Noniin olipas mukava viikonloppu! Eilen useampi tunti sisä lennätystä ja tänään pääsi sitte torppaamaan ämmässuolle!
Tosiaan kymmenkunta akullista tuli eilen p380 sisällä ja kyllä se vaan on edelleen ihan kauheaa!
Vaatis varmaan muutaman käyntikerran että tottus tohon sisälennätykseen. Tossa Petrin kuvaama pieni clippi lennätyksestä:
http://www.facebook.com/sami.lahtevanoja/posts/10210129007855475?pnref=storySitte tänään päästiin asiaan eli vuorossa oli lennätystä ämmässuolla pienessä lumisateessa wilikin kanssa.
Oli Mshelin kopuja pelkästään mukana ja minipeetä tuli leijutettua ainakin sen 10 sekuntia jonka jälkeen tuli todettua hihna vähän turhan löysäksi. Tais olla nyt numero 4 yritys lennättää tota vanhaa kunnon minirotosta ja on kyllä ollut vähän huonoa tuuria sen kanssa. Tässä pääkohdat listattuna.
Yritys numero 1: Unohtu koko kopu kotia
numero 2: Kun olin ottamassa kopua mukaan kentälle, niin huomasin että siitä puuttui fbl purkki ja vastari
numero 3 spool upissa huomattu pientä ongelmaa (swashilta yksi servolinkki irti ja linkin pää aivan liian väljä
numero 4:llä saatiin jo mini ilmaan mutta hihna vahän kiukutteli.
P380 tuli tänään se vajaa kaks akullista lennätettyä ja tokalla akulla oikein vanha kunnon orientaation hukkaus ja holdi päälle sen jälkeen kuulukin poks kun kopu koivuun napsahti. Ihme kyllä vauriot todella pienet. yks linkki poikki, yksi servoarmi poikki. Jopa lavatkin jäi ehjäksi!
Melkein oisin toivonut että lavat ois menny rikki, niin ois saanut hyvän syyn tilata uudet eri merkkiset lavat.
Niin ja saatiinhan se maxikin ilmaan ekaa kertaa! Pientä vastusta oli aluksi ja syy löyty siitä että hw nopari oli resetoinu tehdassäädöt luutavasti silloin kun päivitin sen firmiksen.
Hyvältähän se max tuntui. Tuntui tosi hyvin istuvan minun käsiin. Toi on mulle eka 700 sähkö joten ei ole hirveesti vertailupohjaa, mutta jos sen verran yritän kuvailla että todella ketterä, tuntuu yllättävän kevyeltä ilmassa, vaikka säädöt ja gainit vasta arvottu setuppia tehdessä, niin silti tuntui menevän eleettömästi ja jämäkästi. Veikkaan että osuutensa asiaan voi myös olla noilla mks x8 servoilla. Varsinkin perä tuntui pitävän mahtavasti ilman mitään säätöjä tai perän herkistelyjä.
Vtx 717 lavat oli kans ekaa kertaa testissä ja kyllä tykkäsin. Niissä on jotain edgemäisen rauhallisuutta ja ennalta arvattavuutta. oli kiekat sitten mitä tahansa niin pitoa niissä oli tosi hyvin, niin paljon että meinas yllättää pari kertaa. Seuraavaksi pientä säätöä ja paljon lentotiimaa alle niin eiköhän tästä hyvä tule!
Tossa video eka testi leijuttelusta:
http://www.youtube.com/watch?v=CRV9IxTYXfQ&feature=youtu.be