Kirjoittaja Aihe: Mikon nitroilut  (Luettu 63427 kertaa)

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #50 : 25 Heinäkuu, 2012, 00:34:36 »
Nyt on Outragekin kasattu ja säädetty. Huomenna pitää vielä tarkistaa säädöt, kun eihän mulla ole sellasta työkalua minkä avulla näkis normi lapakulmamittarilla kulmat. Ei jaksanut enää tänään alkaa tarkisteleen. Vielä jos ehtis sen illalla lennättään.

Sähköissä oli hirmu taistelu. Etenkin govin anturi aiheutti harmaita hiuksia. Niistä kolmesta nitrokopusta mitä mullon ollut, ainoastaan Ely.Q:ssa govin anturi meni heittämällä kiinni. Sekin johtui siittä, että magneetit oli tuulettimessa ja ton sai motin jalkaan kiinni. Näissä muissa ei kyllä osu anturit kohdilleen mitenkään. Velocityyn joutui poraan uudet paikat kokonaan ja nipparilla kiinni. N5c:hen olis vissiin GY701 menny nätisti, mut mulla onkin siinä ATGv3, joka on kyllä kuraa muutenkin. Senkin anturin joutui kikkaileen. No harrastamista se on kasaaminenkin. Muuten sähköt olivat vaan pirun tiukassa paikassa. Kopupaketti mainostaa lisätilaa sähköille, joten sääliks käy ekan mallin omistajia. :D

Outragessa on ihan suht kätevä nupin lukitus nollakohtaan, jotta voi viritellä linkit kohdilleen. Sillä sai laitettua swashin ja kulmat nollille. Sitten vaan BeastX:stä ajelin servot takas noihin kohtiin. Kerrankin tuokin meni kivuttomasti.

Aluksi meinasin laitella kasauskuvia, mutta mun kasailu lähti piirteleen niin pahasti, että unohdin kuvata eri vaiheet. Eipähän tartte niitä tänne sit laitella. Sit ku torppaan sen, niin voin laitella. =)

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #51 : 25 Heinäkuu, 2012, 22:15:43 »
Kävin idässä lennättään ja otin oikeen Nico Bellic -henkisen verkkarin takin päälle, jotta oletettavasti näytän enempi paikalliselta. Pskat, siellähän tietkin kirjoitetaan ruottiksi ja kaikki on varsin tyylikkäänä, paitti mä jolla on joku saksan armeijan smurffitakki päällä.
Siellä on jopa sen verran ylevämpää, että maakin on korkeammalla. Ei sitä muulla voi selittää, että molemmat kopteri on shaibana vain sen takia, että toisella pikkasen riipasin takalavoilla maata ja toinen kippasi liian nopean alastulon takia. Molemmat siis autorotaatiossa.

Lisää rahaa Midlandiin ja Fast ladiin. Jiihaa. :D

jkk:lla saattaapi ehkä ollut joku todiste, että Outrage lensi. Kaksi lentoahan sillä ehtikin tekemään.
« Viimeksi muokattu: 25 Heinäkuu, 2012, 22:29:10 kirjoittanut Kehno »

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #52 : 25 Heinäkuu, 2012, 22:27:03 »
Tuossahan se lentaa:



..ja oikein hienosti lensi vaikka kauheeta metelia pitikin  ::)

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #53 : 25 Heinäkuu, 2012, 22:30:05 »
Heh joo jotain älämölöä siittä pääsee. Tattis seurasta. Pitää tulla toistekin, kun kalusta taas on kondiksessa. Hyvät osastothan teillä siellä on.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #54 : 02 Elokuu, 2012, 22:33:41 »
Sain koneet taas kuntoon ja kävin Petikossa hieman pöristelemässä.

Velocitylle tuli 6 lentoa ja N5c:lle 3. Velocity on kyllä vikkelä vekotin nitroksi. Tosin tuulella se myös pomppii jonkin verran enemmän. N5c:n motti ei vieläkään ole oikein kunnon säädöissä, mutta jospa sieltä jossain vaiheessa säädöt löytyisi. Parempi se tuolla uudella putkella on kuin ennen. Velocityn motti on oikein hienosti säädöissä ja kaikki siinä toimii. Melkein voi sanoa, että se on oikeen napakka laite.

Reenailin lähinnä neljän pisteen tic toc:ia, mutta ei siitä kyllä mitään tullut. Joka kerta nokka alas -asento menee ihan pieleen. Kaikki muut asennot toimii sinne päin, mutta toi ei sit ei millään onnistu. Kaikki muutkin manööverit oli koko ajan hakusessa, joten koko reissusta ei juuri jäänyt mitään käteen. No sen verran, että Velocityn biisti rupee olemaan varsin ok säädöissä.

Tässä on viime aikoina tullut sellainen paikallaan polkemisen fiilis. Ei kyllä tunnu, että kehittyis missään mihinkään. Motivaatio-ongelmaa hieman vissiin.

Autorotaatiot meni sentäs tällä kertaa hyvin, eikä yhtään peräratasta hajonnut. :D Tosin, ei kyllä yhtään inverted rotaatiota tullut tehtyä.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #55 : 08 Elokuu, 2012, 19:40:57 »
Hullu kävi biltemasta hakemassa jarrusylinterin hoonaustyökalun ja hoonasi yssin motin. En tajunnu ottaa toki kuvia. Ekaa kertaa hoonasin yhtään mitään ja olen kyllä jonkin verta ihmeissäni, jos toi motti enää tolla sylinterin putkella käynnistyy. Tuli ehkä hieman turhan paljon hoonailtua. Toisaalta, jos toi nyt tosta käynnistyy, niin takaan männänrenkaan hioutumisen huolella. =) Ei hittolainen, liekö tässä pitäs jo valmiiksi tilata uusi putki ja männänrengas...
Liikaa aikaa ja huonoja kelejä aiheuttaa tällaista. Ei se kyllä kovin hyvin näyttänyt sisäänajetulta, kun rengas ei näyttänyt mistään kohtaa kuluneen ja hoonausjäljetkin olivat nätisti tallella. Eihän ne koskaan häviä, mutta kuitenkin. Sen lisäksi männän päällä oli joku sheibakokkare ja palaminenkin oli ilmeisesti tapatunut toisessa laidassa. Mäntä ainakin oli ruskistunut vain toiselta puolelta. Enkä tässä tarkoita männän pohjaa vaan päältä vain puoliksi. :D

Perjantaina kokeilemaan, jos vaan kelit sallii. Saas nähdä...

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #56 : 09 Elokuu, 2012, 21:36:10 »
Kävin tänään kokeilemassa ja neljä tankillista tuli sisäänajettua tuota N5c:n mottia. Hyvin tuntui nyt toimivan. Ainakaan ei huonommin kuin aikaisemmin. Saattaa jopa olla, että tehoa olisi enemmän. Tiedä häntä.

Petikossa oli jonninverta ruuhkaa (kiinteäsiipisiä...).

Johtui lienee siittä, että joku oli luvannut makkaranpaistoa kentällä. Jouduin tosin lähtemään muiden asioiden takia kentältä, mutta fiiliskin oli jotenkin melko laiska ja mielikuvitukseton.
Tällä kertaa ilmatilaa joutui kyllä jopa vaanimaan sekä hakemaan.

Tyylimylly vielä sai mut harkittemaan Syysleiriä ihan tosissaan, mut ei mulla nyt o hajua niistä majoituksista jne.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Re: Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #57 : 09 Elokuu, 2012, 23:15:24 »
Tyylimylly vielä sai mut harkittemaan Syysleiriä ihan tosissaan, mut ei mulla nyt o hajua niistä majoituksista jne.
eipä tossa mitään ihmeellistä ole. Katot syysleirin ketjusta sen puhelin numeron (ege tais postata sen) ja soitat ittelles nukkumapaikan sieltä aholan vierastalosta. :)

Hyvä keikka tulee olemaan taas!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #58 : 10 Elokuu, 2012, 00:50:51 »
Tai jos ei jaksa soittaa ni lähetät s-postia, sitte vaa kentän osote naviin ja ajamaan ;)

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #59 : 11 Elokuu, 2012, 19:41:54 »
Vai on nitrot tehottomia? Just piroflippaillessa ja tic toc:a puuhatessa hajos pääratas ulkoraivosta. Huhhoijaa... kyllähän tässä siis on kyseessä huippuunsa viritettu YS56, eikä huonolaatuinen ratas. Rattaallahan oli ajettu tollaset ehkä parikymmentä lentoa.

Tympeetä tollasten takia venailla, että pääsee lenteleen. Tilasin tällä kertaa valkoisen koneistetun rattaan ruiskupuristetun sijaan. Saas nähdä kestääkö se paremmin.

Muuten noi viitisen lentoa meni neljän pisteen tic toc:ja ihmetellessä ja piroflippaillessa.

No joo tulihan siellä Petikossa ihailtua tuota X7:kaa.

Poissa tuomasp

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #60 : 13 Elokuu, 2012, 11:42:23 »
Joo, ihmeen pehmeetä kamaa näytti olevan tuo ratas. Ei se liikehdintä nyt ihan sitä luokkaa näyttäny olevan, että siinä ois olettanu menettävänsä semmosen ~40 kappaletta hampaita.
Ei jääny kyllä rohinasta epäselväks, mistä vikaa pitäis lähteä hakemaan :D

Hyvä jos tommonen koneistettu ratas on saatavilla. Eiköhän se sillä ala kestämään käyttöä.
T-Rex 600NFL, YS60SR, CGY750, R6202SBW, 4x DS610, 1x DS650
T-Rex 600N LE, YS56SR, GY701, R6203SB, 3x DS610, 2x DS620
MSH MiniProtos 3S, YGE60LV, CGY750, R6303SB, 3x DS93, 1x DS95i
Futaba T8FGS

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #61 : 13 Elokuu, 2012, 11:58:31 »
Hyvä jos tommonen koneistettu ratas on saatavilla. Eiköhän se sillä ala kestämään käyttöä.
Tilasin niitä niin holtittomasti, että on niitä nyt ainakin varalle. :D

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #62 : 17 Elokuu, 2012, 21:59:36 »
Viimein sain päärattaan ulkoraivoonkin vaihdettua ja lopulta vielä perheen vaateet viimein loppui ja pääsin testaamaan. Tai no, jotain ruuhkaa oli ja meni kolminkertainen aika ajaa duunista petikkoon ja vettäkin satoi välillä. Perillä sentäs alkoi aurinko paistaan ja tuomasp raahasi sen suuren YS60:senkin paikalle.
Ajattelin nopeasti sutasta yhden tankillisen Velocityllä ennenko toi suuri pannu pärähtää tulille. V tulille ja aivan kunnon räminän saattelemana viiden sentin korkeuteen ja maahan. Perän kopterin pään rattaat sheibana. Kyllä mä ne olin tarkistavinani, mutta kylä ne vaan vainaat oli. Eipä tarvinnut tuolla lennellä.

N5c:llä tuli viisi tankillista touhuttua perus lentolinjan suuntaista puuhastelua. Mä en tajua mikä siinä on niin paljon hämmentävämpää kuin ajaa naaman edessä syvyys suunnassa. No, totutteluahan tuo vaan vaatii ja rupee tuntumaan ihan ok:lta. Loppuun vielä piti yrittää saada Synergy paloiksi. Vetelin ekat täydet autorotaatio rollit ja yksi meinas vielä lähteä piroflipiksi kun sekoilin tikkujen kanssa. No noi autorotaatio rollit on kyllä helppoja. Ens kerralla pitää töötätä flipillä. Eiköhän sillä saada vehkeet turpeeseen.

Tommonen YS60 vaikutti varsin kivalta. Tehoa tuntui olevan ja toimikin ihan nätisti. Pitää vaan odotella, jos niiden hinnat laskisi hieman. Ei tuo tuntunut ainakaan kuluttavan nitroa sen enempää kuin YS56. Oon kateellinen.

Etittiin vielä GAUI X7:n perä mokkulaa petikon pensaikoista, kun semmonen kuulema sinne on kadonnut. Ei löytynyt ei. Ilmeisesti varsin stydi torppi ollut kyseessä.

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #63 : 18 Elokuu, 2012, 08:22:51 »
Lainaus
Tommonen YS60 vaikutti varsin kivalta. Tehoa tuntui olevan ja toimikin ihan nätisti. Pitää vaan odotella, jos niiden hinnat laskisi hieman. Ei tuo tuntunut ainakaan kuluttavan nitroa sen enempää kuin YS56. Oon kateellinen.


Millä nitron määrällä tota on ajettu.
Olis kiva nähdä livenä.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #64 : 18 Elokuu, 2012, 09:42:57 »
Millä nitron määrällä tota on ajettu.
Olis kiva nähdä livenä.
20% Cool Powerilla tuo taitaa lentää. Vaikutti kyllä tuolla pirteämmältä kuin mun 56:set, eikä se vissiin vielä säädöissä ollut vaan sisäänajossa.

Petikossahan tuota voi seurata. Siellä se tuomas taitaa lennätellä sitä. RAKU:n thriidistä voi välillä saada selville millo hän on siellä.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #65 : 19 Elokuu, 2012, 15:28:21 »
Jahas, 20% CP on halvempaa, sillä lentää 8 minuuttia ja YS60 tyrkkää sillä enempi tehoa, kuin YS56 30% CP:llä. Tässä saattaa olla syytä ruveta tuollaista harkitsemaan. Sehän maksaa ittensä takas yhdessä kesässä.

Eniveis, loppuu se unelmointi. Neljä lentoa ennen sadetta sain aikaiseksi ja ekat kunnon inverted funnelitkin tuli puuhasteltua. Heleppoa sanon mä. Oikealle (rudderia vedetään vasemmalle) tuo on jotenkin ihan pirun ärsyttävän tuntuista. Koko aika mietin lipeekö näpit tikulta. No mun taktiikka helikopterin kanssa on, jotta se temppu mikä tuntuu ikävältä, sitä tehdään kunnes se tuntuu mukavalta. Ei nyt hirveästi ehtinyt jauhamaan tuota, mutta kyllä se näytti joten kuten sujuvan.

Perusinverted autoja tuli tehtyä joka lennolla ja tt:n rattaatkin on vielä ehjät. Oli taas varsin hauskaa puuhaa.

Velocityn fuili letku vuotaa hieman huohotuspuolelta tankin liitoksest, joka sijaitsee toki kepakon freimien välissä, joten sitäkään ei voi korjata ilman koko perän repimistä kuikkaan. Pikkasen tympeä suunnittelu tuossa kohtaa. Nippuside näytti kuitenkin korjaavan tuon jotakuinkin. Jossain vaiheessa pitää tuokin korjata kunnolla. Ehkä sitten jonkun auton jälkeen kun rattaat on vaihdettava. =)

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #66 : 19 Elokuu, 2012, 18:25:58 »
Lainaus
Petikossahan tuota voi seurata. Siellä se tuomas taitaa lennätellä sitä. RAKU:n thriidistä voi välillä saada selville millo hän on siellä.

Eis kaveri oo tuloosa syysleirille.

Mull ei lennä 600N 56 OS:llä kun 6 min. YS:llä oli mielestäni pidempi lentoaika. Pitäis vaihtaa jossain välisä, mutta kun ton OS:n metkut on niin hyvin hallussa ja se pelaa....
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #67 : 19 Elokuu, 2012, 19:14:59 »
Eis kaveri oo tuloosa syysleirille.

Mull ei lennä 600N 56 OS:llä kun 6 min. YS:llä oli mielestäni pidempi lentoaika. Pitäis vaihtaa jossain välisä, mutta kun ton OS:n metkut on niin hyvin hallussa ja se pelaa....
En osaa sanoa, onko tulossa vai ei sinne.

Mulla YSsillä menee kuutisen minuuttia tankki (ehkä puoli senttia tai jopa sentti tankissa jäljellä) noilla molemmilla. Outragen tankki vielä vuoti tossa aikasemmin ja aika jäi johki viiteen minuuttiin. Enkä mä kyllä enempää uskalla noissa kummassakaan kiristää ruuveja, kun tod. näk. on nopeesti laihalla ja toimivat ihan jees nytkin. Kuusi minuuttia on sellanen suht sopiva aika kerralla lentää. Toki tollasen kasinkin jaksais. Lyhyemmät ajat on taas jo niin lyhkäsiä, että mä en ehdi edes laittaa idle-up:ia päälle, kun pitää jo ruveta kattelee laskua.

YS:ssä ei mun mielestä ole mitään metkuja =)

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #68 : 19 Elokuu, 2012, 22:01:36 »
Lainaus
YS:ssä ei mun mielestä ole mitään metkuja =)

Ei ookkaan YS on selvempi säätää kun OS koska OS:ssa kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Se on vaan niin että kun oppii pelaamaan yhden kanssa niin ei viitti vaihtaa toimivaa toisen. Sen mulla olevan YS56:n pilasin koska on osannut (tiennyt) silloin vielä niin paljon kun nyt nitrojen metkuista. Motti on nyt korjattuna paketissa oottamassa.

Nyt mulla on 700:ssa kiinni Alignin motti (OS) ja samaan kopuun 120 YS. Ys on hyllyllä kun pakarista lähti sisäkalut irti.
Korjatun putken pitäisi tullla ensi viikolla. Katotaan mitä on kiinni leirillä. Saataa kuitenkin olla 120 SR se kun menee tosihyvin 15% nitrolla.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #69 : 11 Syyskuu, 2012, 23:28:57 »
Pitkästä aikaa taas tännekin pitää vissiin kirjoitella.

Syysleiri oli ja meni. Uskomattoman vähän tuli itse lennätettyä ~10 lentoa. Sunnuntaina ei vain pystynyt kun huimas niin pirusti. :D Etenkin Maikon lennätystä oli varsin kiva katsella ja muutenkin leirillä oli hienoa saada yhdistettyä naamareita ja nimiä. Pakko vissiin tulla uudestaan.

Tänään pystyi viimein syysleiriltä saadun flunssan jälkeen lähteä lennättelemään ja mikäs siinä kun kelitkin oli pirun hyvät. Joku ihme tutina oli jalkoihin jäänyt leiriltä ja muutenkin kun oon noita lentoja ruvennut tuomaan lähemmäksi. Sillähän se lähtee, millä tulikin eli lisää vaan lentoja.
Oikeestaan tänään meni muuten hyvin mutta synergyn yssi tekee rainbow:n molemmissa päissä kummallista lähes tyhjäkäynnille menoa. Kertaakaan ei ole sammunut, eikä edes meinannut, mutta en kyllä muista, että tuota olisi aikaisemmin tapahtunut. Ostin oikein fuili magneetin, jotta kone saa mehua varmasti, mutta ei tuo kyllä tuota oiretta poistanut. Epäilen, että saattas tulla jostain syystä govilta tuo tollainen. Kai se on vaan annettava sen olla tuollai, kun ei siittä periaatteessa mitään haittaa ole.

Lisää pitäs kyllä päästä lenteleen, kun näyttäs tuo niinsanottu tatsi häviävän. =)

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #70 : 16 Syyskuu, 2012, 17:40:46 »
Parit lennot tänään Petikossa. Paria vanhaa manööveriä tuli reenattua huonompaan suuntaan ja myös lähemmäs tonttia noita manöövereitä tuli tuotua taas. Kerrankin jopa sujui. Mukavasti hommaan tulee enemmän jännitystä, kun tuo koneita lähemmäs maata. Ajatuksena oli rupia hieman nurmikkoa, mutta ei tunnu vaan laskeutuvan helpolla niin alas. Lisää yritystä. =)

Synergyssä oli perässä jotain ongelmaa, joka selvisi lopulta hihnapyörän ja peräakselin välisen lukkrouuvin löystymiseksi. Lukitteetkin siellä oli, mutta oli vaan päässyt syystä tai toisesta irtoamaan. Tuon korjasinkin heti kotona. En jaksanut kentällä ruveta turaamaan tuon kanssa vaan otin Velocityn ilmaan.

Oli kyllä loistava keli ja pirun kivaa puuhaa. Kiinteäsiipisten harrastajilla tuntui olevan huono päivä. Olisko neljä konetta rikkoontunut, joista  ainakin yksi oli jo suhteellisen iso ja hintavakin. Synkkä päivä heille.

Tuomas pärryytti FB trexällä ja täytyy sanoa, että näytti kyllä lentävän niin nätisti, että kävi hetken mielessä hankkia kepillinen kopteri takaisin. On siinä oma hauskuutensa siinäkin.

Poissa tuomasp

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #71 : 16 Syyskuu, 2012, 19:56:13 »
Joo, Trex tuntu olevan ihan nätisti trimmissä, kun sain näpyteltyä kaikki mahdolliset shwasin asetukset tohon uuteen Futaban mankkaan. Ei kampee paikallaan leijunnassa oikein tai väärinpäin, ja isoilla lapakulmillakin tuntuu käyttäytyvän paljon loogisemmin kuin ennen.

Tossa on sulle muuten muutama uus taustakuva liitteenä.
« Viimeksi muokattu: 16 Syyskuu, 2012, 19:59:31 kirjoittanut tuomasp »
T-Rex 600NFL, YS60SR, CGY750, R6202SBW, 4x DS610, 1x DS650
T-Rex 600N LE, YS56SR, GY701, R6203SB, 3x DS610, 2x DS620
MSH MiniProtos 3S, YGE60LV, CGY750, R6303SB, 3x DS93, 1x DS95i
Futaba T8FGS

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #72 : 16 Syyskuu, 2012, 19:59:34 »
Nättei kuviahan siittä tuli.

Pitääpä tuo reksä räväyttää tohon desktopille. =)

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #73 : 06 Lokakuu, 2012, 20:30:48 »
Jahas. Pitkästä aikaa taas vois tännee kirjotella jotain. Piti ehtiä Nummela FunFly:hin, mutta siittä ei sitten tullutkaan mitään. Korvaukseksi lähdin hetkeksi Petikkoon, mikä muuten on vieläkin loistokunnossa. Pari uutta temppuakin tuli kokeiltua eli kiärmes ja pirorainbow. Jälkimmäinnen nyt lähinnä puolivahingossa. Käärme ei kyllä vaikuttanut pahalta suorittaa, mutta saada se nätiksi tulee olemaan vissiin suurempi homma. Pitänee ruveta näitä reenailemaan.
Autorotaatioissa ohjelmana oli piroflipillä tonttiin, mutta ei se meinannu mitenkään onnistua. Tuuli työnti niin pirusti pois päin. Ei niistä kyllä muutenkaan mitään hirmu nättejä tullut, mutta tulipahan kehiteltyä.
Kertaalleen meinasin vielä torpata kopun, kun puolihuolimattomasti hieman turhan matalalla tuli piroflippiä aloiteltua. Sain nokan oikastua onneksi siten, että jalakset melki osu maahan just kun kopu oli vaaterissa. No näiden takiahan sitä lennätellään. Kunnon tutinat :)

Lennot oli siis 7 lentoa Velocitylle. Synergyä en tällä kertaa jaksanut ulkoiluttaa.

Perhanan fuili on lopussa. Tietääkö kukaan onko hobby peoplessa 30%:sta Cool poweria vielä? Tornadoa kyllä kai löytyy, mutta välillä olisi kiva haistella makeampia savuja.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Mikon nitroilut
« Vastaus #74 : 13 Lokakuu, 2012, 20:40:40 »
RAKU:n kentällä oli kauden päättäjäiset. Minähän en tuota muistanut, mutta kelpasi se ilmainen maggara ja limu mullekin. Huono puolihan tuossa oli, että taivas oli kyllä melko täynnä koneita. Kuusi lentoa sain kuitenkin lennettyä. Selkeesti rupee tarviimaan lähetinhuppua. Näpit kylmenee ja piroflipit jne rupes menemään vielä normaalia heikommin.

Outragen perä sai hieman hittiä, kun toin sen autorotaatiossa "hieman" kovaa alas. Joku kuvaili sitä jopa torppaamiseksikin... kateelliset. =) Syysleirillä jo toi perä käänty jonkun 45 astetta huonossa laskussa ja perän lukiteruuvi teki nätin uran buumiin. Tuosta johtuen se siis pääsee hieman pyörähtämään. Jotain pitäisi tuolle keksiä. No, käänsin sen kuitenkin takasin paikalleen ja tein nätimmän inretarded piroflop auton.

Synergyn pirulainen kiukutteli huolella. Tai oikeestaan yssillä oli huono päivä. Ei lähteny millään käyntiin. Suunnittelin jo sähköön siirtymistä ja motin purkamista sun muuta loitsua. Se mihkään käynnistyny. Lopulta tungin ruutalla väkisin kaasuttimen fuilinipasta fuilia ja kokeilin josko pirulainen käynnistyisi ja kyllähän se vaan tärähti käyntiin.
Mä oon koko kesän ajellut tornadolla ja rupesin kelaileen voiko kaasari ollu juikkelissa sen takia vai mistä se nyt roskia olis saanut. Mullahan on siis filtteriä sun muut noissa fuililetkuissa, jotta shaibat pysyisivät poies. Kun se nyt oli viimein käynnissä piti pari lentoakin sillä vedellä. Outrage on jonkin verran ketterämpi, mutta kyllä mä vaan jostain syystä tykkään tuosta N5c:stä enempi. :)