No juu näyttää olevan sen verran pitkä aika, kun oon edellisen kerran täällä mitään kirjoitellut, niin päivitelläänpä pari kuvaa fleetistä. Beami tosiaan alkaa pikkuhiljaa valmistumaan ja ainoastaan pientä johtojen siistimistä/suojaamista pitäis vielä vähän askarrella. Lähiaikoina vois törkätä sähköä kapineeseen ja katella noita brainin ja ygen säätöjä.
Aika kivuttomasti tuo on mennyt kasaan tässä pikkuhiljaa ja vaikuttaa ihan laadukkaalta peliltä. Miinusta tuolle vois antaa tuosta rungon kapeudesta ja esim. noparille ei ole paikkaa rungos sisässä ja ei mahdu muualle kuin kylkeen ja toinen negatiivinen on tuo että nuo akut on tossa edessä ns. vanhan aikaisesti. Kuvittelin että olis enemmänkin vaihtoehtoja, mutta akkujen kokovalinta oli yllättän hankalata.
Setuppiksi muodostui:
-Quantum 4125-560kv mosaksi
-Yge 90Hv nopariksi
- Braini
- Servoiksi nuppiin Allun DS 615 ja perää ohjaamaan DS 655
- Virtaa jakaa Bec Gryphon QUASAR Hyper 75V 20A HV
- Vastariksi 2 kpl Spectrumin satelliitteja
- Akut Gens Ace
- Lavat Edge
Parikuvaa kopuista vieläkö kaikki on ehjänä:
Koko talven oon nyt pidellyt paussia lennättämisestä ja suapi nähä mites tää kausi 13 alkaa sujumaan näin pitkän tauon jälkeen. Tai arvaahan sen, että kyllä se takapakkia on varmasti ottanut ja vähän niin kuin alusta taas alkais, mutta oon simutellut kyllä lähes tulkoon joka päivä pienen hetken ja jospa sieltä ois jotain tarttunut.
Jännästi tässä mullakin on mieli muuttunut matkan varrella, kuten ennen ei ollut mielenkiintoa noihin pienempiin kopuihin, mutta nyt vaikka edellinen ei ole valmis, niin hirvee hinku olis saada joku 450 kokoluokan kopu kans.
Saa kyllä luvan olla seuraava käytetty ja onneksi tässä täytyy vähän nollailla talven Visa laskua ennen kuin mitään ostan.
En juuri tavoitteita tälle kaudelle 2013 ole itselle tällä kertaa asettanut, mutta sanotaanko nyt sitten että toivottovasti edes torppaukset olis näyttävämpiä.