Olipa outo torppi.
Viimeinen akku. Spool upissa mietin että nyt teen nose-in lähdöllä flippejä itseen päin. Kopu nousi ilmaan - korjasin väärin päin ja hieman tuli itseen päin. Sitten kuitenkin sain kopun menemään eteenpäin. Toisen kerran ohoh tilanne n 5 m eteenpäin ja sitten suoraan poispäin tail-in lennossa maahan. Vieläkin tuntui, että ohjaimet olisivat väärin päin. Torpin jälkeen katsoin, niin kyllä swash meni oikeaan suuntaan tikkuja heiluttaessa. Eli siis täysin puhdas tikkuvirhe.
Kyllähän se mäkeen menee, kun sen oikein mäkeen ajaa. Se pelottava juttu oli, kun meinasin vaan ekaksi ajaa itseäni päin. Joskus osasi lentää tail-in -ei näköjään enää :-)
Veikkaan että mitä kävi oli että tuo ajatus pääse nose-inistä sai suunnat väärinpäin. Eli haaveissani niin vahvasti, että ohjasin kopua kuten se olisi ollut nose-in. No se ei sitten ollut ja tupsahti hienosti mäkeen. Ei ehdi edes holdia vetää. TimoK:mainen suurrr-tumps - ääni kuului.
Vahingot pienet - lavat, pitkä linkin pää, kuomun kiinnike. Lentää 15min työllä.
Vaimon kannustavat sanat: "olisihan se kauheaa jos tekisi samoja virheitä kuin alussa" jepjep. Kiitos vaimo :-)
Päivän positiivinen oli MiniProtoksen "vanha" pinion & OWB. VilleJJR luopui omastaan 16T:stä. Nyt voisi koettaa seuraavaksi MiniP:tä ilmaan. Jospa vanhaajan uusi OWB + uusi motin akseli hoitaisi OWB ongelmat pois & miniP lentäisi sen 400 lentoa tuolla OWB:llä. Kuten joillakin on tapana ollut.