokkapainoisesti oikein päin heinikkoon se pärähti.

Ehjänä lavat, pääakselikin suora, lepari suora. Pääakselin vaihdoin ja katsotaan jos on värinöitä vaihdanko nupin yläpäästä muuta.

Mutta näin tätä oppii - uutta koettamalla. Varaosia riittää ja parissa tunnissa tuon kasaa alusta loppuun. Joten samanlainen meno jatkukoon! :-) Onhan tästä edellisestä tahattomasta maakosketuksesta jo muutama viikko....

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #52 : 04 Elokuu, 2012, 18:32:36 »
Ja taas mäkeen - perä petti.
Startissa jo heitit vähän sivulle.Ihmettelin. Sitten testasin muutaman kerran. Ehdin just ottaa inverted ja perä rupesi pyörimään ympyrää. No vähän negatiivista ja hold.

Onneksi oli hyvä heinikko. Vain main rotor hub rikki. Muuta ei mennyt rikki. Pääakselikin ihan suora. 30 min niin kone taas kasassa.

Mitähän tapahtui? Peräservo ja gyro näyttää nyt toimivan kuitenkin. Pahinta tässä on se, että miksi perä petti. Nyt pitää lentää jokunen akku tod rauhallisesti sormi holdilla ja katsoa ettei homma vaan toistu. Ja vaikka ei toistukkaan, niin joku pettävä juttu tuossa kopussa nyt on. Se pitäisi kuitenkin saada pois...

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #53 : 09 Elokuu, 2012, 20:54:59 »
Walkera Genius CP muutti meille. Tuossa takapihalla torppaillut sitä ihan urakalla. Hyvin kestää kun on ruohikkoa alla.

Vakiovehkeillä menee inverted noin 2 min per akun alku. Sitten pitää ruveta ajelemaan pelkästään oikein päin. Tietty kuskissakin voi olla parantamista. Hyvin se menee tuossa takapihalla.

Toivotaan, että tuolla tulee tehtyä sitä perustreeniä ja ison kopun torppailu vähentyisi. Inverted juttujen alkusi torppeja on kyllä riittänyt. Nose-in menee, mutta sitten joku naksahtaa ja tail-in ajelussa menee ees-taas suunta sakas. No opin vielä! :-)

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #54 : 09 Elokuu, 2012, 22:11:54 »
Nose-in menee, mutta sitten joku naksahtaa ja tail-in ajelussa menee ees-taas suunta sakas. No opin vielä! :-)
Joo, tuo on tuttu tunne kun opettelee jotain aktiivisesti eikä edellinen juttu ole vielä uponnut aivojen perälle ihan täysin 100 rosenttisesti. Kompuutteri raksuttaa ylikierroksilla ja välillä tulee syntax error.

Itellä tekee taivaslennossa samaa kun on simulla treenannut selkälentoa kovasti niin sitten oikealla mahallaan lentäessä tulee vedettyä nokkaa ylös työntämällä ja päin vastoin. Kopteri kulkee kuin kenguru pitkin taivasta.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #55 : 09 Elokuu, 2012, 23:06:20 »
Lainaus
Nose-in menee, mutta sitten joku naksahtaa ja tail-in ajelussa menee ees-taas suunta sakas. No opin vielä! :-)
Ihan sama juttu!
Tuo voi jäädä pahimmillan päälle.  Mulla tulee vieläkin (4 vuoden jälkeen) joskus kylmiä hetkiä juuri silloin kun joku kuvio on tail-in suunnassa. vaikka keskimäärin kaikki asennot käy.
Joka lennolla olis vissiin hyvä  käydä hallitusti kaikissa orientaatioissa mitä osaa, kunnes se tuntuu turhalta.

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #56 : 14 Elokuu, 2012, 20:26:54 »
Walkera CP:llä lentely jatkuu. Näytää olevan niin, että vakioakku kyykkää, jos antaa kulmia liikaa. Sen takia pitää olla hellävarainen kulmien kanssa. Toivotaan, että HK:n nanot tuo kestoa lisää. Niitä tulossa muutama lisää.

Multikopteri rintamalle uutta. Nyt on tulossa Talon Hexa rungoksi. Taidan aluksi siirtää nykyiset motit (Turnigy 2217) ja esct (Plush 25A BLheli softalla) tuohon kyytiin APM2.0:n kaveriksi. Testailen miten tuo yhdistelmä lentää ja sitten pohdin uutta viritelmää.

Minititan pysynyt maassa, kun pikkukopulla on lennelty.

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #57 : 15 Elokuu, 2012, 19:05:47 »
Noniin! Talon Hexan kokoaminen aloitettu. Josko jo viikonloppuna lentämään.

Myös rujo kopaton Minititan saa hienon kuorrutteen - Helidirectiin hot dealina 15 dollaria (+ 15 dollaria postikulut)

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #58 : 25 Elokuu, 2012, 20:51:06 »
Nyt on ollut suht paha rikkoontumisten pätkä. Noin 2 akun jälkeen kopu aina pöydällä ruuvattavana... :-)

1. Minititanin ESC meni rikki. No hommasin Sutililta hyvän escin. Toisin siinä oli 6v BEC. Hyvinhän se lensi.

2. No peräservo petti. 6V oli varmaan vanhukselle liikaa. No pirottaen maahan. Ei oikeastaan mitään rikki. (1. iso pelastus)

3. Kotiin tullessa testailin nuppiservolla oliko gyro ok. No nuppiservo rikki. Digisignaali oli varmaan analog servolle liikaa. Onneksi löytyi hyllystä yksi samanlainen Hitec servo.

4. Sitten lentämään. Joku oli harjannut koiraansa minun lentopaikalla. No pöllytin siitä karvoja pois lentelemällä matalalla. Yhtäkkiä perä alkaa pirottamaan. Äkkiä alas. Mitään ei rikki, mutta karvoja iso keko peräroottorin akselilla ja ohjaus korkannut. (2. iso pelastus)

5. No sitten kotiin ja taas lentämään. Hyvin kulkee. Vedin silmukan ja sitten kopu alastullessa alkaa plörisemään. No hold päälle ja mättäälle. Ylin linkki oli irti. Säädin lapakulmia kun vaihdoin cyclic servon, ja ajattelin että kierre jää lyhyelle. No se korkkas. Holdilla mäkeen ja ei mitään rikki. (3. iso pelastus) Vaihdoin linkin ja kopu pelaa.

6. Ajelin takapihalla Genius CP:llä. Aurinko vähän paitoi silmiin ja homma ei ollut ihan kohillaan. No sitten se kopu oli puussa. Ravistelee sitä hetken ja se tulee alas. No tail boom poikki. Kun sitä tarkemmin katsoin, niin eihän se ollut poikki irti vain. No kiinni ja taas ilmaan.

--> eli monta torppia. Genius CP:n puuhunajo ihan oma moka. Potentiaalia moneen täysräjähdykseen. Mutta ehkäpä se oppiminen on sitä, että osaa torpata paljon rikkomatta ja jos on rikki niin korjaa nopsaan.

Nyt koput kunnossa ja huomenna lisää ilmaa! :-)

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #59 : 10 Syyskuu, 2012, 20:27:16 »
Vähän toisenlainen lentelypätkä takana. Tilan nerapoa vähän itsellekin muistoksi.

Minititan
  • Cyclic servo kärysi. Tein rollin, niin kopu oli jo oikeinpäin ja jotenkin ihmeellisesti putosi. No maassa sen puolen servo jolle putosi teki ihme siksakkia ja sen jälkeen hiljeni kokonaan. Kun tämä pilotti ei tee "koskaan" virheitä, niin sovitaan että se torppi oli servon vika. No jokatapauksessa servo kärysi.
  • No hommasin siihen Tren lentomiehiltä servot, mutta niiden armit oli vähän lyhyet. Koettelin löytää servoarmeja järkihintaan & Verticalista, mutta en saanut. No laitoin Ladille tilauksen kolmesta samanlaisesta. Ompahan varaosia. Minititan ollut siis maassa muutaman viikon.
  • Toivotaan että Minititan lentää jo tällä viikolla.

Genius CP
  • Ajelin yhden rungon loppuun. Laskutelineet oli poikki. Sitten tail boom katkesi kokonaan. No täysiremontti. Vaihdoin rungon ja tailboomin. Sitten meni perämoottori. No sen vaihto sujui nopsaan. Nyt päämotti pitää vähän melua, onkohan se menossa loppuun? Onhan sillä jo varmasti reilusti yli 50 akkua ajettu, joten varmaan pian on aika
  • Genius on opettanut paljon. Ylösalaisin se lentää 90 % ajasta. Inverted pirot jo suht hyvin. Nenä edellä inverted menee täysin. Peräedellä on vielä opiskelun alla. Mulla on hyvä reenipaikka - pehmyttä nurtsia paljon, joten laskut ovat suht pehmeitä.
  • Kerrassaan mainio opiskelupeli tuo Genius CP. Jos olisi pitänyt tuo kaikki opiskella 450-kokoisella, niin olisi varaosia tarvinnut varmaan kaksi sankollista. Tietty vielä tod. epäselvää miten nuo opit siirtyy 450-kokoon...

Talon Hexa
  • Osat periaatteessa olemassa. Nyt pitäisi vaan laitta vehje kasaan.
  • Korkea laskuteline vielä tilaamatta. Taitaa jäädä pimeiden talvi-iltojen säätämiseksi tuo hexa. Hieno siitä tulee vielä...

Poissa Vipe83

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #60 : 10 Syyskuu, 2012, 21:29:10 »
Minkälaista telinettä olet tuohon Talon hexaan suunnitellut? Itsellä on tuo Copterframesin Twodee v2 gimbal tulossa kiinni ja tarviis myös kehitellä jotkut korkeammat jalakset.
Tällä hetkellä 3 kulmassa itsetehdyt 18cm hiilikuitulevyt, vähän samantyylisinä jalkoina kuten alkuperäiset. Mahtuu Gopro roikkumaan niiden ansiosta.

Jonkinlainen kaarimainen jalassysteemi olisi hakusessa kohtuu hinnalla, mihin saisi tuon n. 25cm korkeutta tarvitsevan gimbalin kiinni. Voi olla että täytyy vain väkertää itse.

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #61 : 10 Syyskuu, 2012, 21:37:04 »
Jonkinlainen kaarimainen jalassysteemi olisi hakusessa kohtuu hinnalla, mihin saisi tuon n. 25cm korkeutta tarvitsevan gimbalin kiinni. Voi olla että täytyy vain väkertää itse.
25 senttiä on paljon. Tässä on 20 senttiä: http://quadframe.com/collections/legs/products/200mm-clearance-landing-legs

En tiedä mistä löytyisi...

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #62 : 16 Syyskuu, 2012, 22:01:30 »
Minititan
* odottelee vieläkin servojaan.
* Fast-lad kadotti varmaan servot lähteksessä (tracking code ei toimi) ja canopy ollut matkalla jenkeistä jo yli 30 päivää (kuulemma 45 päivää on raja jolloin tuomitaan kadonneeksi)
* Ei hyvä tekisi mieli jo lennellä.

Genius CP
* nyt on reenattu inverted takaperin lentoa. Alkaa sujumana.
* tosin opiskelun / oppimisen / uuden määrä heijastuu kopussa. Nyt Ikealla käynnin jälkeen canopy alkaa olla palasina.

Talon Hexa

* lensi kaksi kertaa ja torppasi kunnolla kerran.
* tyytyväinen muuten, mutta vähän on säätämäistä.
* Talon Hexa, Turnigy Plus 25A BLHeli 6.1 softalla, Turnigy 2217 motit (joista ainakin yksi rikki, mutta vaihtareita ei ole)

Vähän sellainen väliviikko / kuukausi menossa. Genius on ainut joka lentänyt tosissan...

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #63 : 17 Syyskuu, 2012, 22:10:05 »
Jahas Ladilta tuli servot. Otin kuvat kopuista kun ovat vielä kasassa. Rujoja molemmat.
Mutta minititan on hieno. Sen voi torpata ja tunnissa korjaa helposti. Varaosia on ihan jokakohtaa ja muutama.




Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #64 : 19 Syyskuu, 2012, 19:38:26 »
Noniiin taas on lennetty. Ihan positiivisestikin.

Minititan
Kaksi iltaa lennelty - 10 akullista. Inverted nenä ekana ympyrät onnistuvat. Uusimpana puolikas roll transitiona sisään ja ulos. Nuo voi tuntua joistakin helpoilta, mutta mulle eivät.

Genius opit tuntuvat auttavan hyvin 450-kokoisenkin lentämiseen. Pitää koettaa joku päivä inverted pyrstö ekana lentelyäkin. Se onkin jo vaikeampaa ja pitää laittaa ruuvarit & varaosat jo valmiiksi pöydälle, niin löytyvät nopsaan.

Genius CP
Main motor nyt varmaan puutunut. Pitää tilata uusi.

Hexa
Pari iltaa mennyt yhden motin + escin kanssa taistellessa. Joku sähkövika siinä on. Pitää koettaa löytää.


Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #65 : 29 Syyskuu, 2012, 14:36:27 »
Päivän lennot taas lennetty.

Pari uutta juttua opiskeltu. Puolipiroflip ja peräedellä inverted.

No sitten viimeisen akun lopussa innostuin ja ajoin inverted-ympyrää eka puolikas nenä ekana toinen perä ekana. Sekoshan se. Ja maa hyppästi.

Normisettiä. Teipattu kuomu rikki, akkuteline, flybar, lavat. Hold-refleksi on jo kunnossa kun maingear ei enää mene.

Perään ei voi luottaa. Se ei oikeasti pidä kovan paikan tullen. Kiepahtaa sellaisen 90 astetta. Tuohon pitää keksiä joku tempuu. Gainin lisäys saa heiluttamaan perää ees taas. Eli se ei ratkaise. Tärinöitä pois & gyroteippiä parempaan - se voisi olla eka ratkaisu.

Rohkea pitää aina olla! :-)

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #66 : 29 Syyskuu, 2012, 15:16:17 »
Lainaus
Perään ei voi luottaa. Se ei oikeasti pidä kovan paikan tullen. Kiepahtaa sellaisen 90 astetta. Tuohon pitää keksiä joku tempuu. Gainin lisäys saa heiluttamaan perää ees taas. Eli se ei ratkaise. Tärinöitä pois & gyroteippiä parempaan - se voisi olla eka ratkaisu.

Jos perä edellä ajelit niin on ihan normalia näissä pikku kopuissa, että perä pettää alta.
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #67 : 29 Syyskuu, 2012, 15:18:39 »
no ei se kyllä ole!

mun miniRotoksella voi riuhtoa perä edellä niin kovaa kun se kulkee! tottakai rajat tulee vastaan mutta on ne vaivan takana!

peräservo on kanssa yksi asia mitä vois epäillä liian kesyksi... mikäs siellä perällä on? niin ja mikä gyro?
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #68 : 29 Syyskuu, 2012, 17:43:34 »
Lainaus
Jos perä edellä ajelit niin on ihan normalia näissä pikku kopuissa, että perä pettää alta.

Toistan Tohtorin jälkeen.

Parä ei petä jos kopu on muuten kunnossa ja voimanlähde (akku, motti ja nopari) jaksaa vääntää.

Olen itse painiskellut saman asian kanssa 450 prossa. Kun perä on kunnossa mekaanisesti ja akku jaksaa vääntää menee peräedeltä
invert temput hyvin. Mutta jos on esim. heikko akku alkavat ongelmat silloin kun tehdään paniikki korjauksia.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #69 : 29 Syyskuu, 2012, 19:03:00 »
Lainaus
heikko akku alkavat ongelmat silloin kun tehdään paniikki korjauksia.

Korjaan omaa vastastani
perä pettää mullakin vain silloin kun tehdään esim. inverted loop peräedellä kovempi käännös jolloin mosa puutuu (johtuu huonosta akuista)
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #70 : 29 Syyskuu, 2012, 19:30:33 »
peräservo on kanssa yksi asia mitä vois epäillä liian kesyksi... mikäs siellä perällä on? niin ja mikä gyro?

Gyro: Futaba 401
Servo:
http://www.verticalhobby.com/kauppa/digital-12g-servo-metallirattailla-p-1765.html
Speksi tuolle: 6.0V: 0.08 sec/60° (Noparista tulee 6V)
Auttaako jos hommaa vielä nopeamman servon? Mikä se voisi olla?

Torpin jälkeen perää läpikäydessä löytyi yksi mekaaninen vällys.
Katsotaan kun sen korjaa, niin mihin suuntaan kehittty.

Tärinöitä tuossa kopussa on suht paljon. Sekin varmasti haittaa...

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #71 : 06 Lokakuu, 2012, 16:59:44 »
Homma jatkuu. Waldemarin 600-kokoista ihasteltu tänään. On kyllä liian iso ja pelottava peli meikäläiselle. Parempi pysyä näissä pienemmissä.. :-)

Hexa lentää ja minusta hyvin. Kovassa tuulessa ajeltu tänään 10 akullista ja hyvin vakaa peli.

Tuommoinen videokin syntyi:


Minititan on telakalla.
HK401 gyro toimi jotenkin, mutta perä oli "pykälittäinen" ei kääntynyt smootisti. Pitää hommata uusi gyro, niin eiköhän se siitä.
On tuo Futaba401 jo varmana toppinsa saanut. Jo minulle tullessa oli kuori pikkaisen rikki, joten on sitä jo muukin kurmuuttanut kuin minä.

Koetan nyt keskittyä tuon hexan kuntoon viritykseen. Jos siitä jonkunlaisen kuvausvehkeen saisi. Runko lentää smoothisti. Nyt vaan kuvaustelineet kuntoon.

« Viimeksi muokattu: 06 Lokakuu, 2012, 18:24:55 kirjoittanut heikkit »

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #72 : 12 Lokakuu, 2012, 19:17:43 »
Homma etenee.

Minititan tikissään.
GY520 nyt perässä ja hyvin pelaa. Tänään tuli uusi oppimisen aste - ajattelin lähdöstä heittää heti etukautta inverted. No unohtui laittaa idle-päälle. Sinne se meni nupilleen heinikkoon. Onneksi en tajunnut virhettäni ja ajoin max negat kulmilla, niin holdiakaan ei tarvittu. Pölyt pois ja meno jatkui. Inverted ei siis jännitä enää kovin paljoa....

Hexakin lentää hyvin. Pitää viritellä siihen vähän rajumpi virran syöttö. Nyt tahtoo kyykätä 2200s320C akut--> max 40A virtaa. Hexa varmaan vetää 60A keposeen kun pistää tikkua.

Protos FBL tilattu. Brain aivoiksi. Siinä riitää tekemistä talven illoiksi. Tuossa riittää varmasti konetta minun taidoille pitkäksi aikaa.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #73 : 12 Lokakuu, 2012, 20:47:21 »
Homma etenee.

Minititan tikissään.
GY520 nyt perässä ja hyvin pelaa. Tänään tuli uusi oppimisen aste - ajattelin lähdöstä heittää heti etukautta inverted. No unohtui laittaa idle-päälle. Sinne se meni nupilleen heinikkoon. Onneksi en tajunnut virhettäni ja ajoin max negat kulmilla, niin holdiakaan ei tarvittu. Pölyt pois ja meno jatkui. Inverted ei siis jännitä enää kovin paljoa....

Hexakin lentää hyvin. Pitää viritellä siihen vähän rajumpi virran syöttö. Nyt tahtoo kyykätä 2200s320C akut--> max 40A virtaa. Hexa varmaan vetää 60A keposeen kun pistää tikkua.

Protos FBL tilattu. Brain aivoiksi. Siinä riitää tekemistä talven illoiksi. Tuossa riittää varmasti konetta minun taidoille pitkäksi aikaa.
Hyvä hyvä! Ei tarvi katua! Kyhyyyllä se ennen lumia jo pitää lentää.  :D

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: Heikin kopterit.
« Vastaus #74 : 14 Lokakuu, 2012, 15:47:02 »
voisitko ottaa videota sun lennostasi esim. minititanilla?
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2852 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Maaliskuu, 2008, 18:02:46
kirjoittanut Mikaelni
Jaska.t kopterit

Aloittaja jaska.t « 1 2 ... 19 20 » MyFleet

494 Vastauksia
184676 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2020, 19:53:15
kirjoittanut Matti Häkkinen
4 Vastauksia
4396 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Heinäkuu, 2008, 18:35:15
kirjoittanut Mikaelni
njs:n kopterit

Aloittaja njs « 1 2 ... 9 10 » MyFleet

230 Vastauksia
137441 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Elokuu, 2018, 20:11:57
kirjoittanut TimoK