Mattihan pelaa kovaa peliä. Lavat pitää ilmeisesti olla noi uudet VTX:t että kelpaa
Mistä te nykyään tilaatte/sekoitatte fuilia. Onko se edelleen kimppatilausten varassa vai saako jostain ostettua nasseet hyvään hintaan? 40e pönttö on kova hinta maksaa, jos isoja kopuja lennättää. Vai onko tämä vaan köyhien ongelma?
Tossahan toi tohtori aikalailla vastas kattavasti.
Jos ei olis köyhä, niin ei olis ongelmia. Nitron saatavuus aika heikkoa nykyään. Hobbylinnalla se taitaa olla vieläkin optifuelin edustus, vaan eipä heillä taida kopterien fuileja hyllyssä olla sillon kuin pari kolmevuotta sitten järkkäs sen kimppaostoksen viimeksi. Sen jälkeen ei ole kuullu mitään. Mikä on mun mielestä erikoista sillä kun onkohan koskaan jäänyt hyllyyn myyjillä kopu polttoaineet, kun kummiskin kysyntää tuntus olevan enemmän kuin tarjontaa.
Kärkkäisellä taitaa olla puhdasta nitroa ja muita tarvikkeita myynnissä. Muistelisin kuulleenni, että nostivat hintoja roimasti tuossa jokunen vuos sitten. Tosin faktaa ei ole minkä verran maksais fuili sieltä ostettuna ja sekoteltuna.
En tiiä sitten mistä nuo "isot pojat" nitrot hommaavat ja ainakaan julkisesti niistä tuskin kertovatkaan.
Itse tilasin laatikon 30% optifuelia ercmarkerketista belgiasta ensiapuna. Sieltä aikalailla tuli samaan hintaa kuin hobbylinnasta. Tuo laatikko fuilia taitaa mulle riittää melkein puoleks kesäksi kun vähän säästellen käyttää toisin, kuin esim Häkkinen varmaan polttaa tuommosen määrän yhessä viikonlopussa, että se vähän tasaa kuluja