Päivitystä tännekki
Joo tosiaan torppasin eilen goblin kukkulalla nitron ihan huolella. Jonkun piroflop muuvin aikana katos ensin perän kontrolli, vetäsin samantein holdin refleksinä ja ~sekunti myöhemmin se vielä sitte "räjähti". Todennäköisesti peräputki meni ensin juuresta poikki ja sitten holdin jälkeen tuli vanha kunnon boomstraikki. Kivasti oli lumi pehmentämässä niin vauriot on hyvinkin kohtuulliset. putkee, tt:tä ja lapaa tässä pitää tilailla luonnollisesti, mutta itse runko kyllä säilyi ehjänä.
Erityis huomiona torpista pitää mainita tohtori joka vieressä lennätti niin tuskin kerkesi rekkula rassukka maahan pudota, niin kuulin sivusta jo mölinät dfc torpista!
Nii ja jetillä pääsin ekaa kertaa koittamaan oikeaa kopua eli minirotosta jonkun akullisen. Vähän piti gaineja säädellä, mutta muuten toimi kaikki ihan ok. Heti tuli vastaan se fakta että näin talvella on ton alumiiniklöntin kanssa lämppäri ihan pakollinen. Ei ollut eilen lämppäri päällä ja kyllä se oli kylmä tuo jeti pitää käsissä.
Muuten kyllä alan pitää tosta jetistä päivä päivältä enemmän. ja tollakin ne perushommat ja säädöt käy tosi nätisti. Helpommin kuin futaballa minun mielestä. ja tosta pidän kans että noita kytkimiä on helppo siirtää mieleisilleen paikoilleen tai vaikka vaihtaa erityyppinen kytkin. Itse vaihdoin jo holdi vivun kolmiasentoiseen niin ei tarvi opetella uusiks kytkimien järjestyksiä.
Löyty siitä yks puute josta olin tosi ihmeissäni, kun oletin ton luokan mankassa olevan. Nimittäin vibra siitä puuttuu. Tossa on kyllä hyvä kaiutin ja kuuluu mankkapussinkin läpi hyvin, mutta entäs kun nitrot huutaa vieressä niin se on vielä vähän kysymysmerkki. Vähän epäilen että hankaluuksia saattaa tulla. Jotain kuulin tästä että valmistaja on kommentoinut että tuo on niin iso ja painava alumiinikasa että sen vibrankin pitäs sitte olla tosi järeä. Nooh villeimpien huhujen mukaan tähänkin saattaisi olla tulossa kotimainen ratkaisu.
Jään kyllä mielenkiinnolla odottamaan beta versiota testiin sitten.
Niin pakolliset torppikuvat vielä.