ihan rauhassa vain.. rauhallisuus on malttia. Kun flippi päätöksen tekee niin se tehdään sitten loppuun asti. Kopu balanssiin. oik tikku rauhassa mutta nopeasti alas, ei sitä sinne tarvii repia paniikissa mutta ei siihen 5ttä sekkaakaan kandee käyttää
Ja kuten aikasemmin sanoin niin sit vaan odotellaan ja kikkaillaan hetken vasemmalla tikulla kunnes koko 360 on tehty ja oikee tikku siirretään taasen keskelle.
Juu se kuulostaa helpolta ja siltä että voi käydä kaffella jne välissä. Itse asiassa se muuten onkin aikas lailla noin. Se on oma nuppi mikä pistää panikoimaan ei kopterin
Pahin moka mitä voi tossa tehä niin on kesken flipin se että "apuvapauaspuva" ja oikee tikku palautetaankin keskell.. Joten päättäväisyys ja maltti on valttia..
Tietty eka flippi kandee tehdä hyvällä kelillä niin tietää kauanko siinä kestää ja kuinka kopu käyttäytyy. Se että tekeekö sen ajosta vai paikallaan on jokaisen oma asia, ajosta se menee luonnollisesti vähän nopeemmin mutta taas tekee siitä ehkäpä pikkasen haastavamman ja pelottavamman tempun. Sempä takia suosittelen että kopu korkeelle, nättiin leijjutukseen ja siitä sitten flippi. Silloin ei tarvii keskittyä kuin yhteen asiaan jos on epävarma lentotaidoistaan jne..
Ja tuota ennenhän kannattaa tehdä niitä pikku vaaputus testauksia eli paikallan oikee tikku eteen, tikku taakse ja sit takas keskelle ja leijumaan. Saa vähän tuntua että kunka se siitä lähtee liikkeelle.
Sitten voikin jo lähtee tekee eteenpäin, taaksepäin ja kummallekkin sivulle nättejä flippejä (tai no, nättejä ja nättejä) Vasemman tikun synkka kopterin asennon kanssa on tärkeä mutta ei alussa niin suuri asia. Ei ole hätää jos se ei ihan mene oikeessa synkassa. Ja mistä tietää menikö vai ei, no se on helppoa. Jos kopu pysyy ihan paikallaan ja flippaa omien akseliensa ympäri niin ajotus meni just nappiin ja jos flipistä tulee vähän O:ta tai ellipsiä muistuttava niin sillon se ei menny ihan oikein. Eikun uudestaan harjottelee kunnes menee nätisti ja mahdollisimman paikallaan..
Ah juu ja ekan parin flipin jälkeen kandee laskee kopteri maahan ja pistää THoldi hetksi päälle niin pääsee tiputtaa sen oman sytämmen takas sinne rintalasta alle ahdistamasta tuota aatamin omenan paikkaa ja samalla saattaa saada kädetkin taasen pysymään siinä kohtalaisesti kropan etupuolella ja paikallaan eikä vetämässä sitä vitosen katkoa parhaimpana krapula aamuna
--jp