Tuli käytyä ämmiksellä tänään kun oli kiva kelikin.
Nitroo tuli vähän koljailtua tuon legendaarisen TLR kauden aloituspäivän jäljiltä. Tein sielä semmosen klassisen hotstartin, niin vaihdoin uuren kytkinnauhan ja muutaman laakerin kun sattuin huomaamaan että oli pientä karheutta. 6 tankillista tuli tänään päristeltyä. Ei kyllä ollut tällä kertaa oikein säädöissään. Taitaa vähän vuotaa fuilia ja haukkaa ilmaa jostain letkunliitoksesta. Siitä huolimatta tuli kokeiltua ekaa kertaa inverted autorotaatiota. Pari ekaa kertaa piti bail outilla ottaa uusiksi, vaan sain mä sen sitten pari kertaa ihan maahan asti rotatoitua. wilikki tais saada jonkun niistä ihan videolle. (Wilikki oli ostanunna uuden kameran tiimille ihan omalla kustannuksella kun se on niin reilu
). Vähän vaati vielä harjoitusta rotaatiot, vaan kyllä kai se siitä. Tosin täytyy myöntää tässä, että nyt kun siinä on uus kytkin nauha niin kytkin ottaa vähän turhankin alhaalta kiinni ja varmasti tästä oli ainakin pikkuisen apua näissä hommeloissa.
xxxtremekin lensi pari akullista ja kun tuota ei ole tullut juuri rassattua tai säädettyä neljään vuoteen, vaan lennätettyä pelkästään niin tänään kikkailin silläkin sen verran että testasin kuinka matalilla nuppikieroksilla tuolla vielä kolomedeetä lentää. Päädyin 1100 kierokseen jossa se vielä flippaa ihan kivasti ja peräkin pitää. Tosin näillä rundeilla kollektiivi menee kirjaimisesti aivan laitaan perus flipissä. Voishan sinne tietysti laittaa enemmän kulmia tonne lowrpm moodiin kun muistaakseni tossakaan ei ole juuri +-11.5astetta enempää, vaan sitten on vaarana perän pito kun mennään jo aikalailla rajoilla. Vaan kyllä oli kivaa kikkailla pitkästä aikaa tosi pienillä rundeilla.
P380:een löyty pari täyttä akkua niin tyhjäsin nekin sitte. Ei ole tullut tälle kaudella tätä lennätettyä kovinkaan paljon, kun olen yrittänyt ne vähät lentokerrat keskittyä opettelemaan lennättämään isompia kopuja, mutta tänään tääkin tuntu ihan hauskalta. Toka akulla oli jo vähän yritystäkin.