Koska synergystä porsi tuo pääratas, päätin samalla madaltaa tuon nupinkin, kun kaikki muutkin ajaa matalilla nupeilla. Tuohan on siis helppo homma, kun nupissa on pari kolme korkeutta valmiiksi valittavissa. Mä tuuppasin sen toki matalimpaan asentoon. Ei pitäs olla mitään vaaraa saada boomstrikeja, onhan toi silti korkeemmalla kuin näissä X7:ssa ja goblinaattoreissa.
Hommaan tarvittin ainoastaan lyhyemmät turnbucklet, jotka hommasin midlandilta. Samalla heitin mäkeen ton swash followerin ja tuikkasin armit kiinni head blockiin. Siihin tartti vielä aluslevyt, kun alkup. pultit on upotettu. Jälleen kerran Ely.Q:n savuava raunio auttoi ja sieltä löytyi alumiinisia aluslevyjä.
Alkuperäinen
Madallettu
Isot pojat on kertoneet, että nyt rollaa ja flippaa vietävästi. Itse olen tyytyväinen, jos toi ei nyt ihan heti tuu tonttiin noiden modien takia. Etenkin noi armit tulee ääriasennoissa melko suoriksi, kun niiden paikka swashiin nähden nousi jonkin verran.
Vielä kokonaiskuvaa:
Outragekin tarvitsi hieman huolenpitoa. Siitä oli kopan alempien kiinnityspisteiden break-away palikat pehmentyneet ja ne piti uusia.
Kyseessä siis tämä:
Koko osa on naurettavan kokoinen hiilikuitupalikka, joka on pehmentynyt kun Outragen koppa on melko tiukka noissa kiinnityskohdissa.
Uusi osa tilalle ja menoksi. Meinasin aluksi vielä kasvattaa kopan reiän kokoa, mutta ongelma on noissa kovissa kumi(muovi) läpivienneissä tuossa kopassa. Ei noi kovin kauan tule kestämään, kun koppaa revitään irti kuitenkin aika usein. No, onhan mulla tuossa parit ylimääräiset osat vielä varalle. Maksaahan noi 2€/4kpl.
Nyt pitäs vaan päästä kentälle kokeilemaan tuota Synergyä.